Ostatnio jeszcze niewiem jakim cudem wykrecil mi sie przegub przy skrzyni oczywiscie wypadl scinajac dwie sruby i musial zahaczyć o mechanizm zmiany biegów bo podziala mi sie piatka dzisiaj walczylem pod spodem z regulacja (cos strasznego to wyregulowac) i zauwazylem ze jest duzy luz na tym dlugim walku co jest zakonczony na koncu regulacja, ten walek przechodzi przez wspornik i jest tam straszny luz myslalem ze moze to sie wyrobilo ale tak przegladam etke i znalazlem cos takiego http://www.motointegrator...ries-102-845#mi czyzby to byl ten brakujacy element czy moze to bedzie http://allegro.pl/tulejka...3684038978.html
_________________ FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
Ostatnio zmieniony przez pawlunio1987 2013-11-23, 19:23, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-11-23, 19:40
Jeśli myślimy o tym samym to będzie to z linku z allegro, przynajmniej tak jest w 1.8. W swoim motorze wymieniałem ten element od góry i należy tylko rozpiąć mechanizm przy tym jakby dużym ciężarku i potem nie jest konieczna regulacja.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-11-23, 19:53
A to sorki....to co podałeś z allegro to element chyba 27 (jak dobrze widzę) i to o nim pisałem. To co podałeś w pierwszym linku wygląda podobnie jak to co na aucie siedzi i fakt, tam nie powinno być luzu.
poczytałem i dowiedzialem sie ze brakuje tej pomaranczowej tulejki http://sklep.intercars.co...eg%C3%B3w%20VW, takze groszowe sprawy jest blaszka na 2 nity ktora ja ladnie mocuje i zakrywa, mam nadzieje ze po wymianie ustawienie precyzyjnie biegow to bedzie formalnosc
_________________ FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum