Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z ogrzewaniem.
Autor Wiadomość
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-04, 11:42   Problem z ogrzewaniem.

Witam, mam mały problem z moim Ventem. Otóż w listopadzie kupiłem Vento 1.9 TD 75KM na dojazdy do pracy, a problem mam z ogrzewaniem. Otóż auto nie dogrzewało się, wskaźnik pokazywał ok 80st. wymieniłem termostat na nowy, pompę wody też przy okazji rozrządu, wlany nowy płyn chłodniczy i kicha. Auto nie grzeje. Podczas jazdy w miarę normalnie nagrzewa się do 80st ( tak pokazuje wskaźnik) czasem skoczy mu go 90st, ale z nawiewów leci zimne powietrze. Wszystkie węże pod maską są gorące że ich dotknąć nie można poza dolnym który idzie do chłodnicy, on jest całkiem zimny. Koledzy poradźcie coś bo nie ukrywam że jazda przy temp powietrza 0st i niżej nie jest przyjemna bo w aucie zimno jak na zewnątrz. Pozdrawiam
 
 
Daro 
Kierowca eLki
DARO26


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 31
Skąd: Okolice Kraśnika
Wysłany: 2015-02-04, 12:13   

Jeśli masz na przy pokrętle od temperatury opisaną temperaturę w stopniach to po włączeniu zapłonu sprawdź czy jak ustawiasz temperaturę z okolic obudowy nagrzewnicy powinno być słychać bzyczenie od silniczków prze-stawiących klapki.
_________________
DAro
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-04, 12:17   

Na początku proszę zapoznać się z regulaminem

Co do problemu, wystarczy użyć opcji szukaj. Temat poruszany bardzo wiele razy.
Wygląda na uszkodzony termostat.
_________________

 
 
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-04, 12:24   

Daro klapki działają przynajmniej tak mi się wydaje bo jak kręcę pokrętłem temperatury to czuć zmianę temp. powietrza. Jak dam na zimne to leci lodowate, a jak dam na ciepłe to leci takie ledwo ledwo letnie.

Hormon Wiem, że poszedłem na łatwiznę i nie przeszukałem forum, poprawię się. Termostat mam zmieniony na nowy i też by był walnięty?
 
 
Daro 
Kierowca eLki
DARO26


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 31
Skąd: Okolice Kraśnika
Wysłany: 2015-02-04, 12:55   

Zobacz czy na rozgrzanym silniku jak nastawisz ciepłe powietrze, jak zwiększysz obroty czy leci cieplejsze jeśli tak to nagrzewnica zapchana, albo gąbki izolujące od siebie nawiewy w mechanizmie poleciały. Ale raczej obstawiałbym na zapchaną nagrzewnicę.
_________________
DAro
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-04, 13:31   

Nagrzewnica jest na małym obiegu więc nawet na zamkniętym termostacie będzie grzała, powody słabego grzania napisał Daro, a skoro dolny wąż do chłodnicy zimny to termostat się nie otwiera.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-04, 14:22   

Daro nagrzewnice miałem płukaną przez kumpla jakimś tam sposobem i podobno czyściutka. A te gąbki to nie wiem czy mówimy o tym samym ale z kratek nawiewu w środku lecą czasem takie cieniutkie gąbeczki własnie.
Tom cio Czyli co, trzeba rozbierać dechę i wymieniać nagrzewnice tak?
Ostatnio zmieniony przez Lotek900 2015-02-04, 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-04, 15:28   

Przepraszam za post pod postem ale przypomniało mi się, że kilka razy udało się zrobić tak że auto grzało normalnie, a wyszło to tak że gdy wszystkie węże były gorące a ten dolny zimny pościskałem go kilka razy i po chwili zrobił się ciepły i w aucie zaczęło lecieć ciepłe powietrze, a później normalnie włączył się wentylator. Po zgaszeniu ostygnięciu silnika i ponownym odpaleniu już nie grzał i dolny wąż znów był zimny. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Ostatnio zmieniony przez Lotek900 2015-02-04, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-04, 15:40   

Kolego 2 razy masz napisane że termostat się nie otwiera, więc sprawdź go jeśli masz zimny dolny wąż.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-04, 16:19   

Ok z tym, że termostat wymieniłem na nowy i dalej kicha. Być może że ten nowy też padniety? Nie jest to duży koszt więc w sobotę kupie nowy i wymienię jeszcze raz.
 
 
eNWu 
Kierowca eLki
dywersant


Silnik: 1.8 benzyna
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 40
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2015-02-04, 17:09   

Lotek900 napisał/a:
Być może że ten nowy też padniety?


No ba, swego czasu dopiero za trzecim razem trafiłem na dobry.
_________________
Jestem duży i łysy, ale do vento się mieszczę ;)
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2015-02-04, 17:16   

Lotek900, Z termostatami to loteria jest raz za wcześnie otwierają raz za późno trzeba trafić. Kupuj albo Verneta albo Wahlera.
Układ odpowietrzyłeś?
_________________
Vento OEM+
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-04, 20:13   

Może sie układ zapowietrza? Ale ja bym stawiał na termostat, jak kupisz nowy to przed założeniem sprawdź go czy działa.

Jak masz paragon na ten co założyłeś w październiku, to spokojnie możesz go oddać.
_________________

 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-04, 21:25   

Ja bym obstawił nagrzewnice, jak przewody są gorące a nagrzewnica chodzi na krótkim obiegu to powinno lecieć ciepłę powietrze... U mojego wuja w Audi 80 b4 też tak było to wzioł szlałf z wodą i pod nagrzewnice i ciśnieniem... i jest ok, może u ciewie ktoś na kranówie jezdził i kamien sie osadził na nagrzewnicy...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-05, 12:12   

Ok dzięki za porady. Kupie jeszcze raz termostat i w sobotę go wymienię. Przed założeniem wrzucę go do gorącej wody. Mam nadzieję że to nie nagrzewnica, niby była płukana. Dam znać w sobotę jak włożę tego Wahlera.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2015-02-05, 14:35   

Pany...co Wy podpowiadacie. Co ma zacięty termostat na małym obiegu (dolny wąż chłodnicy zimny) do słabego ogrzewania ??

Zobacz kiedy dolny wąż robi się ciepły i czy w ogóle robi się ciepły, przy okazji obserwuj temperaturę na wskaźniku. Chodź z zaciętym termostatem na małym obiegu długo byś nie pojeździł bo temperatura waliłaby grubo ponad 100 stopni. A z tego co piszesz masz i tak całkiem przyzwoity termostat.....jak ma między 80 a 90 to nie ma co szukac problemu.
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-05, 21:58   

Paweł J., a jak to jest możliwe, że na budziku ma 80-90 stopni i zimny dolny wąż? Bo jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2015-02-06, 07:29   

tom cio napisał/a:
Paweł J., a jak to jest możliwe, że na budziku ma 80-90 stopni i zimny dolny wąż?

Znaczy, że termostat trzyma dobrze na małym obiegu, dlatego właściciel musi dobrze ocenić kiedy dolny wąż od chłodnicy robi sie ciepły i czy w ogóle się robi ciepły. To oczywiście nie ma nic do słabego ogrzewania i uważam, że nalezy obserwować kiedy się ten termostat otworzy a nie wymieniac w ciemno. Bo z tego co widzę to koledze i tak trafił się znośny egzemplarz i możliwe że ma stare (dokładne zegary). Jesienią przechodziłem przez zacinający się termostat na małym obiegu......niestety.....do puki się nie otworzył nie było mowy o jeździe bo można było silnik zagotować i nie szło zbić temperatury bez zatrzymania się lub otwarcia termostatu.
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-06, 08:52   

No to że grzanie jest z małego obiegu to wiem i pisałem o tym wyżej, co do tego termostatu dziwna sprawa. Niech Lotek900, jeszcze raz sprawdzi te węże i da znać.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2015-02-06, 09:03   

jeżeli silnik nagrzewa się prawidłowo i nie przegrzewa się, to termostat nie ma nic do rzeczy ... problem grzania (z opisu) może występować w samej nagrzewnicy lub sterowaniu nadmuchem
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-06, 14:02   

Więc tak, temperatura silnika według wskaźnika trzyma się między 80st a 90st tak w połowie mniej więcej jest. Taką temp osiąga dość szybko i trzyma ją cały czas. Dolny wąż chłodnicy jest zimny zawsze, nie ma takiej sytuacji że robi się chodź trochę ciepły. Jeżdżę codziennie 35KM w jedną stronę do pracy i po przejechaniu tego dystansu dolny wąż jest zimny, wszystkie inne gorące. Nawet sobie chłodnicę zasłoniłem i taka sama sytuacja nic się nie zmieniło. Pokrętło od regulacji ciepło zimno działa bo jak nim kręcę to czuć delikatną zmianę temp powietrza. Jedynie nie działa mi pokrętło które odpowiada od kierunku nawiewu, ale rozebrałem cały panel i ręcznie przestawiłem sobie żeby wiało na szyby.
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-06, 15:13   

