cześć jestem nowy szukam pomocy w naprawie licnika w vento, to jest licznik motormeter jego wadą jest kasowanie sie licznika przebiegu po włączeniu zapłonu do 168 tyś, natomiast licznik małych kilometrów oszukuje o jakieś 50 % mniej, chyba ktoś grzebał w tym liczniku i popsuł, pomocy bo nie wiem czy tylko elektronik mnie ratuje a może da się zrobić samemu
Pomógł: 3 razy Wiek: 60 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 32 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-03-11, 16:31
Ktoś prubował zmienić przebieg i namieszał w kodzie szesnastkowym w epromie.
Musisz się udać do kogoś kto się zajmuje profesjonalnie cofaniem liczników i Ci wpisze poprawny wsad do epromu :wink:
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-11, 22:28
Taniej CI wyjdzie kupić "nowy" licznik, poszukaj na Allegro, gdzieś na szrotach za używką się rozglądnij, za zrobienie licznika wezmą od Ciebie na pewno więcej niż będzie Cię kosztować kupno nowego...
Nowy w ASo to wydatek 1000 zł i jeszcze trzeba oddać swój stary licznik (kiedyś się pytałem z ciekawości...)
Nie chciałem pisac nowego postu wiec dołacze sie do tego Jak sprwdzic faktyczny stan licznika czy metoda jest tylko podpiecie sie pod komputer?? aaaa i jeszcze jedno mam na oku pieknego potworka vento vr6 ma przejechane 230000 czy to duzo jak na takie potezne serducho????,a to własnie w nim mam zamiar sprawdzic autentycznosc stanu licznika
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-20, 23:00
hmmm. Niby 230 tys to dużo, choć i nie dużo jeśli to realny przebieg i auto nie było jeżdżone na maxa, ale z drugiej strony kto nie będzie szlała VR6? Ja bym się mocno zastanawiał, bo VR jest jednak drogie w naprawach i jakieś wały w silniku mogą pochłonąć niezłą kaskę...
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-21, 22:46
ceny są dużo wyższe, akżdej części praktycznie bo zawiecha inna, silnik i osprzęt inny, hamulce inne itp itd, więc musisz liczyć się z dużo wyższymi kosztami utrzymania...
cena za vr6 to 9000tys. pewnie do porozmawiania jeszcze rocznik 95ale..hhhmmmm swiatełka tylnie ma takie jak ja w swoim zwyczajne a w 95 to juz chyba inne były?? co do palenia to wiem wiem 12-14 czystej bezynki (bez gazu )to pewnie spali a na poczatku to napewno by tyle brał ale dało by rade takiego Niunia jeszcze wyżywić jak narazie poszło w eter ze swojego oddam za dobra cene choć łeska sie kreci Wspomniena sa z nim extra zreszta nie prorokujmy nie ten to temat (nie wprowadzajmy zamieszania na forum) Zobaczy sie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum