Silnik: 2.0 GLX 85kW Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-20, 18:11 Zawieszenie gwintowane
Siema potrzebuje ustawić gwint w aucie na razie jeździ się jak pingpongiem (bardziej chodzi o tył) proszę o fotki i instrukcje jak najlepiej ustawić zawieche
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-03-20, 18:59
Nikt Ci raczej nie powie jak ustawić bo to bardzo indywidualna sprawa zależąca m.in. od Twoich własnych preferencji oraz od tego jakie masz koła. Najlepiej sam kręć, sprawdzaj, kombinuj aż osiągniesz zamierzany efekt.
Silnik: 1,9D-TDI
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 135 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-03-22, 00:22
Pewnie jest skręcony na maxa czytaj siedzi na odboju. Jeżeli masz straszny w opór ping pong to na bank. Ja mam w tym momencie podniesiony jakieś 2,5 centa na zimę od seryjengo odboju i jest twardo ale nie tragicznie, a skręcony jest może na 1/3 regulacji.
no właśnie jak to jest ? im niżej tym bardziej miekko a jak gwint jest 3 cm niżej niż serja to już jest mega twardo ? czy można jednak podnieść auto a regulować jeszcze twardość? szczerze mam zamiar gwint założyć ale ja nie lubię jeździć na ping pongu
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-03-22, 10:13
majkel00230 przy gwincie typu KW, Ap, Weitec, H&R , FK, Eibach mozna regulowac gora dol i dodatkowo masz regulacje twardosci, przzy gwintach Mts-technik, Ta-technix, i Tuning-art tego nie ma. Jesli na gwincie obnizysz auto tylko o 3 cm od serii bedzie bardzo twardo bo nakretki beda wysoko a co za tym idzie sprezyny beda bardziej scisniete, noi na odwrot
nie miałem do czynienia z gwintem ale wydawała mi się że jak nakrętke skręcasz w dół to auto idzie w dół a sprężyna się rozpręża. no ale z tego co mówisz miałem błędne myślenie. To czyli mogę zjechać z 3/5 cm i tak z regulować twardość że będzie coś zbliżonego do serii?
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-03-22, 10:49
Cos mnie nie zrozumiales I dobrze myslisz jesli nakretki w dol to sprezyna sie rozpreza owszem ale przy gwincie MTS czy TA jak zejdziesz 3cm wzgledem serii to i tak bedzie mega twardo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum