ok bo musze zobaczyc jej specyfikacje a nie znam producenta moze jest to fabryczny bubel, zobaczymy ale musze wiedziec jaka ona jest a w razie czego masz miernik??? jeszcze znalazlem takie cos co ktos napisał:"Diody sa po to zeby zabezpieczac centralke przed podawaniem napiecia oraz przed ingerencja jednego kierunku na drugi...ogolnie trzeba je montowac zeby byl porzadek i zeby nie bylo watpliwosci...moga byc tez centralki ktore maja wbudowane diody i wtedy faktycznie na przewodach ich nie ma...ale w instalacji sa" a tu takie coś w razie czego http://img81.imageshack.u...entralkabk7.jpg ale mówie podaj jaką masz centralke może czegoś nie podłączyłeś i masz za słaby prąd lub go coś zabiera
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-02-26, 20:25, w całości zmieniany 2 razy
dzisiaj jeszcze raz wyciągnełem centralkę i strzeliłem jej foto jak wygląda w środku
jak coś to mam miernik w końcu się dorobiłem swojego
edit: a i zmierzyłem prąd na wyjściu kierunków podczas pierwszego mrugnięcia podczas otwarcia jest w granicy 8V a drugie już około 12V na zamykaniu jest tylko 8V,
a co dziwne mam na pilocie funkcje taką że naciskam guzik i mrugają kierunki 5 razy jest to po to żeby odnaleźć auto np na parkingu i tutaj nawet podczas pierwszego mrugnięcia daje napięcie 12V.Ja już całkiem zgłupiałem co to może być
albo faktycznie jakiś bubel mi się trafił
Ok tak teraz mysle w robocie co to moze byc i mam rozwiazanie, mowisz diody nic nie daly i jest za maly prad na pierwsze swiecenie byc moze silowniki zabieraja za duzo pradu bo jak sadze z zestawu to je dokladales wiec w tej chwili rozwiazanie jest jedno trzeba kierunki podlaczyc pod przekaznik z centralki zeby mialy non stop 12v a centralka dajac sygnal zalaczy przekaznik wiec kierunki sie zaswieca swoim pradem jak bede w domu wysle ci schemat jak masz podlaczyc
wiec tak teraz patrze na fotki które podałeś i czy przypadkiem nie masz zimnych lutów z wyjścia flasz do diód od strony ścieżek???zaznaczyłem na fotce będą takie małe kreski jakby pękł spaw. http://www.fotosik.pl/pok...5a79263fb0.html Co do schematu masz dwie metody albo jeden przekaźnik albo dwa bo masz dwa kable na kierunki minusem jest to że masz dwa przekaźniki, jeżeli zastosujesz jeden to tylko używasz jednego kabla od kierunków i stosujesz dodatkowo diody musisz sam zdecydować co będzie lepsze jeden czy dwa przekaźniki, moim zdaniem lepiej zastosować dwa przekaźniki po jednym na lewą i prawą strone poprostu mniej kombinowania, tu masz takie coś co znalazłem przynajmniej nie musiałem rysować http://obrazki.elektroda...._1309847307.jpg pod pin 86 przekaźnika podłączasz kabel z centralki (ten co normalnie idzie na kierunki) a pod pin 85 masę a noi przekaźnik musi być wiekszy niż 10 A najlepiej taki 30/40 A
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-02-27, 18:24, w całości zmieniany 2 razy
czyli jak dobrze rozumiem biorę kable z kierunków podłanczam pod pin 86 masę pod 85,pod 30 stały plus a spod 87 wpinam się w instalacje kierunków ? bo ja trochę zielony jestem w elektronice i wole się dwa razy spytać niż popsuć
Dokladnie tak, jeden przekaznik lewa strona drugi prawa i powinno zagrac, 8V na przyciagniecie elekromagnesu powinno starczyc najpierw zrob jedna strone i zobacz czy zadziala
zrobiłem tak jak pisałeś i dalej to samo :/ chyba dam sobie spokój z tym i będzie tak jak było.jutro wezmę może centralkę i podjadę do znajomego elektryka i niech obejrzy ją po swojemu bo jak dal mnie to styki te co pisałeś są dobre
Tak samo?? nie mozliwe przeciez po zastosowaniu przekaznika prad zasilajacy kierunki jest odciety a zasila je aku osobnym obwodem no chyba ze plus na pin 30 przekaznika wzieles z z tego samego kabla co zasila centralke podlacz plus albo pod inny kabel albo pod skrzynke bezpiecznikow powinno byc ok Jezeli zadziala to moze byc ze masz za drobny kabel zasilajacy centralke i sa za duze straty na kablu
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-02-28, 14:34, w całości zmieniany 1 raz
no tak podpiołem pod ten sam kabel ale mierzyłem miernikiem we wtyczce co wchodzi do centralki i było 12V ,ale spróbuje plus pociągnąć ze skrzynki bezpieczników,a słuchaj a tak pomyślałem że może dało by radę zrobić tak żeby z przekaźnika wychodziły dwa przewody na kierunki?i wtedy by jeden przekaźnik był,co o tym myślisz? mam przekaźnik 40A
Da rade zeby byl jeden przekaznik albo zastosowac taki ktory posiada w sobie dwa osobne obwody albo zastosowac tak jak jest na pierwszym schemacie ale wiaze sie to z tym ze musisz wpiac wtedy diody narazie o tym nie mysl jezeli zadziala tak jak podlaczysz inny plus pod przekaznik i bedzie dobrze to moze byc tak ze to co robimy z przekaznikami bedzie mozna wypruc i powrocic do starej konfiguracji zmieniajac tylko na grubszy kabel zasilajacy centralke
wymodziłem już i działa w końcu podłączyłem przekażnik pod inny plus i ładnie działały ale zauważyłem że jak podłączyłem kierunki żeby byle jak świeciły to tylne prawe drzwi nie chciały się otwierać ani zamykać więc dzisiaj wyprułem kable zasilające centralkę skróciłem do odpowiedniej długości i wpiąłem się za skrzynką bezpieczników i wszystko działa jak należy wielkie dzięki za pomoc przy najbliższej okazji a ja ponad dwa lata żyłem w niewsiadomości że to przez długość i grubość kabla są takie cyrki na przyszłość będę wiedział co i jak gdybym coś podłączał
w tym roku nie dam rady finansowo mam 4 wesela w tym jedna pod zakopanym, a w 2015 moje weselicho więc trochę krucho z kasą trzeba się za portfel trzymać i to niezłe żeby wyrobić na wszystko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum