Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
2.0 2E benzyna stracił moc szarpie
Autor Wiadomość
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-09-07, 19:08   2.0 2E benzyna stracił moc szarpie

Siema mam problem dzisiaj silnik podczas jazdy stracił moc i szarpie co może być przyczyną przepustnica ? silniczek krokowy(wymieniony) ? proszę o wskazówki
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2014-09-07, 20:27   

Chodzi w trybie awaryjnym.
Odepnij czujnik temp. na króćcu
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-09-07, 21:55   

nie równo pracuje tak jakby miał złą dawkę powietrza albo paliwa jutro sprawdzę ten czujnik i dam znać co i jak
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2014-09-07, 23:22   

Właściwie niema czegoś takiego jak tryb awaryjny w tym silniku , wymiana czujnika nie pomoże szkoda czasu i kasy. Silniczek krokowy odpada nie daje takich objawów. Zacznij od przejrzenia układu zapłonowego, szarpanie sugeruje problem z iskrą. Potem kontrola szczelności dolotu, bardzo dokładnie razem z odmą i serwem ten silnik jest wrażliwy na nieszczelności między przepływomierzem a przepustnicą. Potem można miernikiem uniwersalnym sprawdzić przepływomierz i potencjometr przepustnicy, opisy są na każdym forum VW.
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-09-08, 19:31   

więc tak przepływka i krokowy sprawdzone hulają cały układ zapłonowy sprawdzony bez zastrzeżeń bo długich rozmyśleniach z mechanikami zostało ugięte zawory albo przestawienie rozrządu :/ nie wiem co gorsze
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-09-08, 19:58   

Tak z chwili na chwile ci przestal chodzic? czy wczesniej byl palowany, czy w czasie palowania sie stalo, na swiatlach podczas ruszania czy normalnie podczas zmiany biegu, czy gaz byl caly czas w tej samej pozycji jak to sie stalo?
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-09-08, 20:30   

Sprawdz dokladnie ustawienie zapłonu miałem podobne objawy po ustawieniu nie te auto ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-09-08, 21:54   

zrobiłem okło 15 km auto nagrzane tem powietrza około 24 stopni nie pałowałem i tak naprawdę to nie mam pojęcia kiedy to się stało po tych 15 km zgasiłem na 10 min ruszyłem jechał normalnie jak już dojeżdżałem do domu czułem że coś nie tak jest i jak już parkowałem to mi zgasł i zaczęło się na dobre
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-09-09, 07:05   

ugiete zawory bym wykluczyl przy przy takich warunkach malo prawdopodobne uszkodzenie, przestawiony rozrzad tak sam z siebie sie nie przestawia albo sie dzieje to przy ruszaniu albo przy ostrym puszczeniu sprzegla, jezeli w takich warunkach to sie stalo to jest prawdopodobne, tyle ze jezeli sie przestawil to mogl zrobic duzo wieksze szkody lub tylko wlasnie przestawil sie kat. na moje cos z zaplonem, zrob tak jak mowi vwjanekvento, ustaw na lampie dobrze kat i dopiero dalej patrz mechanicznie bo wplatasz sie w koszta.
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-09-09, 08:52   

No a sprawdzić rozrząd czy jest dobrze to chwilka roboty, więc nie zaszkodzi. Kiedyś miałem przypadek w toledo 2e, że nie miał ciągu, szarpał tak jak u autora tematu, sprawdziłem rozrząd i był ok, ale mam taką metodę że przy takich objawach wałek rozrządu dać o jeden ząbek w stronę ścianki grodziowej, i było ok (chociaż wtedy nie był ustawiony na znaki).
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-09-09, 20:30   

Witam a więc zagadka rozwiązana :D rozrząd o jeden ząbek przestawiony nie wiem jak co gdzie kiedy ale jest jutro wymieniam cały rozrząd bo i tak juz pora na niego wiec jaki będzie efekt prac napiszę jutro :D
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-09-09, 20:46   

Panie ...... Klin na wale sprawdz konkecznie . Mialem te objawy .... Tyle ze czasami mial kopyto a jak go strzelilo to mol bagienny sie robil ..... Wkoncu kiedys sie wkur....m i go do 5000ciagnalem i przy najwyzszych obrotach scielo klin ...... Krotko mowoac silnik zrobil pa pa .... kupowalem drugi z pasata to samo oznaczenie .....chodzil jak zloto
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-09-10, 19:28   

wiec tak wymieniłem rozrząd już jest lepiej ale dalej coś nie tak między 2 a 3.5 tys obrotów coś żegota jak bym jechał zimnym dieslem i na wolnych obrotach lubi zgasnąć :/ masakra
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
Ostatnio zmieniony przez Jendker 2014-09-10, 19:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-09-15, 19:29   

miernik i sprawdź kable wysokiego napięcia, takie objawy dają uszkodzone przewody a jak nie masz miernika to kombinerki ogumione w łapę i na odpalonym ściągaj i słuchaj czy iskra skacze na świece
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
cibi 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1
Skąd: Sadowne
Wysłany: 2015-02-23, 09:50   

witam. mam podobny problem. moj venciak od 1.5 do 3.5tys. potrafi szarpac niezaleznie czy silnik jest zimny czy goracy. objawia sie to tym ze jak chce dynamicznie przyspieszyc najpierw sie przymula potem sam wyrywa sie do przodu. z tego co czytam na forum nic nie odpowiada jako usterka w moim autku. ktos ma jakis pomysl? pomozcie!
_________________
Cibi
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-23, 10:06   

cibi napisał/a:
witam. mam podobny problem. moj venciak od 1.5 do 3.5tys. potrafi szarpac niezaleznie czy silnik jest zimny czy goracy. objawia sie to tym ze jak chce dynamicznie przyspieszyc najpierw sie przymula potem sam wyrywa sie do przodu. z tego co czytam na forum nic nie odpowiada jako usterka w moim autku. ktos ma jakis pomysl? pomozcie!


Proszę przywitać się w odpowiednim temacie.
_________________

 
 
sebastian_l 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.0 8v2E
Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 62
Skąd: Zawada
Wysłany: 2015-02-23, 17:15   

A podpinał kolega do kompa ja tez miałem takie jazdy wtedy adaptacja przepusynicy i usuniecie błedów pomagało.
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-23, 19:37   

Sprawcie sobie aparat zapłonowy czy się nie przestawił :D
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14