Rozwiązywałem sobie ostatnio test na prawko i wszyło, że miałem 6 błędów. No ok, bywa... Zastanowiło mnie tylko ostatnie pytanie, na które odpowiedziałem logicznie (moim zdaniem), ale wyszło, że błędnie. Niech mi ktoś zatem wytłumaczy, dlaczego odpowiedź na to pytanie to ABC, skoro logicznie rzecz biorąc powinno być tylko C
Przecież jedno wyklucza drugie - jeśli wcisnę sprzęgło to mam jednocześnie luz, a jeśli włączę luz, to po co jeszcze wciskać sprzęgło
nie kumam... i tym sposobem robią idiotów na kursach i egzaminach...
dlaczego odpowiedź na to pytanie to ABC, skoro logicznie rzecz biorąc powinno być tylko C
no stara szkoła jazdy tak mówi ze jak tęgi mroź to wyrzucasz na luz wciskasz sprząglo by napęd nie szedł na skrzynie no i te odbiorniki wyłączasz (czyli radio ,grzane d, lusterka itp.)
wiec według mnie wszystko ok
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
wyrzucasz na luz wciskasz sprząglo by napęd nie szedł na skrzynie
Ale jak wrzucisz na luz czy wciśniesz sprzęgło to przecież napęd nie idzie, tak? Silnik w jednym jak i w drugim przypadku jest odłączony od skrzyni przecież...
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2013-01-19, 22:07
krzeszak, dobrze pisze jak jest z -20 i mój bus stoi na mrozie to po odpaleniu i puszczeniu sprzęgła zaczyna jechać choć jest na luzie, a dzieje się tak bo wałek sprzęgłowy w skrzyni obraca się zawsze razem z wałem korbowym, a olej gęstnieje i może przenosić napęd mimo rozłączonej przesówki w skrzyni. Więc jeśli nie wciśniemy sprzęgła to po kilku takich odpaleniach rozrusznik mamy do wymiany.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ja latem czy zimą zawsze odpalam samochód na biegu gdy mam zostawiony i tylko wciskam sprzęgło i nic więcej. Nigdy takiej metody nie stosowałem i nic się nie działo, więc trochę zdziwiło mnie to pytanie na pierwszy rzut oka...
to jest bardziej robione pod nieumiejacych jezdzic , zapomni wywalic na luz albo pomacha drazkiem ktory ma luz i pomysli ze jest , bedzie na biegu odpali i bum a tak zawsze masz sprzeglo wcisniete i tak sie powinno robic caly czas , nawet mozesz miec sytuacje ze sprzeglo Ci zazebi i nagle padnie i auto stojac na biegu ruszy
Aby nie śmiecić pytam tutaj.
Otóż ostatnio miałem okazję kupić za grosze jedną lampę soczewkową, I tu brzmi pytanie gdyż jestem w tym zielony.
Jakbym wsadził po jednej soczewce do ori lamp to wtedy otrzymałbym światła mijania?
Da się jakoś zrobić żeby były te i te? (mijania i drogowe)
Masz jedną in pro z 2 soczewkami i chcesz po jednej sztuce w ori dać? jeżeli tak to nie da rady bo one są zespolone razem a poza tym jedna ma przesłonę w środku. Jeżeli masz lewą to wal do maciasf on ma prawą całą. A no i one się różnią wielkością.
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2013-11-26, 19:54, w całości zmieniany 2 razy
Ja mam z roomstera, zresztą nie tylko ja bo kolega TT600 również, w ogóle są polecane w te lampy bo idealnie pasują na długość(zamkniesz oryginalny dekielek z tyłu i nic nie wystaje), teraz jak patrzę to spotkać nie mogę.
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2013-11-26, 20:21, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum