Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-03-27, 18:08
no to mozna to wykonac bez sciagania wskazowek,sciagniesz potem zle zalozysz i sa pozniej takie co maja 1,8 a jada 260km/h,ja bym malowal na zywca tylko bym cos podlozyl zeby tarczek nie zabrudzil
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-27, 18:25
dokaldnie
dzis po rozmowach juz wiem ze na strone beda tarcze ws klepie i te zwykle i te indiglo oraz oczywiscie bedzie rabat dla ventek z www !!
co do wskazowek zeby dobrze wskazywaly to jak wyjmiesz koleczek lub przesuniesz je nad nim zaznaczasz na tarczy gdzie stanela wskazowki i tak ja musisz pozniej wlozyc.. teoretycznie powinny byc zbaczniki tez na tarczach
pzdr
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-29, 11:21
Ano z tymi wskazówkami bywa różnie. Miałem mega problem, kupiłem tarcze, był super, ale trzba było ściągnąć wskazówki aby je założyć. Napracowałem się jak dziki, na tarczach dokładnie zaznaczyłem gdzie były wskazówki, do tego jeszcze fotkę zrobiłem, żeby mieć pewność. Potem spędziłem 2 dni żeby je ustawić, niby wskazówki były tak jak wcześniej, a nnp na biegu jałowym auto pokazywało ciągle 1500 obrótów i tak w koło, po 2 dniach ciężkiej i nudnej zarazem pracy udało się wtrafić żeby było tak samo także nie jest to tak łatwo jak się wydaje...
Wiek: 49 Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 121 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2006-04-25, 18:17
zamontowalem te tarcze od momana,efekt faktycznie niezly,ich trwalosc obliczona jest na 10.000 ha.poniewaz jezdze caly dzien na swiatlach mam alternatywne oswielenie deski to standardowe, na bialych tarczach nawet i to oswietlenie dosyc dobrze wyglada.polecam!
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-04-25, 22:08
no rozkadasz zegary podlanczasz kostakmi do inwertera ktory jest w kompelcie.. i podpinasz inwerter pdo plus i minus np od oswietlenie zegarow...
wskazowki najlepeij pomalowac farba UV i dac 2 diody uv na wsakzowki zamais podswietlenia..
same tarcze wsuwasz na zegary podkelajsz np kropelka lub tasma 2 stronna i juz..
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Wiek: 49 Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 121 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2006-04-26, 23:50
oto zdjecia; jak dla mnie ten konwerter za glosno piszczy bede musial sprobowac schowac go glebiej, bez muzyki na niskich obrotach slychac go wyraznie :?
Wiek: 49 Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 121 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2006-04-27, 00:09
tak naprawde podpialem je pod napiecie dopiero dzisiaj.faktycznie swieca dosyc jasno, nie wiem czy oczy sie mecza,musze to sprawdzic w trasie i zrobie to w ciagu najblizszych 3 tygodni.Wygladaja faktycznie efektownie,chociaz nie tak ladnie jak oryginaly w nowych mercedesach.Producent twierdzi ze niezbyt mozna je przyciemniac potencjometrem bo moga migotac.Konwerter pewnie da sie schowac glebiej moze nie bedzie go slychac.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-27, 10:37
Ja już dawno chciałem kupić taie tarcze ale ciągle przeraża mnie to, że jak będę wracał w nocy z jakiejś trasy to dostanę oczopląsu, zobaczymy jakie będą Twoje wrażenia z jazdy na trasie...
Wiek: 49 Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 121 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2006-05-02, 14:12
hej,bylem troche w trasie,co prawda tylko 100 km, ale noca i musze z przykroscia stwierdzic ze tarcze indiglo swieca zbyt jasno.padal deszcze co jeszcze bardziej potegowalo efekt oslepienia,mam o tyle dobrze ze moge wylaczyc przyciskiem te tarcze i tym samym przejsc na oswietlenie klasyczne,roznica dla oczu ogromna, na indiglo macie oswietlona cala twarz.bede probowal jeszcze z jakims delikatnym potencjometrem,ale dotychczas najlepiej sie jezdzi gdy jest szaro lub podczas zmierzchu lub noca w obszarze zabudowanym.nie zaluje jednak decyzji o montazu,jest na czym zawiesic oko,no i zazdroszcza mi kumple z pracy, fani tuningu.
_________________
Gość
Wysłany: 2006-05-02, 18:42
dlatego wzialem niebieskie nie wala tak po oczach dobrze ze nei wziales bilaych ponoc masakra !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum