Chcialem zaproponowac to samo ,ale nie moglem sobie przypomniec jak ta pielucha nazywa sie po polsku to sa uroki mieszkania za granica... Tetra to dobry pomysl ,nawet lepszy jak "moja" bibula ,ale tylko na "chwile" Wlasnie zakupilem konektory do instalacji halo 2,8 mm meskie (do zlacza nad chlodnica) a zenskie do podpiecia w halo. Niestety nie znalazlem jeszcze wlacznika ,ale instalka bedzie juz gotowa...
Pozdro...
_________________ ZYCIE JEST ZA KROTKIE ZEBY JEZDZIC DIESLEM
Miksu, - nie zapomnij ze masa musi jeszcze iść do aku wiec potrzebujesz jeszcze kocówkę z otworem
co do rozrządu potrzebujesz pasek(121x18 ) i rolkę( INA 5310063 10) ... choć jak mas zamiar jeździć długo proponuje zmienić wszystkie paski tak dla swojego spokoju pasek alternatora (6PK894) i pompy wody (11,5x685 )
co do oleju w skrzyni to mozesz sprawdzić czy jest... z wymiana trzeba eis zastanowić bo rożne opinie krążą nie wszystki pozytywne (syntetyk 75W90 specyfikacja GL4 lub GL4+ )
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Co do "oczka" to wiedzialem ze bedzie potrzebne oraz wielkie dzieki za info o paskach , mysle ze wymienie wszystkie "tak na wszelki" ,ale jeszcze nie wiem kiedy Rowniez slyszalem rozne opinie o oleju do skrzyni i teraz sam nie wiem... ,wszystko dziala poprawnie ,skrzynia nie halasuje, nie zgrzyta tylko czasami mam male trudnosci z pierwszym biegiem, moze sobie daruje wymiane tej oliwy
No i halo juz dziala jak na razie wspolnie z tylem ,ale dziala... jak dostane gdzies wlacznik to bedzie wypas. A propo wlacznika... czytalem ze ten "bez przodu" trzeba jakos przerobic zeby zalaczal przednie halo z tylem ja nic nie przerabialem ,podlaczylem w/g opisu + i - wlaczylem tyl i wszystko razem dziala :
no i oczywiscie poszedlam (jak zwykle) za ciosem i dolozylem drugi przeciwmgielny z tylu , nie moglem sie z tym pogodzic ze z tylu jest tylko jedno swiatlo i oto efekt:
Pozdrawiam...
_________________ ZYCIE JEST ZA KROTKIE ZEBY JEZDZIC DIESLEM
Czasami ciezko go wlaczyc (zaden bieg nie zgrzyta) ,ale to jest naprawde czasami i nie moge ustalic czym to jest spowodowane. 80% mojej jazdy to miasto ,czeste swiatla i na "powiedzmy" 20 razu moze sie zdazyc 2-3 razy problem a czasami wcale ,ale przyznam ze nie jest to jakos specjalnie uciazliwe i ta "ciezkosc" we wlaczeniu biegu nie jest jakos specjalnie duza ,troche wiecej sily niz normalnie i dalej jazda. 4xSTOP dobry pomysl ,ale niestety tutaj miski sie o to czepiaja i to czesto a o przejsciu badania mozesz zapomniec . U finow troche inaczej dziala system kontroli poniewaz radiowoz jadacy z tylu (za toba) moze jezeli chce sprawdzic po rejestracji czyje to auto ,kiedy bylo badanie techniczne ,jezeli bylo i sa jakies usterki do usuniecia po badaniu tez to widza... komputerowy system kontroli ,oczywiscie rutynowki ,suszarki i dmuchanie tez jest czesto spotykane i nie ma czegos takiego jak odcholowanie na parking policyjny tutaj zabieraja rejestracje (jezeli zapomniales o badaniu) i za odbior tablic i badanie placisz ,a chyba nie musze mowic ze bez tablic nie pojezdzisz no chyba ze po osiedlu
_________________ ZYCIE JEST ZA KROTKIE ZEBY JEZDZIC DIESLEM
Hmmm a wsteczny dobrze wchodzi? Podobno jak wsteczny dobrze wchodzi to wyklucza sie chociaz zuzyte sprzeglo bo jako jedyny bieg podobno nie ma synchronizatora i wtedy teoretycznie powinno byc oki.
Galka zmiany biegow pracuje prawidlowo nie lata jak szalona?
Mozna sprobowac ustawic koszyk od wybieraka.
Ale z tymi biegami to kazdy chyba ma jakis problem z ktoryms z biegow w naszych autach.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-07-04, 16:11
Miksu jeśli 1 nie chce wejść nie pchaj na chama, wciśnij trojke a potem dopiero jedynke i zobaczysz ze wejdzie bez niczego gladko chodzi oczywiście o ruszanie z miejsca
Nie ma koniecznosci "wbijac jedynki na hama" oraz tak samo nie trzeba wrzucac 3 a pozniej 1 nie ma z moja jedynka az takiej tragedii. Wsteczny tez wchodzi ladnie (czasami delikatnie zgrzytnie) ale to dlatego ze nie ma synchronizacji i wsteczny ma "proste zeby" wiec to normalne rowniez galka biegow nie lata luzno wiec mysle ze dam spokuj z ta jedynka ,poprostu ten typ tak ma i tyle i oleju tez nie bede ruszal bo moge cos przedobrzyc i sam na siebie bede psioczyl. A co powiecie na wymiane linki sprzegla na zwykla (mam samoregulator) ale nie ufam takim systemom ,mam wrazenie ze linka tak jakby zaczynala sie przycierac ,nie pracuje leciutko i mieciutko jak bym chcial ,moze pora na wymiane
_________________ ZYCIE JEST ZA KROTKIE ZEBY JEZDZIC DIESLEM
A co powiecie na wymiane linki sprzegla na zwykla (mam samoregulator) ale nie ufam takim systemom
dobre. A tak poważnie nie wiem czy uda Ci się zdobyć zwykła linkę.
A samoregulator tylko napina linkę. Ktoś to wymyślił i chyba sie dobrze spisuję bo nie pamietam bym napinał linkę a jak miałem FIAT to co jakis czas trzeba bylo sie denerwowac zeby napiac linke A dostep po zbóju był.
Mam prosbe... Czy ktos moze cyknac z bliska fotke swojej blokady wlewu paliwa (z otwarta klapka oczywiscie ) u mnie czegos tam brakuje i nie bardzo wiem czego. U mnie wystaje "goly" drut i chyba cos tam jeszcze powinno byc ,a moze ktos ma manuala tego miejsca Bede wdzieczny...
Pozdrawiam...
_________________ ZYCIE JEST ZA KROTKIE ZEBY JEZDZIC DIESLEM
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-06, 21:36
vwjanekvento napisał/a:
Miksu jeśli 1 nie chce wejść nie pchaj na chama, wciśnij trojke a potem dopiero jedynke i zobaczysz ze wejdzie bez niczego gladko chodzi oczywiście o ruszanie z miejsca
Ooo, widzę, że nie tylko ja mam taką technikę Chcę wymienić olej w skrzyni, olej stoi już na półce z pół roku, ale boje się odkręcić śruby skrzyni. Nie chcą się ruszyć, a słyszałem, że potrafi ukruszyć się obudowa skrzyni
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum