Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-05, 21:47
Cieszy mnie to bardzo, że robota nie idzie na marne. Najbardziej jednak cieszy mnie to, że Ventley przykuwa na mieście uwagę osób, które nie siedzą w temacie Szczerze to nie spodziewałem się tego, mam niską samoocenę
Niemieckie blachy tylko do zdjęć. Na tych blachach Vento wjechało w 2004r. do Polski. Niemiec do dzisiaj płacze i dzwoni, żeby odkupić
Dobrze, że na Rothen Cię nie zczaił bo jeszcze by policję wzywał Czasem żałuję, że mieszkam na wsi, jak widzę tak czyściutki samochód, u mnie niestety 1,2 przejazdy po myciu i wszędzie kurz ;/
Nie no, co tu dużo pisać, jak dla mnie ideał Stoi tak, że można swobodnie jeździć, koła ładne, kolorek kół też fajnie dobrany. Widać, że o lakier dbasz i to się chwali
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-24, 21:09
Choć wyjątkowo często bywam pod swoim samochodem i znam dokładnie stan podłogi to ostatnio miałem ciekawą niespodziankę. Po wjechaniu w głęboką kałuże z dość sporą prędkością zdarło mi zaślepkę otworu odpływowego wraz z pokaźnym kawałkiem ori zabezpieczenia antykorozyjnego. Odpadło, bo nie miało się do czego trzymać, kawałek blachy wyparował Szybka robota i po kłopocie. Po wnikliwej kontroli na chwilę obecną tylko to było do roboty, także jak na MK3 to i tak nieźle
Przy okazji znalezione kolejne faktury z fabryki do kolekcji
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-01, 21:34
Takie pytanko szybkie, ile mogę przy obniżaniu zostawić zapasu do opony żeby nie tarło w przypadku gwintu MTS? Chcę zglebić ile się da przed zlotem w Nysie Zaopatrzyć się w klipsy na wszelki wypadek?
U mnie miejsca było na palec i czasem na większej nierówności przytarło a tak to cisza, teraz jest niżej ale siedzi na odbojach, a u Ciebie widać że autko często jeździ to daj ze 2-3cm od błotnika i będzie wygląd i jeszcze pojeździsz
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-03, 19:39
vwjanekvento, jeśli od stożka oczekuje się tylko dźwięku to warto założyć. Co mi po tym, że go osłonię jak jeden podgrzewacz jest pod nim, a drugi w kolektorze, bo rozumiem, że o ciepłe powietrze ci chodzi.
Siw3k, tak, jest 215 i nie widzę sensu pakowania tam 195? Jakbym miał z przodu 9 cali to bym rozważył taką opcję.
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-11, 19:43
vwjanekvento, zmienia zmienia, jak chcesz to ściągnij sobie rułe z airboxa, załóż jakąś siatkę jeśli się boisz, że coś wpadnie i daj mu 200 metrów i się uzależnisz
Z aktualności, maska spasowała ładnie, ale w drodze na Nysę strzelił mi naciąg na autostradzie, po kilku zmianach koła i próbie ratowania u gumiarza dojechałem na dojeździe - wku.wienie sięgnęło zenitu
Poszło jeszcze w dół i już na takiej wysokości zostanie, przód jest na równo z tyłem, na focie tył niżej, bo z jednej strony dojazd
ja swojego odbieram w przyszłym tyg. a na sesje najpredzej po wypłacie co by mu mozna było pod korek zalać i sie nie martwić ze zabraknie paliwa bo nie zamierzam jeździć jak dziadek xd
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-07-07, 19:34
Cieszy mnie to, że się podoba, mi również się widzi Zła wiadomość jest niestety taka, że będę się pozbywał Venta w niedługim czasie. Nie będę ukrywał, że ciężko mi się rozstać z furą, mam straszny sentyment szczególnie do tego egzemplarza Na pewno w przyszłości będę jeszcze miał Vento, ale już jako auto weekendowe, bez kompromisów. Auto prawdopodobnie pójdzie na sprzedaż jako prawie seria za niewygórowaną cenę, bo tak się sprzeda najszybciej.
Dawid trochę wodza fantazji Cie poniosła. Kazdy ma jakieś powody do swoich działań . I co zrobi jego decyzja. To ze sporo pracy włożył w auto to faky, ale to jego praca, czas i moze robić co chce. Smutne ze sie pozbywać chce auta . Co zrobić Właśnie przez to auto VENTO piszemy na tym forum tak większość z Nas nigdy by sie nie poznała, nie rozmawiała, nie dzieliła sie Nasza pasją, miłością
wybacz troche mnie poniosła fantazja ale to taka przenośnia przyjmijmy : D szkoda ze sie chce pozbyć takiego kąska no ale cóż co zrobić ;d oby został, albo przybył inny ventylek
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-07-27, 15:57
Na każdego przyjdzie pora Wczoraj poszła polerka, tzw. "komplet-maxi" jak to mój kumpel mówi To od razu nacykałem sporo fotek, żeby było co wrzucić do ogłoszenia. Efekt mokrego lakieru osiągnięty, także jest dobrze Jak widzę gdzieś swoją furmankę z daleka to przyznam, że micha mi się cieszy No to teraz przyspamuje zdjęciami:
Wow, piknie sie prezenci Napisz coś więcej co użyte było do lakieru, czym wysmalcowane po polerce Powiedz mi te owiewki się sprawdzają podczas jazdy, jest trochę ciszej przy uchylonych szybkach?
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-07-27, 17:33
Furka pierwsza klasa Coś lipne te ringi skoro już się wypalają, sam się nad takimi zastanawiałem ale skoro w tak krótkim czasie zaczynają się wypalać to chyba sobie odpuszczę.
Co do wypalajacych sie ringow czy zastosowales osobny obwod do swiatel odseparowany przekaznikami? jezeli nie to jest przyczyna wypalajacych sie diod bo niestety na standardowym okablowaniu ventyla sa za duze spadki napiec a diody to maja do siebie ze nie lubia takiego czegos, a co do auta bardzo ladne:-)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum