Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
wymiana uszczelki głowicy
Autor Wiadomość
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 894
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-29, 07:28   wymiana uszczelki głowicy

witam

mam do wymiany uszczelkę pod głowicą, tracę płyn chłodniczy, jest to na pewno wina uszczelki bo znajomy sprawdzał mi to jakimś urządzeniem z niebieskim płynem i u mnie zrobił się żółty z niebieskiego czyli źle:)

mój silnik to 1.8 75KM oznaczenie jakie znalazłem na uszczelce przy silniku to 3002680730, lecz po tym symbolu nie mogę nigdzie znaleźć uszczelki.

jest ktoś mi w stanie pomóc po tych danych?

auto niestety jest mi potrzebne na co dzień i nie mam możliwości odstawienia go do warsztatu.

z tego powodu narazie zostanie wymieniona sama uszczelka bez planowania bo nie mam możliwości zostania teraz bez auta;/

proszę o pomoc jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś dane silnika to proszę pisać co będę wiedział to podam:)
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
sztabson 
Ventofan


Silnik: 1,8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 132
Skąd: WMG
Wysłany: 2015-04-29, 08:14   

cobramas, wymień najpierw sam korek zbiorniczka wyrównawczego.
Też kiedyś myślałem że mam uszczelkę do wymiany bo mi płyn znikał po wymianie korka za 19 zł wszystko ustąpiło! Więc najpierw lepiej wydać tylko na korek i mieć nadzieje że to starczy!
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 894
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-29, 08:17   

ale mam w płynie spaliny... po to był ten test z niebieskim płynem... on reaguje na spaliny i wtedy przebarwia się na żółty... tak że na 100% uszczelka:(
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 894
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-29, 09:37   

Pan w sklepie motoryzacyjnym na dodatek powiedział mi że są uszczelki różnej grubości:( jak dobrze pamiętam to chyba 1,6mm i 1,8mm:( mój silnik ma kod AAM poradzi ktoś?
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-04-29, 10:42   

Jak uszczelka jest dziabnieta to lepiej nie jezdzij autem bo planowanie glowicy cie nie ominie
 
 
kubamajster 
Ventofan
Diesel musi dymić !



Silnik: AAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 110
Skąd: DSR
Wysłany: 2015-04-29, 13:54   

Na uszczelce masz otwory czym więcej tym grubsza.
Weź sobie z trzema otworami najgrubszą bo nie wiesz ile razy była już planowana głowica w Twoim silniku. A jak dasz za cienką wystąpi spalanie stukowe i silnik nie będzie równo chodził.
_________________
Był:Golf II 1.8 Lpg, 126p elx :D , Audi 80 b3 1.8S Lpg, CC900
Byłe Vento http://ifotos.pl/zobacz/IMAG0281j_nxxpwrs.jpg
Obecny Golf mk3 http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17140
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2015-04-29, 14:30   

To się jakoś mierzy, tzn denko tłoka, zależy też czy głowica była robiona itd. Lepiej najpierw rozebrać, niech jakiś kumaty spec pomierzy i dopiero w tedy kupić na wymiar uszczelkę.
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-04-29, 22:00   

Nie ma sensu zmieniac uszczelki bez planowania to się później zemści, i pamiętaj kup uszczelke dobrej firmy nie robisz tegoczesto wiec warto zaiwestowac ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 894
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-30, 07:20   

jakoś spróbuje oddać głowice do planowania... a uszczelki już kupione firmy VICTOR REINZ polecono mi je podobno są dobre?
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 894
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-30, 07:26   

na chwile obecną zostanie poskładane wszystko na nowe uszczelki a dopiero koło czerwca pójdzie do planowania tak jak mówiłem nie mam na chwile obecną możliwości zostawienia auta na dłużej... a swoją drogą po przejechaniu 100km zjada mi około 0,5L płyny i tak dolewam i dolewam...
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 894
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-30, 11:06   

ale mam mentlik w głowie przez mechaników... część mówi że na 100% to nie jest wina uszczelki jeżeli nic nie dzieje się z olejem i nie kopci... co jeszcze mogę sprawdzić przed zdjęciem głowicy? mi jedynie płyn ucieka w zastraszającym tępie;/
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-04-30, 12:42   

A nie masz mokro pod dywanikami? Silnik nie jest uwalony płynem?
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 894
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-30, 14:51   

sprawdziłem wszystkie przewody chłodnice... wszystko suche... pod dywanikami również. Kolejną sprawą jest to że mimo np ostygniętego silnika jest spore ciśnienie i przy każdym odkręceniu korka wywala troche płynu...
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
kubamajster 
Ventofan
Diesel musi dymić !



Silnik: AAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 110
Skąd: DSR
Wysłany: 2015-04-30, 20:16   

To pewnie uszczelka ciśnienie nie powinno się robić.
A głowicy bez planowania nie zakładaj bo to nie ma sensu jak będzie krzywa ;)
I pamiętaj o dokręcaniu głowicy kluczem dynamometrycznym.
_________________
Był:Golf II 1.8 Lpg, 126p elx :D , Audi 80 b3 1.8S Lpg, CC900
Byłe Vento http://ifotos.pl/zobacz/IMAG0281j_nxxpwrs.jpg
Obecny Golf mk3 http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17140
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 8