Chłopaki ostatnio zauważyłem, że w godzinach nocno wieczornych oświetlenia przed autem jest bardzo słabe długie jak i krótkie światła, patrze na lampy i widać przez klosze że odbłyśnik się kończy, widać już żółte miejsca, plamy.
Czy można jakoś temu zaradzić czy tylko wchodzi w grę zakup nowych ?
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2016-02-02, 15:48
Proponuję sprawdzić napięcie na żarówkach, odbłyśnik bardzo ważny ale jak wypalone styki w przełączniku to i tak nie pomoże. Jak będzie znaczny spadek, trzeba dać przekaźniki.
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2016-02-02, 18:47
majkel00230, jak nie masz przekaźników to napięcie będzie za niskie, styki się wypalają przez lata, a 1V dla żarówki robi wielką różnicę. Miałem taką historię w B3, światła byly jak świeczki i miałem lampy zmieniać bo było tak jak piszesz, plamy na odbłyśniku itp. Zrobiłem najpierw przekaźniki i lampy zostały
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2016-02-02, 20:06
majkel00230, Najzwyklejsze przekaźniki samochodowe. Szybko i łatwo możesz sprawdzić czy przekaźniki są potrzebne: zapalasz światła drogowe i delikatnie pociągasz manetkę drogowych do siebie jak będziesz widział że robi się jaśniej to zakładać przekaźniki.
majkel00230, Najzwyklejsze przekaźniki samochodowe. Szybko i łatwo możesz sprawdzić czy przekaźniki są potrzebne: zapalasz światła drogowe i delikatnie pociągasz manetkę drogowych do siebie jak będziesz widział że robi się jaśniej to zakładać przekaźniki.
Myślałem, że to normalne :o Jakiś poradnik dla zielonych jak takie przekaźniki zamontować żeby to wszystko hulało ?
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2016-02-02, 21:09
Tu jest sporo lektury http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64358
Ja zazwyczaj robię to pomiędzy przełącznikiem przy kierownicy a skrzynką bezpieczników, zostają wtedy oryginalne bezpieczniki i potrzebne są dwa przekaźniki.
Dtomek87, no jaśniej się zrobi bo zapali się drugi żarnik chyba że chodzi Ci czy będzie różnica za nim zapala się długie. A dwa przekazniki bo dwie lampy czy że jeden na długie drugi na krótkie ? Mówiąc zwykłe przekazniki to znaczy z czterema stykami ?
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2016-02-03, 09:36
majkel00230, jak sprawdzisz w samochodzie to będziesz wiedział że to nie dwa włókna tylko, napiszę to jeszcze raz jak masz drogowe to delikatnie manetkę do siebie. Ja daję na mijania i na drogowe przed bezpiecznikami w samochodzie.
Przekaźnik samochodowy:
https://www.google.pl/sea...nik+samochodowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum