Witam pierwszy błąd związany jest z alternatorem czeka cię wymianę pierścionka tak zwanego sam możesz to zrobić jak masz choć małe pojecie.
A co drugiego błędu to musisz dobrze posprawdzać czy nie masz jakiejś nieszczelności w układzie dolotowym jakieś pękniecie a może spadł jakiś wężyk podciśnieniowy dobrze obejrzyj silnik. W najgorszym przypadku może ci siadać turbinka
Witam.
Dołożę parę grosy od siebie, wiec tak, co do błędów typu BLAD SPORADYCZNY występują dość często nawet w nowych VW, sam u siebie w pracy średnio przy każdorazowym podłączeniu do VAS,a dowolnego auta z rodziny VW często sczytuje takie błędy, lub podobne, górna wartość przekroczona lub podobne, tak jak w powyższym poście sprawdziłbym nieszczelności w układzie dolotowym od przepływomierza aż po turbinę, a alternator, sprawdź mase samochodu i połączenia alternatora no i w gre wchodzi oczywiście to co opisywał Maximus37... To tyle ode mnie. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum