Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Sonda-gdzie podlączyć ?
Autor Wiadomość
Dzejson 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 5
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2013-01-06, 18:00   Sonda-gdzie podlączyć ?

Witam! Jestem nowy na forum . Dziś zauważyłem ze mam odłączoną sonde lambda , ale nigdzie nie ma żadnej nie podłączonej wtyki . Z sondy wychodzi jeden czarny kabel do wtyki z której wychodzi jeszcze jeden kabel brązowy , wygląda na urwany . I tu moje pytanie brzmi , jak to i gdzie podłączyć żeby działało? a i jeszcze jedno pytanie , jak sonda jest odłączona to spalanie jest większe ? Z góry dzieki za odpowiedz :)
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2013-01-06, 20:46   

Dzejson napisał/a:
Z sondy wychodzi jeden czarny kabel do wtyki z której wychodzi jeszcze jeden kabel brązowy , wygląda na urwany .

dokładnie tak jest czarny i brązowy kabel przynajmniej w 1,8 AAM
Dzejson napisał/a:
I tu moje pytanie brzmi , jak to i gdzie podłączyć żeby działało?

kostki się łącza ze sobą z lewej strony za silnikiem miedzy kielichem ściana działowej na wysokości giętkiej rury doprowadzające cieple powietrze tam na poduszka silnika łącza sie na specjalnym ,,uchwycie" 2 rożne kostki blokowane blaszkami .
tak wygląda wtyczka od sondy z porwanymi kablami na pierwszym zdjęciu widać gdzie ona leży , widać tez dobrze poduszkę i stelaż pod wtyczki.
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2013-01-06, 20:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2013-01-07, 07:47   

małe sprostowanie we wspomnianym miejscu leży tylko jedna wtyczka od sondy lambda , brązowy kabel to masa jest przykręcony do podstawy na której leży kostka .
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-01-07, 09:06   

nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się tutaj,

a więc wyczytałem, że sondy lambda są tak zrobione że najlepsze i najmocniejsze wytrzymują max 150 tys km. Moje vento ma już 230 tys. Jeśli sonda przejedzie już maz 150 tys to podaje złe wartości do komputera a co za tym idzie to wiadoma zła dawka jest podawana silnik osłabia się i mniej szanuje. Moje pytanie brzmi czy jedynym sposobem na poprawę tego jest kupienie nowej sondy za ponad 300 zł ?? ? bo zamienniki te tanie to chyba nie co w nie się bawić?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Dzejson 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 5
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2013-01-07, 13:23   

Dzieki kolego za pomoc ;) kabel od sondy mialem puszczony z drugiej strony , w strone pompy hamulcowej i nie pomyslalem o tym ze tam moze byc ta wtyka .
 
 
adi1987 
Niedzielny kierowca
adu87


Silnik: 1.8 75km
Wiek: 37
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 65
Skąd: mazury
Wysłany: 2013-01-07, 15:54   

jau siebie mialem wogule odłączoną sonde i na gazie chodziła dobrze a na benzynie kulawo i załozyłem urzywana i chodzi dobrze.a na zamieniku terz pojezdzisz...
_________________
vento 1.8 75km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 9