Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gaśnie po sekundzie od dwóch dni !
Autor Wiadomość
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-12-20, 07:03   Gaśnie po sekundzie od dwóch dni !

Witam Panowie.
Posiadam Vento 2.0 Gt 115KM AGG 1996 rok. od trzech dni auto stoi na firmie bo przestało odpalać, do pracy normalnie dojechałem po pracy odpalam auto wchodzi na obroty i po sekundzie następuję odcięcie zapłonu, jakby ktoś klemę ściągnął. Objawy bardzo podobno do uwalonego czujnika położenia wału korbowego bo już kiedy tak miałem ale wtedy on się wywalał przy 60 stopniach a teraz nawet na zimnym nie odpali, kupiłem nowy czujnik położenia wału wymieniłem i dalej bez zmian auto odpala i po sekundzie gaśnie od ręki. Dodam tylko że w ciągu roku przy odpalaniu dwa razy miałem taką sytuację że odpaliłem i go po sekundzie odcieło ale teraz już amen. ;/
jakieś rady ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2013-12-20, 07:31   

ja tak miałem jak zmieniłem kluczyk na scyzoryk i zapomniałem przełożyć imo :) najlepiej jak byś podpiął auto pod kompa wtedy by wyszło czy to imo albo coś innego
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-12-20, 17:38   

Było kila takich sytuacji opisanych na tym forum....i objawy jakby imo.
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-12-20, 18:01   

po przeczytaniu paru postów też myślę że to winna immo ? ale co się z nim stało ? można jakoś ominąć lub co wymieniać żeby wymienić immo ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-12-20, 18:03   

ten człowiek swego czasu omijał imo
http://forum.vwvento.org/...wprofile&u=1577
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-12-21, 14:46   

Problem rozwiązany! jak nie powiem, ;> bo nie wiem, wyciągnąłem immo rozebrałem wszystko posprawdzałem założyłem i auto ożyło ;> jedynie jestem w plecy 300 zł za czujnik położenia wału korbowego ;/ jak ktoś chcę to mogę sprzedać ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-23, 19:43   

Podepnę się pod temat aby nie zaśmiecać..
1.8 B+LPG wczoraj normalnie jeździł a dziś:

B - Samochód ciężko pali, trzeba trochę pokręcić, jak odpali to strasznie dziwnie chodzi, raz duże obroty raz małe i po jakimś czasie gaśnie... obroty też falują przy 2tyś.
Czasami po dodaniu gazu potrafi zgasnąć.

LPG - na gazie prawie w ogóle nie pali, jak się rozgrzeje to po przełączeniu chwile pochodzi i gaśnie (niedawno wymieniany był reduktor lpg, regulacja itd. też była zrobiona) aaa i jeszcze na lpg obroty są w granicy 3tyś...

Samochód działał normalnie do wczoraj, jedynie akumulator słaby bo po nocy nie dało się na nim odpalić ale włożyłem drugi dobry.
Temp. w nocy ok. -18 w dzień -10/-15.

Podsumowując ogólnie problem z obrotami i gaśnięciem..

Był kumpel i mówił żeby wymienić kopułkę bo już jest w słabym stanie... Coś to pomoże?? Co sprawdzić?
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-23, 20:16   

Ja tez mam taki problem, kopulka i przewody zmienione i nic, myslalem nad kostka stacyjki ale nie jestem pewny ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-23, 20:25   

vwjanekvento, Masz identycznie jak opisałem? Kopułkę mocno miałeś zjechaną?
A silniczek krokowy? może być sprawcą?
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-01-23, 20:53   

Panowie przede wszystkim sprawdzić na innym PEWNYM dobrym aku ;>
po drugie to teraz w taką pogodę rozgryzanie tego typu problemów to nie lada grataka ;p
Wyczyścić kopułkę benzyną ekstrakcyjną albo i lepiej nitrem. nie wiem za bardzo co u was decyduje o rozdawaniu iskry i czasie. I PISZĘ TO JUŻ 10 RAZ NA FORUM. PRZY NIERÓWNYCH OBROTACH PRZECZYŚCIĆ BENZYNĄ EKS. CAŁY DOLOT WSZYSTKIE MOŻLIWE MIEJSCA I JAK NAJDALEJ WEPCHAĆ PALEC ZE SZMATĄ W KOLEKTOR. filtr powietrza sprawdzić i ODME.

W ogóle to szefunio skąd Ty jesteś że takie temperatury u Ciebie ;p
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-23, 21:02   

majkel00230, jutro to sprawdzę.
Warmia i mazury dokładnie pod Elblągiem. W tej chwili wchodzi -17..
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-23, 21:15   

U mnie jest -4 w nocy a problemy z paleniem ogromne ostatnio, jest tez problem z obrotami, narazie czytam po wszystkich forach i się okazuje ze przyczyna może być wszystko :mur: sproboje podmienić cewke, czujnik halla, zmienie palec jeszcze i kostke stacyjki bo w miare tanie to jest ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-23, 21:19   

vwjanekvento, dobrze wiedzieć, jak coś zdziałasz to daj znać :)
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-01-23, 21:30   

janek kup cały aparat to tanie rzeczy, bo osobno kopułkę palec i halla drożej Cię wyjdzie, jeśli chodzi Ci o ten halla w aparacie ? Pamiętajcie o ODMIE czy syfu wam nie wali do dolotu
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-23, 21:35   

jeśli chodzi o halla z aparatem wolalbym kupic uzywke nie mam przekonania do nowych szczególnie jeśli chodzi o takie rzeczy ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-27, 22:35   

Wracając do tematu, od czwartku dopiero dzisiaj zabrałem się za samochód.
Mrozy troszkę odpuściły bo nie ma już -17 tylko jak na razie -4.

Naładowałem akumulator, odpaliłem i co ? normalnie chodzi... pojechałem do kumpla, zgasiłem, zapaliłem znowu i problem powrócił. co prawda pali w miarę normalnie ale te obroty, teraz na benzynie obroty falują przy 2tyś. na gazie albo jedzie normalnie albo też jak na benzynie.
Co najśmieszniejsze to nie zawsze, raz tak jest raz nie.
Jeden mówi że to wina silniczka krokowego, drugi sprawdził i mówi że sprawny krokowiec i żebym wymienił kopułkę z palcem.
Kolejny podłączył do tego śmiesznego kompa a tam 9 błędów, pokasował no i twierdzi że czujnik temperatury ale ręki nie daję uciąć...

Co o tym sądzicie?


vwjanekvento, Zrobiłeś już u siebie? wpadłem co jest nie tak?
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-27, 22:47   

Niestety nie ale co do palenia mam 2 pomysły, zmienie kostke stacyjki, i podmienię cewke bo mam na zamianę ale to dopiero w sobote, i szczerze powiedziawszy wczoraj przy -8 dopiero za 7 czy 8 razem hehlania odpalil, najgorsze jest ze prawie lapie i nagle gasnie, dopiero jak mu przytrzymam gazu to jakos zalapie, dziś przu 0 stopni odpalil za 3 dlatego musze cos zrobić bo to nie jest normalne, myslalem tez nad czujnikiem temp bo na liczniku pokazuje mi 70stopni a ku mojemu zdziwieniu raz jak wrocilem po 25km przejażdżce wentylator się wlaczyl choć było około 4 stopni na dworze a na wskaźniku temp pokazywalo niecale 70 stopni wiec cos jest nie tak, musze szukac czujnika temperatury ale najlepiej oryginalu ze szrotu i będę kombinowal ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Ostatnio zmieniony przez vwjanekvento 2014-01-27, 22:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-27, 22:54   

A no to u Ciebie gorzej, ja miałem podobnie przy -17 :D

Pali mi normalnie tylko te obroty skaczące no i mi temperaturę normalnie pokazuje.
Więc u mnie może być wina tylko tego czujnika?
A zamienniki nie są dobre? wiadomo że ori to ori no ale też nie wiadomo ile używany i czy będzie dobrze działa. a nowy chyba grosze kosztuje?
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-27, 22:58   

Ja się tam nie przejmuje dziadyga bo i tak dojde i tak :P tylko na razie nie mam checi bo cholernie zimno bylo :diabełek: jeśli chodzi o takie rzeczy jak cewki, czujniki, to osobiście nie kupuje nowych, wole jechać na szrot i za 10zl sam se wykrecic :P jakos nie mam zaufania do takich nowych rzeczy ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-01-28, 07:46   

" i twierdzi że czujnik temperatury ale ręki nie daję uciąć... "
hahah kochani mechanicy najlepiej to jest tak powiedzieć i nie brać w ogóle odpowiedzialności za to co się robi ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-28, 09:22   

Czujnik temp kosztuje grosze, wiec można zaryzykować i kupić na podmianę.
_________________

 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-28, 10:19   

majkel00230, no to jest smieszne. 21wiek taka technologia a nie moga poradzic sobie ze starym samochodem... sami pseudo mechanicy..

Dzisiaj wymienie ten czujnik i sprwdze,
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-01-28, 10:27   

tak to jest.. trzeba czytac internet i sie uczyc ;p ja czasami latam po stronach roznych niemieckich i ang tam wiecej info niz w polskich ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-28, 17:02   

Czujnik wymieniony i......? Jak na razie jest dobrze (tfu tfu). Obroty nie falują i jeździ normalnie. przy okazji wymieniłem też kopułkę :)

Więc jeżeli ktoś ma (będzie miał) takie objawy jak u mnie czyli falujące obroty to radzę sprawdzić czujnik temperatury u mnie niby pomogło (tfu tfu :) ) bo koszt mały :) niecałe 20zł.
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-28, 17:30   

No to zaryzykuje i kupie tez czujnik, a co mi tam 20zl to nie majatek ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-01-28, 17:43   

czujnik temperatury czego wymieniłeś?
nowy czy ze szrotu ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-28, 18:01   

majkel00230, czujnik temperatury wody. kupiłem nowy bo na szrot mam z 30km w jedną stronę a po sam czujnik nie będę tyle leciał :D
Łooo ten:


tyle że u mnie był z żółtą obrączką.
Jeszcze dzisiaj będę jeździł to sprawdzę czy dalej będzie dobrze i dam wam znać.
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-01-28, 18:06   

no właśnie nie raz czytałem że jest problem z kompatybilnością czujników jeśli chodzi o i ch oznaczenie kolorystyczne.. a po prostu dostałeś z takim kolorem podając dane silnika czy ktoś Ci doradził ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-01-28, 18:10   

szefuniopaslek, ale czujnik temperatury nie ma nic do pracy na lpg, tym bardziej, że masz gaz na śrubkę.
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-28, 18:10   

Wchodzę do sklepu i pytam o czujnik a sprzedawca pyta jaki, jaki kolor? nie wiedziałem, wyszedłem przed sklep sprawdziłem jaki kolor i taki mi dał :)

Nie wiedziałem że musi być pod kolor, dobrze że się zapytał. Inny to by dał byle jaki a Ty się męcz.. Może i dalej to samo by było jak byłby inny?


Edit:
Paweł J. No nie mów że mój problem powróci... :głupek2: :głupek2:

Ale falujące obroty były na benzynie a na gazie było w miarę normalnie tylko czasami wchodził na obroty ok. 2,5 - 3tyś i tak się utrzymywały przez chwilę i nie falowały.
Więc?
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
Ostatnio zmieniony przez szefuniopaslek 2014-01-28, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-01-28, 18:12   

no ale mówisz że spytał się o kolor, a Ty miałeś żółty a on Ci dał niebieski ?? :D
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-01-28, 18:18   

majkel00230, Albo nie zrozumiałeś albo ja niezrozumiale napisałem..
Zdjęcie dałem tylko podglądowe. A w samochodzie miałem z żółtą obrączką i na taki sam wymieniłem.
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-01-28, 18:19   

aaaaaaaa ;> no spoko spoko myślałem że masz taki "ło ten" dokładnie :P
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-01-28, 21:41   

Jak kiedyś założyłem z zieloną obrączką to chodził ok ale temp na zegarze 110 zamiast 90 stopni, także coś w nich jednak siedzi.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-28, 22:00   

No wlasnie a jak pisałem wyżej ostatnio zalaczyl się wentylator u mnie a na zegarze 70stopni wiec cos jest nie tak :mur:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 9