miałem kiedyś 9a teraz mam abf i wszystko zrobiłem na linki pedał od sprzęgła założyłem z golfa II ale trzeba go przerobić .albo zostaje oryginalny padał i dorabiasz przejsciówke żeby linka pasowała z passata
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-02-03, 11:32
tak wiec dzis o 2 w nocy odpalilem silnik, tzn prawie, bo tylko odpala i od razu gasnie po 2 sekundach(nie ma immo) jeszcze nie podlaczylem zadnych wezykow podcisnieniowych, mozliwe ze dlatego gasnie?
Aaaa i to pewnie przez slabą pompe paliwa, jak bede mial czas to wloze tą z 9a bo mam ale teraz brak czasu bo popoludniówki
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-02-04, 11:58
i co, i nic... poszedlem przed robotą rozkrecac pompe zeby wymienic sam wklad i oczywiscie z passata jest mniejszy i nie pauje, oczywiscie bede kombinowal zeby to zesztukowac ale nie ma czasu bo do roboty zaraz... JA CHCE JUZ WEEK !
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-02-05, 01:14
Pompa poskladana, od razu silnik odpalil na dluzej niz 2 sekundy, chodzil ale jakby nie na wszystkich garach, jakby sie na obroty nie mogl wkrecic, jeszcze temat wezy z podcisnieniem nie ogarnalem do konca
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-02-06, 00:35
siezialem kombinowalem az wykombinowalem znajdujac przyczyne, pompka paliwa puszcze paliwko nie tylko wezem a i bokiem dlatego pewnie nie chce palic, musze poszukac pompki i zobacze co sie bedzie dzialo ;p bo ogarnelem ją jako tako i zapalil w koncu normalnie
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-02-06, 01:17
Dobra, poczyttalem poczytalem i ie dowiedzialem ze 9a mialy 2 pompy paliwa, jedna w baku wysysajacą do 2giej ktora pod dobrym sisnieniem dawala na wtryski znajdujacą sie pod samohodem,
matti181, jak miales to rozwiiązane u siebie?
kolego ja wszystko zrobiłem jak passat ma czyli dwie pompy jedna w zbiorniku a druga zamiast filtra paliwa . Bo kombinowałem z innymi pompami ale nie chciał jechać
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-02-06, 22:55
A no wlasnie tez tak planuje, tylko niepotrzebny przestój mam teraz przez ta pompe bo jakbym wiedzial ze sa dwie to bym wzial od goscia a teraz musze czekac az mi wysle
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-02-11, 19:45
Pompa wsadzona, vento pali i jezdzi, buta ma dobrego ale jeszcze musze poogarniac podcisnienie itd bo nie rowno chodzi i nie wkreca sie od razu na dobre obroty
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-02-24, 10:22
Narazie nie ma czym sie chwalic poniewaz jeszcze borykam sie z rooblemem odpalania iz gdyz poniewaz na zimnyym nie chce sie wkrecac na obroty, mysle ze wina lezy po str czujnika temperatury czy cos
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2014-03-04, 19:54
zabralem dzis od qmpla ori hellenki , robilem smokeda i w koncu wyrzucilem wiesniackie aniolki , lampy jescze nie na vencie;p w sobote biore od niego caly swap el szyb x4 bo u mnie szyba od pasazera sie zepsła ;p
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum