Witam mam pewnien problem w moim venciaku(silnik 1z 90km) a mianowicie wymieniałem z tyłu w 1 kole szczęki i cylinderek i musiałem potem odpowietrzyć układ,został odpowietrzony ale po 2 wciśnięciach pedału hamulca zaczyna twardnieć a hamowanie słabnie.Z tego co pamiętam to przed wymianą tych szczęk nie było takiego objawu.Później wymieniłem płyn na nowy i został odpowietrzony cały układ,nadal była ta sama sytuacja.Pompkę vacum też zmieniłem z sprawnego silnika i nadal jest to samo, dodam że serwo jest chyba sprawne ponieważ gdy wcisne pedał hamulca to po odpaleniu silnika pedał idzie do dołu.Panowie czego to może być wina??Zaworu n75 nie wymieniałem tak jak i takiej małej gruszki która idzie na przewodzie do pompy vacum(ma taką małą zaślepkę zieloną).
Dodam jeszcze że przy zgaszonym silniku jak wciskam pedał hamulca to słychać syczenie w okolicach pedału,czy do wymiany jest jednak serwo z pompą hamulcową??
Na zgaszonym zawsze bedzie posykiwac jezeli twardnieje i utrzymuje sie przez noc twardy to wszystko ok. zobacz regulator sily hamowania jest na tylnej belce moze zasyfialy jest
Korektor chyba jest sprawny ponieważ po mocnym hamowaniu bębny są ciepłe z tyłu,a pedał po nocy utrzymuje twardość podciśnienie nie ucieka,podczas jazdy też nie słychać syczenia w okolicach pedału hamulca. Nwm czego to jest wina,praktycznie wszystko zostało już sprawdzone oprócz tego serwa,,płyn nowy,może to być wina że najpierw był odpowietrzany przód a potem tył??
witam
u siebie tez dzisiaj zauważyłem takie zjawisko przy czym tył zaczął lepiej hamować bo bębny nigdy mi się nie grzały i wtedy mam mocniejsze hamulce , a klocki i tarcze są w stanie bardzo dobrym . i jak hamuje pare razy to potem znowu jest miększy , byc może ten kolektor raz działa a raz nie
czyli poprostu był zapowietrzony lub nadal jest ponieważ zawsze zaczyna sie odpowietrzanie od najdalszego koła od serwa i powoli idąc do przodu czyli PT, LT, PP, LP, nawet powinno sie odpowietrzyć cały układ np wtedy gdy robisz tylko przód.
Endriuvento1.8 napisał/a:
i jak hamuje pare razy to potem znowu jest miększy
to właśnie jest wspomaganie hamowania pedał hamulca nie działa jak we fiacie że po kilku razach naciśniecia jest twardy jak skała ponieważ jest wspomaganie serwa więc zawsze będzie miękki oczywiście z wyczuwalnym oporem
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-04-14, 23:02, w całości zmieniany 1 raz
Odpowietrzenie układu nic nie dało,dalej jest to samo,po wciśnięciu pedała(nawet po 1 wciśnięciu)robi się twardy i słabo hamuje,dodam że wcześniej był odpowietrzany i teraz po raz 2 i znowu było kilka bąbelków powietrza w układzie,obstawiam pompe hamulcową...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum