Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zawieszenie gwintowane
Autor Wiadomość
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-20, 18:11   Zawieszenie gwintowane

Siema potrzebuje ustawić gwint w aucie na razie jeździ się jak pingpongiem (bardziej chodzi o tył) proszę o fotki i instrukcje jak najlepiej ustawić zawieche :D
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-03-20, 18:59   

Nikt Ci raczej nie powie jak ustawić bo to bardzo indywidualna sprawa zależąca m.in. od Twoich własnych preferencji oraz od tego jakie masz koła. Najlepiej sam kręć, sprawdzaj, kombinuj aż osiągniesz zamierzany efekt.
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-20, 20:19   

nie no to akurat wiem tylko chodzi mi jak go skręcić po prostu chciał bym porównać z innymi i wtedy będe sobie kombinował
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-03-21, 08:56   

A jaki masz gwint i jak obecnie ustawiony ?
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-03-21, 09:38   

dużo zależy od kół i gwintu. jak masz duże koło, niski profil i gwint beton to pewne ze będzie taczka, ale przeciez wygodnie sie tak jeździ :D
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-21, 19:47   

TA Technix a jak jest ustawiony ciężko powiedzieć między sprężynami jest prześwit nie jest skręcony na maxa
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-03-21, 20:41   

Przy ta-technixie nie poszalejesz z ustawieniami ;) jedynie gora dol bez regulacji twardosci, czym wyzej masz nakretki tym bedzie twardziej, i odwrotnie ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Japko 
Ventofan


Silnik: 1,9D-TDI
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-03-22, 00:22   

Pewnie jest skręcony na maxa czytaj siedzi na odboju. Jeżeli masz straszny w opór ping pong to na bank. Ja mam w tym momencie podniesiony jakieś 2,5 centa na zimę od seryjengo odboju i jest twardo ale nie tragicznie, a skręcony jest może na 1/3 regulacji.
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-22, 08:36   

no właśnie jak to jest ? im niżej tym bardziej miekko ?? a jak gwint jest 3 cm niżej niż serja to już jest mega twardo ?? ? czy można jednak podnieść auto a regulować jeszcze twardość? szczerze mam zamiar gwint założyć ale ja nie lubię jeździć na ping pongu
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-03-22, 10:13   

majkel00230 przy gwincie typu KW, Ap, Weitec, H&R , FK, Eibach mozna regulowac gora dol i dodatkowo masz regulacje twardosci, przzy gwintach Mts-technik, Ta-technix, i Tuning-art tego nie ma. Jesli na gwincie obnizysz auto tylko o 3 cm od serii bedzie bardzo twardo bo nakretki beda wysoko a co za tym idzie sprezyny beda bardziej scisniete, noi na odwrot ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-22, 10:42   

nie miałem do czynienia z gwintem ale wydawała mi się że jak nakrętke skręcasz w dół to auto idzie w dół a sprężyna się rozpręża. no ale z tego co mówisz miałem błędne myślenie. To czyli mogę zjechać z 3/5 cm i tak z regulować twardość że będzie coś zbliżonego do serii?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-03-22, 10:49   

Cos mnie nie zrozumiales ;) I dobrze myslisz jesli nakretki w dol to sprezyna sie rozpreza owszem ale przy gwincie MTS czy TA jak zejdziesz 3cm wzgledem serii to i tak bedzie mega twardo ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 8