Co nie znaczy ze gorszych! Nie kazdego stac na klocki brembo czy ate ktore troche kosztuja i placi sie tez za firme a jak nie jezdziles na breckach to mozesz nie wiedziec ze w niczym nie ustepuja wyzej wymienionych. nie piszcza, nie pyla, nie zuzywaja sie za szybko. Sam na nich jezdze i daja rade!
Silnik: 1,8 AAM Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 620 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-08-18, 18:13
Aeternus napisał/a:
nie piszcza, nie pyla, nie zuzywaja sie za szybko. Sam na nich jezdze i daja rade!
Dokładnie. Wziąłem je tylko dlatego, żeby zobaczyć jak dają rade. I mogę śmiało powiedzieć, że niczym nie ustępują od ATE czy Brembo. Przynajmniej ja nie widzę różnicy. Teraz je dobrze dotarłem to zrobię test od 100km/h do 0 i zobaczymy, chociaż to też zależy od opon itp.
Aeternus napisał/a:
to teraz jak po sznurku sie smiga
żebyś wiedział... Od razu po zmianie zrobiłem trase 400km i jeszcze mi się nie znudziło wchodzenie w zakręty
Silnik: 1,8 AAM Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 620 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-08-18, 22:04
Wvojtek napisał/a:
a powiedz jak spisują się takie heble?? lepiej to działa niż seria?
a jak myślisz?
Ogólnie sam jeszcze mocno nie deptałem, bo dopiero je dotarłem, ale mój kolega który miał identyczny zestaw w mk3 porównał serie z tym zestawem to hamując od 100km/h do 0 potem tak drugi, następnie trzeci raz to każdy kolejny raz był o wiele dłuższy, a podczas czwartego takiego hamowania to można było odczuć jakby już prawie w ogóle nie zwalniał
a z Mikodami można odczuć o wiele lepsze chłodzenie i nie było widać takiej dużej różnicy pomiędzy kolejnym hamowaniem, chociaż były rozgrzane prawie do czerwoności to zaraz szybko się chłodziły. Stosunek ceny do jakości jest SUPER. a to są 239mm i z tyłu bębny...
karolek_ust Już prawie mieszkam w Ventce Nie trąb zjebie ;)
.....a jak nie jezdziles na breckach to mozesz nie wiedziec ze w niczym nie ustepuja wyzej wymienionych. nie piszcza, nie pyla, nie zuzywaja sie za szybko. Sam na nich jezdze i daja rade! .......
jeździłem zarówno na Breckach, jak i na ferrodo i na ATE, wygrywa ATE
nie są może idealne bo zdarza się że potrafią zapiszczeć, ale są o niebo lepsze jak Brecki bijąc je na głowę żywotnością. Wiem co pisze bo klocki wymieniam mega często jak na TAXI drivera przystało
Silnik: 1,8 AAM Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 620 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-12-30, 00:42
Do Venciaka zawiał nowy reduktor gazu BRC ECO.
Postanowiłem nie regenerować poprzednika tylko zakupić nowy. Większa moc od razu po założeniu i regulacji - teraz nie ma praktycznie rożnicy w przyspieszeniu na PB i LPG... Dziś spalił 23 litry LPG na 300km trasie
Silnik: 1,8 AAM Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 620 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-02-26, 23:43
Witam, dawno tutaj nic nie pisałem - niestety skrzynia się rozleciała i dopiero niedawno udało mi się zakupić z tym samym kodem CHD. Na dniach będzie wymieniana.
Ale nie o tym chciałem. Czuć już wiosnę, więc rozglądam się za felgami.
Post wyżej jest fota z BBSami, które mam teraz założone. Na lato miałem ATS CUPy 15cali i tak się zastanawiam które zostawić itd. BBSy są takie "klasyczne", ale jak je zostawie to chce założyć dystans. No właśnie - tylko jaki, żeby to dosyć fajnie wyglądało. Nie mam gleby, ale też bez przesady, żeby nie wystawały za obrys (dowód) To są BBS 15cali, 6J et45. Mam letnie opony 185/55. Dobry zestaw?
Ogólnie są to dosyć stare felgi, ale patrzyłem przy wyważaniu to zachowują się na nowe felgi - nawet nie drgną czego niestety nie można powiedzieć o ATSach, które posiadam. Myślę, że jedna felga jest do prostowania - przy ponad 140km/h zaczyna drżeć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum