Więc tak na szybko. Auto kupione z powodu uszkodzenia passka b3.
Padło na golfa w dieslu gdyż chodzi o ekonomie i jak najmniej awaryjności .
W wyborze auta były uwzględnione 4 podpunkty
1. diesel
2. combi
3. czarny
4. vw (koniecznie passat)
Niestety spełnione zostały tylko 2. Trzeci w połowie.
Teraz o aucie :
Model GOLF III Variant
Silnik 1.9 TD 75 kucy
Rok produkcji 1994
Przebieg wg licznika 335tyś i rośnie
Skrzynia Manual CHD
Kolor L13M Saturn Yellow
Wersja EUROPE
Wyposażenie
centralny pneumatyczny, wspomaganie , szyberdach, hak.
Na obecną chwilę wymienione fotele przód na stołki z passka b4 . Czeka jeszcze kanapa.
Golf ma zrobioną podłogę i progi. Zostało zrobić zaprawki i uzupełnić trochę rzeczy w środku i myślę że auto posłuży.
Jedna fota jak na razie.
2 tygodnie o zakupu było trochę czasu żeby wymienić parę elementów które były lekko zużyte. Zmieniłem podświetlenie bo to oryginalne ledwo żarzyło się. Generalnie poszukuje lamp na przód i halogenów.
Jeśli zostanie auto to coś się pokombinuje . Z tego co mi Mucho doradził to wtryski od 1.6td bost pin i cooler z tdi. Ewentualnie coller z golfa V i rzeźba w rurach.
Jeśli by się udało to chciałbym coś koło 120 koni
Więc tak przez ostatni czas auto jeździło i nie sprawiało problemu.
Dostał nowe zimówki i się obraził. Tydzień temu strzeliła nagrzewnica. Na początku myślałem że wąż od turbo który spadł i nakopcił. Ale niestety dalej szyby brudne i tłuste . W końcu znalazłem płyn pod dywanikiem i odrazu wiadomo - operacja deska out z auta.
Akcja trwała 4 dni. Powodem praca od 6 do 18 , a przy latarce robi się *(&@^*&. Złożenie to dopiero męka . Ale nagrzewnica (korpus) umyta i wysuszona . Dziwne było to żę korek spaliło od nawiewu po złożeniu auta. Zrobiłem zworkę w skrzynce i mam drogowe z mijania.
W tygodniu dojedzie zenon H7 4300K i będzie lepiej widać na drodze.
Jedna fota z akcji
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2014-11-15, 18:21
Faktycznie z wymianą nagrzewnicy schodzi długo. Ty i tak widzę miałeś lepsze dojście bo ja np nie ruszałem tego pasa do którego jest przymocowana kolumna kierownicy.
Paweł J., inaczej nie szło wyjąć nie łamiąc nic. Ale myślę że będzie spokój na lata. Teraz rozrząd z pompą wody i nowym płynem olejem i chyba świeczki . Tyle na ten rok
Więc tak golf na nowym rozrządzie pochodził 100km. Zaczął pukać szarpać motorem. Diagnoza wstępna klin na wale. Ale okazało się że jest gorzej . Dziwnym trafem na 4 garze była nakrętka . Tu się nasuwa pytanie skąd. Po zakupie auto zrobiło 4500km i chodziło bez zarzutu a tu nagle po zmianie rozrządu takie cyrki. Ku^&^&^ szlag mnie trafi.
no wlasnie moze przez nie uwage flachowcy stracili nakretke ktora wlasnie wpadla bo nie wiesz gdzie sciagneli rure czy na gorze tylko czy przy samym turbo
Więc tak golf jeździ ale nie jest to samo. Dziś oddałem turbo do regeneracji które było ze starym motorem. W poniedziałek będzie wiadomo co do zrobienia.
Szacowany koszt w granicach 1K . Przeróbka turbo VNT jak było w planach mija się z celem w aucie które tylko służy do jazdy do pracy.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2014-12-20, 18:01
Przemek, ile wyszła regeneracja jesli mozna wiedziec bo mi krzykneli za regeneracje 720 złotych a tylko uszczelka puszczala olej a turbina normalnie działała wiec odpuscilem temat i za 150 zeta wyrwalem w dobrym stanie T3
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum