Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento by Paweł.M
Autor Wiadomość
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-03-24, 15:34   

Teraz wiem, dlaczego Łukasz uczulał mnie żeby nie dmuchać w silnik co ma najechane 300-400tyś km ;) Kolego jak chcesz jeździć a nie grzebać to rób remont tego silnika, ewentualnie jak będzie złom kupić drugi i jego wyremontować. Wtedy masz pewny dół i możesz się bawić.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-25, 07:15   

No i okazało się że jednak panewka. Popychacze nic nie dały aczkolwiek puki się nie rozgrzał silnik było cicho a na starych popychacza nawet na zimno tłukło.
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-05-23, 22:12   

Pany co zrobic aby licznik w Tdi miał skale np. jak vr6 do 260 czy tam 240?
Czy są dostępne same skale na wieksze prędkości do tdi?
Przy mojej obecnej turbinie z Bmw 3.0D przekręcić licznik do godziny 6 przy skali do 200km/h to zaden problem ale nie wiem ile wtedy jade :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-05-23, 23:58   

Dorob sobie skale dalej odmierzajac odleglosci, najprostrzy sposob. Od benzyny nie bedzie dzialal obrotomierz. Swoja droga powyzej 220km/h vento robi sie dosc niestabilne przynajmniej moje, twoj tez tak ma?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-05-24, 14:30   

Niestabilny? Hmm trudno powiedzieć. Przy gwincie i oponach 45/16 jest całkiem ok.
Tak samemu dorobic skale to troche brzydko bedzie wyglądać
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-05-25, 00:24   

Niestabilny w sensie na łukach itd, po prostej jest ok. Przychodzi mi jeszcze do głowy pomysł żeby zrobić hybryde tzn w licznik z tdi włożyć tarczę prędkosciomierza z jego silniczkiem od vr6 czy abf. Zostawisz obrotek na swoim miejscu jak ori a prędkosciomierze wszędzie są te same. Nie wiem tylko na ile jest to możliwe bo do tdi liczniki robiło chyba trw. I też trw musiałbyś znaleźć do 260km/h ale nie wiem czy takie w ogóle występują.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-07-18, 22:35   

Witam Pany! Nie było kiedy nawet cos napisac xD
Turbo w miare ogarnięte :] bez ogarnięcia było na nim 204 km a teraz troszku więcej ale jeszcze na hamowni nie byłem :) ale mniejsza o to :P .
Ale do sedna ... Jak wiadomo ori hamulce 256mm czy tam 25mm xD nie chcą spowalniac ponad 200km i prawie 500nm za dobrze wiec przychodzi nam na myśl hamulec oczywiscie 280 z vr6 ale co piasty zwrotnice itp potrzebne bo to na 5 śpilek :) i koszta duuzo wieksze.
Ale...dzis w pracy wyciągam turbo z Ibizy 1.9 Tdi 110km 2000r i tak apacze apacze a tam kuzwa tarcza 280mm na 4 szpilki !! ! tak sobie mysle ale jak,co, to tak pasuje .?. szybka przymiarka do vento i zaciski takie same jedynie należy przeszczepic jarzma z ibizy do vento i cieszymy sie hamulcem 280mm :) .
Ktos o tym wiedział i nic nie powiedział ? Przeszczepiac hele od vr-a wiaze sie tez z wymianą felg i wogóle koszta duze a tu tylko jarzmo i tarcza hehe
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-07-18, 22:35   

Witam Pany! Nie było kiedy nawet cos napisac xD
Turbo w miare ogarnięte :] bez ogarnięcia było na nim 204 km a teraz troszku więcej ale jeszcze na hamowni nie byłem :) ale mniejsza o to :P .
Ale do sedna ... Jak wiadomo ori hamulce 256mm czy tam 25mm xD nie chcą spowalniac ponad 200km i prawie 500nm za dobrze wiec przychodzi nam na myśl hamulec oczywiscie 280 z vr6 ale co piasty zwrotnice itp potrzebne bo to na 5 śpilek :) i koszta duuzo wieksze.
Ale...dzis w pracy wyciągam turbo z Ibizy 1.9 Tdi 110km 2000r i tak apacze apacze a tam kuzwa tarcza 280mm na 4 szpilki !! ! tak sobie mysle ale jak,co, to tak pasuje .?. szybka przymiarka do vento i zaciski takie same jedynie należy przeszczepic jarzma z ibizy do vento i cieszymy sie hamulcem 280mm :) .
Ktos o tym wiedział i nic nie powiedział ? Przeszczepiac hele od vr-a wiaze sie tez z wymianą felg i wogóle koszta duze a tu tylko jarzmo i tarcza hehe
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
Japko 
Ventofan


Silnik: 1,9D-TDI
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-07-19, 09:07   

Corrado bodajże miało 280mm 4x100 :) przecież to jasne i oczywiste :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 9