Kolego zrób jeszcze tak, sciągnij panel ogrzewania i poruszaj linkami (ciepło, zimno) może się nie odtwiera do końca ciepłe powietrze i dla tego leci letnie, albo spadła linka z tego zabezpieczenia i nie reaguje do końca... Ja miałem tak u siebie...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
jacekpp 
Ventofan


Silnik: 1.9 Tdi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 188
Skąd: Skołyszyn
Wysłany: 2015-02-07, 19:19   

Kolego termostat masz sprawny u mnie zachowuje się identycznie . Nie grzeje ci poniewasz masz wydmuchana gombke na klapkach dzis robiłem to u siebie po 5 minutach w aucie jest goraco, wiec tak demontujesz półke pod schowkiem 5 wkretów nastepnie plastik pod szyba oraz filtr kabinowy wraz z podstawa 2 nakretki na klucz 10 , pod schowkiem ukaze ci sie tunel wraz z wentylatorem jego mozesz sobie wyjac obracajac lekko i on wyjdzie w dół tunel jest łaczony czarnymi zatrzaskami dookoła (6zatrzasków) trudno je zdjac zwłaszcza te z tyłu jak juz to zrobisz zostaje jedna nakretka pod poikrywa silnika na scianie czołowej na wysokosci filtra kabinowego ona bedzie na klucz 10 odkrec ja wyjmujesz cały tunel ( ciezko wychodzi) wtedy poruszaj pokretłem ciepło zimno i zobeczysz klapke na której powinna byc gapka obstawiam ze u cb sa dziury wiec wycinasz tekture 7x18 dobry klej i przyklej do tej blaszki wtedy powietrze zasysane przez wentylator nie idzie ci na nadmuchy przez dziurawa blache lecz na nagrzewnice i w autku masz cieplutko chwile po odpaleniu potem wszystko poskaładaj i ciesz sie ciepłem . Moze mało obrazowo ci to wyjasniłem ale powinien es dac rade , napisz po zabiegu czy pomogłem pozdrawiam :)
 
 
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-08, 15:02   

jacekpp napisał/a:
Kolego termostat masz sprawny u mnie zachowuje się identycznie . Nie grzeje ci poniewasz masz wydmuchana gombke na klapkach dzis robiłem to u siebie po 5 minutach w aucie jest goraco, wiec tak demontujesz półke pod schowkiem 5 wkretów nastepnie plastik pod szyba oraz filtr kabinowy wraz z podstawa 2 nakretki na klucz 10 , pod schowkiem ukaze ci sie tunel wraz z wentylatorem jego mozesz sobie wyjac obracajac lekko i on wyjdzie w dół tunel jest łaczony czarnymi zatrzaskami dookoła (6zatrzasków) trudno je zdjac zwłaszcza te z tyłu jak juz to zrobisz zostaje jedna nakretka pod poikrywa silnika na scianie czołowej na wysokosci filtra kabinowego ona bedzie na klucz 10 odkrec ja wyjmujesz cały tunel ( ciezko wychodzi) wtedy poruszaj pokretłem ciepło zimno i zobeczysz klapke na której powinna byc gapka obstawiam ze u cb sa dziury wiec wycinasz tekture 7x18 dobry klej i przyklej do tej blaszki wtedy powietrze zasysane przez wentylator nie idzie ci na nadmuchy przez dziurawa blache lecz na nagrzewnice i w autku masz cieplutko chwile po odpaleniu potem wszystko poskaładaj i ciesz sie ciepłem . Moze mało obrazowo ci to wyjasniłem ale powinien es dac rade , napisz po zabiegu czy pomogłem pozdrawiam :)


Jutro może zdążę to zrobić przed pracą, a jeśli nie to zajmę się tym w piątek bo mam dzień wolny. Powiem Ci że możesz mieć rację bo jak jadę to słychać tak jak bym jechał z opuszczonymi szybami, taki szum powietrza. Napisze czy pomogło.
 
 
barzowskister 
Kierowca eLki
Vento


Silnik: 1.9TD AAZ
Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 17
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-02-11, 02:00   

Panowie, mam podobny problem.

Mianowicie, po przestawieniu nawiewu na ciepło leci letnie powietrze, ledwo co ciepłe. Czego to może być przyczyna? Rozbierałem pokrętła itd linki się ruszają, wygląda jakby było okej. Regulacja temperatury działa właściwie bez żadnych, nawet najmniejszych, oporów, nie wiem czy tak powinno być. Jedyny opór jest dopiero pod koniec niebieskiego pola. Dodam tylko, że wtyczka zasilająca ma nadpalony jeden albo dwa piny. Ponad to cały panel nagrzewa się w miejscu sterowania obrotami wentylatora.

Wymieniać panel czy to może być coś z nagrzewnicą?
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-02-11, 07:53   

łapie temperaturę auto?Jak nie sprawdź termostat...
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
jacekpp 
Ventofan


Silnik: 1.9 Tdi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 188
Skąd: Skołyszyn
Wysłany: 2015-02-11, 09:21   

kolego sprawdz ta klapke w tunelu jak tłumaczyłem wyżej koledze ja to zrobiłem i nawet jak wskazówka od temperatury jeszcze nie ruszy autko juz dobrze grzeje , pozdrawiam
_________________
Moja bestia :) )
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8d1f29013243e34b
 
 
barzowskister 
Kierowca eLki
Vento


Silnik: 1.9TD AAZ
Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 17
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-02-11, 10:33   

Tak, tak. Auto łapię temperaturę i stoi na 90 stopniach. Aktualnie panel nawiewu mam rozebrany ale sprawdzę jeszcze czy rury od nagrzewnicy są ciepłe. Jeśli tak będzie to zrobię to co poradził kolega jacekpp
 
 
Lotek900 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 15
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-14, 00:12   

Jacekpp ja nie wiem jak Ty to wymyśliłeś, ale jesteś chłopie wielki. Rozebrałem to zrobiłem tak jak poradziłeś i bingo, w aucie sauna :] wielkie dzięki chłopie :oklaski:
 
 
jacekpp 
Ventofan


Silnik: 1.9 Tdi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 188
Skąd: Skołyszyn
Wysłany: 2015-02-14, 13:34   

cieszę sie ze pomogłem :D te modele tak maja i juz kilka osób tak robiło i rezultat był dobry wiec i u cb musiało pomóc :D pozdrawiam
_________________
Moja bestia :) )
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8d1f29013243e34b
 
 
maciuchowiec 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 aaz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Dubica
Wysłany: 2015-02-15, 01:16   

Ja miałem identyczną sytuację w A80 tylko że tam trzeba deche wyciągać ale robota warta rezultatu:)
 
 
barzowskister 
Kierowca eLki
Vento


Silnik: 1.9TD AAZ
Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 17
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-03-18, 11:41   

Panowie, czy są jakieś różnice pomiędzy poszczególnymi panelami nawiewu? Z tego co zauważyłem u siebie to mój panel ma sterowanie wentylatorem w taki sposób, że 0 jest od razu pod pierwszym biegiem, za to moja maskownica od panelu ma tzw. długie zero. Jest jakaś możliwość, że przez to właśnie mam upaloną wtyczkę od zasilania panelu oraz, że nie grzeje mi cieplym powietrzem?
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2015-03-18, 16:46   

Nie sądzę, żeby maskownica coś miała do upalonej wtyczki :D Sam też w to nie wierzysz chyba? ... Ale może ktoś to dokładał/ zmieniał zepsute i źle coś poskładał
Zazwyczaj krótkie zero było w polo i w golfach/ventach z klimatyzacją (bynajmniej tak widziałem na zdjęciach). Więc może było grzebane przez jakiegoś druciarza ..
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
barzowskister 
Kierowca eLki
Vento


Silnik: 1.9TD AAZ
Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 17
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-03-19, 10:28   

Żeby maskownica to nie ale może ktoś zmienił sam panel zostawiając starą maskownicę. I ten panel z krótkim zerem jaki aktualnie posiadam w jakiś sposób nie pasuje do tego pierwotnego (z długim zerem) i temu mi się coś chrzani
 
 
jacekpp 
Ventofan


Silnik: 1.9 Tdi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 188
Skąd: Skołyszyn
Wysłany: 2015-03-19, 21:26   

kolego nie rozumiem co to o czym piszesz ma miec do tego ze ci nie grzeje ciepłe powietrze, zero to jest do zimniego a jesli ten panel co masz nie pasuje to wyskocz gdzies na złom i kupisz za grosze taki jaki potrzebujesz . pozdrawiam :)
_________________
Moja bestia :) )
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8d1f29013243e34b
Ostatnio zmieniony przez jacekpp 2015-03-19, 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13