Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik VW 1.8 90km ABS a Audi 2.0 90km ABT.
Autor Wiadomość
Leszczu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 84
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-05-08, 10:38   Silnik VW 1.8 90km ABS a Audi 2.0 90km ABT.

Mój silnik wyzionie ducha w bardzo bliskim czasie, a mam drugi bardzo zdrowy z audi, da sie to przełożyć? Pasuje na łapy po obróceiniu? Wizualnie są praktycznie takie same. co z elektryką?
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-05-08, 14:27   

W audi chyba nie ma wyjść na którąś z łap.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2015-05-08, 16:10   

Teoretycznie bloki są te same więc otwory powinny być też uniwersalne. Zobacz otwór na tylną prawą łapę . Nie mam zdjęć bo bym ci powiedział wtedy czy pasuje na 100 procent
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-05-08, 20:21   

Nie lepiej zrobić remont? Ostatnio robilem kapitalke, koszt wszystkich części plus sprzeglo i oslony polosiek 2000zl, przy czym części z gornej polki, najdroższe sa zawory bo az 62zl szt ale powiem Ci ze po remoncie silnik daje rade ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-05-08, 22:42   

vwjanekvento,
Cytat:
a mam drugi bardzo zdrowy z audi
skoro ma kolega dobry silnik to po co remontować?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-05-09, 09:27   

tom cio, racja, jeśli tylko problem łapy jest to lepiej zrobić swap jeśli jest pewny że silnik jest na pewno zdrowy.

vwjanekvento, a zawory wymieniałeś bo co ? nie lepiej uszczelniacze same było ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-05-09, 09:31   

A co to za remont jak się same uszczelniacze wymienia?
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-05-09, 09:37   

nie jestem mechanikiem ;) ale nie jest z nimi jak z uszczelką że po każdym ściągnięciu głowicy trzeba ją wymieniać czy ma 2 dni czy 5 lat. Wglądały na zużyte ? jakie pomiary robiłeś ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-05-09, 11:43   

Jak tłoki się z zaworami nie spotkały, i są bez wżerów i uszkodzeń nie ma potrzeby ich wymiany, jedynie wymiana gumek na zaworach i dotarcie zaworów wystarczają. Janek chciał mieć silnik tip-top to wymienił, i w tym też nic złego nie ma.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-05-09, 11:47   

nie no ja nie mówię że to zło ;)
sam jestem fanem wymiany wszystkiego zawsze nawet jak jest sprawne ale żywotność zaworów rzadko przekracza żywotność silnika i wymiana sprawnych na nowe tak jak mówisz bez spotkania z tłokami czy wżerów to trochę mało sensowny zabieg ze względu na koszt.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-05-09, 13:54   

Delikatne wzery mialy zawory wydechowe pozatym był spory luz na prowadnicach największy także na wydechowych, wiec poszly wszystkie zawory i wszystkie prowadnice, jeśli chodzi o usczelniacze nie musisz ich wymieniac za każdym razem, ale jak mi bral olej wcześniej 1l na 1000km to teraz nie chce nawet grama wziasc tyle ubywa co z miarki wycieram ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13