Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: theority
2017-02-09, 00:04
1.8 AAM LPG sam dodaje sobie gazu
Autor Wiadomość
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-28, 15:14   1.8 AAM LPG sam dodaje sobie gazu

Witam. Mam problem z moim 1.8 AAM LPG a mianowicie podczas jazdy gdy puści się gaz sam dodaje sobie gaz i ujmuje i tak ze dwa razy i dopiero wtedy zaczyna zwalniać próbowałem wszystkiego wymieniałem czujnik halla bobył taki błąd potem znalazłem na forum że może wypiąć pin numer 2 z silniczka krokowego i rzeczywiście pomogło nie ma już tego objawu ale wtedy gdy samochód się rozgrzeje to na wolnych obrotach ma 1500 ;/ Ma moze ktoś jakiś pomysł ewentualnie miał ktoś taki problem? :)
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-12-28, 15:44   

a może po prostu wymienień silniczek krokowy :)
Możesz też poszukać jakiś nieszczelności w układzie dolotowym.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-28, 18:12   

Więc tak silniczek krokowy podmieniałem i to samo dodam że to ma miejsce tylko na LPG nieszczelnosc tez odpada bo psikalem plakiem koło całej podstawy i nic ;/ i jak odepne ten pin nr dwa to jest okej tylko te obroty szleją ;/
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-12-28, 19:15   

A to nie pisałeś że tylko na LPG :P
A na benzynie chodzi wszystko ok?
Zrób dobre zdjęcie z komory silnika i podeślij w tym temacie.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-28, 19:50   

Oki ale to jutro. Na benzynie wszystko okej smiga tylko na gazie chodz na benzynie tez czasem czuc ze pedal ucieka z pod nogi ale nie przeszkadza to w jezdzie a na gazie to juz dramat jedynie jak ten kabel odpiety to da sie jechac
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-12-28, 20:08   

Mam dwa podejrzenia, zrób fotki, napisz z którego roku instalacja oraz jakiem firmy.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
kupon 
Niedzielny kierowca
kupon


Silnik: 1.8 AAM
Wiek: 27
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 73
Skąd: RLA
Wysłany: 2016-12-29, 17:57   

obstawiam lewe powietrze
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-29, 18:34   

Więc tak





Ostatnio zmieniony przez theority 2016-12-29, 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-12-29, 18:42   

Prawdę powiedziawszy nie wiem czemu masz założone Bingo skoro i tak nie ma silnika krokowego.
Sam reduktor wydaje się być całkiem nowy, ale może tylko umyty?
Jakby był stary to możliwe, że membrany byłyby do wymiany i nie miał by regulacji.
Silnika krokowego nie ma na gaz, więc ta opcja odpada.
A sprawdzałeś podstawę wtrysku? (połączenie gumowe między kolektorem a wtryskiem)
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-29, 18:47   

reduktor był wymieniany bo myślałem że to bedzie przyczyną ale niestety nie wczesniej miałem ten silniczek krokowy do gazu ale gazownik stwierdził ze lepsza będzie śruba a jak sprawdzić te połączenia psikałem plakiem i nie było reakcji żadnej ;/
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-12-29, 18:49   

najlepiej organoleptycznie, czyli rozkręcić. Zajmie to około 15 minut maksymalnie.
Odkręcasz śruby od kopuły dolotu, i odkręcasz wtrysk.
Plakiem tak nie dojdziesz tam.
W golfie 3 u mnie nawet nie musiałem rozkręcać bo już całkiem się rozerwało :P

Sprawdź jeszcze przewód gumowy co idzie do odmy (zdemontuj i dokładnie obejrzyj).

a tak to wygląda:
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-29, 18:54   

wiesz ja to rozkręcałem już ale szczerze mówiąc nie zwracałem na to uwagi tam mi się wydaje jak by ktoś dawał wcześniej jkąś mase uszczelniającą białą ale to co działo by się to tylko na gazie ?? :D
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-12-29, 18:59   

zależy jaka jest nieszczelność :P
Benzyna jest rozpraszana na mgiełkę a gaz to... gaz :P
Ale chyba teorii nie chcesz słuchać :P
Skoro już ktoś kleił na silikon to może i tam być jakaś nieszczelność. Przy okazji zobacz czy wtrysk jest w dobrą stronę zamontowany :)
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-29, 19:04   

a może być na odwrót założony? :D
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-12-29, 19:10   

są artyści rzemieślnicy :P
No ale nie róbmy już Off'a :)

Posprawdzaj wszystko i daj znać :)
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-15, 19:04   

No więc tak nic nie robiłem i jak były te duże mrozy wszystko jak w zegarku teraz jest cieplej i znowu ten sam problem :/
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-16, 06:33   

Jak stoisz przed silnikiem i patrzysz na obudowę gdzie jest wtrysk, to z lewej strony z tyłu odłącz taki cienki wężyk, on steruje klapką powietrza.
Daj znać czy pomogło.
_________________

 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-16, 14:17   

Nie pomogło :/ ale jak odepne kostkę z prawej strony tam jakiś potencjometr chyba jest to się nie zacina może to wina źle ustawionego gazu ? Za duże ciśnienie czy coś
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 895
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-01-16, 14:44   

jeżeli odpinasz wtyczke od tego na zdjęciu (możesz mieć inną ilość pinów) to odkręć i wymyj dobrze... u mnie byłe też z tym problem... po umyciu na chwile było ok więc po prostu to wymieniłem i jest ok. czy działa możesz sprawdzić miernikiem jaką ma oporność.

dokładnie jest to TPS czyli czujnik położenia przepustnicy

_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
Ostatnio zmieniony przez cobramas 2017-01-16, 14:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-16, 15:23   

Podmienialem już to i dalej to samo chyba że przepisy też uszkodzone spróbuje wymyć tak jak mowisz :P

A powiedz mi bo czytałem na ten temat potem to trzeba ustawiać czy po prostu podpiąć Nowe i ma działać ?
Ostatnio zmieniony przez theority 2017-01-17, 10:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-17, 06:47   

Podpinasz i ma działać.
_________________

 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-17, 09:24   

Byłem dzsiaj u gazownika ustawił gaz podpielismy kompa wyskoczył błąd "czujnik halla ( walka rozrządu )" 515 i nie chciał się uskasowac za drugim razem udało się usunąć i teraz tak o co chodzi z tym błędem bo przecież tu nie ma czujnika na walku rozrzadu. Czy to chodzi o czujnik w aparacie zapłonowy?
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2017-01-17, 10:21   

Maciek1895, jaki był kod błędu? p0515?
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-17, 10:45   

Były tylko nr 515 :D
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2017-01-17, 10:53   

Maciek1895 napisał/a:
bo przecież tu nie ma czujnika na walku rozrzadu

Masz czujnik w aparacie zapłonowym. Dobrze by było żebyś podmienił aparat.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 895
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-01-17, 11:04   

moim zdaniem jeżeli on sam sobie dodaje gazu...

"fizycznie sam porusza pedałem gazu"

to usterka musi być w okolicy monowtrysku...
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-17, 12:19   

Aparat podmienialem już wcześniej :/ oszaleje ten czujnik z boku przepustnicy też podmienialem :/ ten błąd mnie zastanawia bo jak się usunął to było Oki po 20 km znowu się zaczęło

A może rozrząd jest przestawiony na tym kole od walka z którego napędzany jest aparat zapłonowy ?
Ostatnio zmieniony przez theority 2017-01-17, 17:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2017-01-17, 14:08   

Jeżeli błąd sprawdzał na wyłączonym silniku to nic nie zrobił. Błąd halla jest zawsze gdy silnik nie pracuje.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-17, 15:07   

To co nie trzymać się tej teorii halla? Były tam błędy jeszcze lambdy i czujnika położenia przepustnicy ale to odpialem go na zapalonym silniku i pewnie wtedy złapał błąd a sonda to nie ma nic do tego przecież
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2017-01-17, 15:29   

Wygląda tak jakby parownik po puszczeniu gazu dodał jeszcze trochę gazu i dlatego przyśpieszy? Skoro na benzynie jest ok to krokowe, tps bym zostawił w spokoju. Jakie spalanie gazu wgl? Może za dużo masz ustawione śrubą? Nie dławi się jak dasz z niskich obrotów do spodu gaz?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-17, 15:40   

Byłem dzisiaj u gazownika ustawial mi gaz od poczataku ale jest taki efekt dlawienia tak jak mówisz ale widzisz wyjechałem od niego on tak samo kasowal mi błędy i było Oki przez 20 km
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2017-01-17, 17:06   

Maciek1895, a przysłoń pół wlotu powietrza przed filtrem (może nawet 75 %), przejedz się i zobacz czy pomogło.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Maciek1895 
Kierowca eLki
Maciek



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 19
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-02-08, 21:58   

No i problem rozwiązany trochę pogrzebane i znalezione wiec przyczyny:
-Rozrząd przedstawiony na walki o zęba na kole od walka który napędza aparat zapłonowy o pół kola.
-pod TPS EM TE druciki były zagiente potem ustawienie tego tpsa.
-ustawienie na nowo gazu.
EFEKT
samochód chodzi jak zyleta :D w końcu !! ! :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 17