Silnik: 1.9 D
Wiek: 25 Dołączył: 30 Sie 2017 Posty: 4 Skąd: Ligota Piękna
Wysłany: 2018-05-09, 13:20
Mam pytanko. czy pod chłodnice klimatyzacji trzeba zmieniać pas przedni oraz czy schowki z Golfika III z klima będą pasować do Ventylka? Ponieważ chciałbym zaadaptować klime do swojego Venta, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na te pytanka mimo że forum też przeszukiwałem.
Silnik: 2.8 AAA Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 396 Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2018-06-14, 14:06
Siemka.Panowie takie pytanko, pod gwint na przod zalozyc z golfa III lozyska te gumy czy lepsze beda z II sa szersze i trzymaja sie na kielichach a nie w samym gniezdzie.Potrzebuje szybkiej odpowiedzi.Z gory dzieki
Silnik: 2.8 VR6 Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 126 Skąd: Praszka
Wysłany: 2018-07-01, 17:18
Siema. Macie jakieś opinie na temat nowych błotników z allegro. Potrzebuje wymienić bo moje ruda chrupie i chce złożyć nowe bo używki są jakie są. I tu jest moje pytanie czy dają radę się jakoś normalnie spasować i w miarę wytrzymują?
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 2005 Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2018-07-01, 19:57
Ja 4 lata temu wsadzilem takie i do dzis sie trzymaja ale to zalezy od tego jak pomalowane, a jesli chodzi o spasowanie to lakiernik ktory mi je pasowal mowil ze ciezko bylo.
Silnik: 2.8 VR6 Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 126 Skąd: Praszka
Wysłany: 2018-07-01, 23:45
Dzięki no w sumie to nie mam wyjscia musze je zamówić bo znajeźć w spoko stanie używane to jak dziewice w gimnazjum.
A jak z progami bo widziałem cynkowane i nie. Da je się jakoś w miare spasować ?
Kiedys blotniki robili czarne i szare, teraz widywalem tylko szare ostatnio, jest troche zabawy aby to spasowac, czesto nowki blotniki trzeba klepac i szpachlowac ale da sie je ustawic na przyzwoitym poziomie. Progi tylko raz wzialem ocynkowane i nie chce tego wiecej widziec, pozatym ten ocynk jest go*** wart, ja i tak zabezpieczam je po swojemu
Silnik: 2.8 AAA Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 396 Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2018-09-13, 20:30
Theoriy glownie chodzi mi o rurke ktora zasysa gaz bo wzgledem plywaka jest krotsza i nie wiem czy gaz bedze sciagal do konca.Bo juz przelozylem chodzi tylko o to mocowanie plywaka.
Silnik: 2.8 AAA Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 396 Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2018-09-13, 20:58
Oryginalny byl inny i stary typ pozniej kupilem butle uzywana z wielozaworem i byl problem przy tankowaniu nie zawsze dobrze wchodzil gaz.Teraz wszystko porozbieralem i przewody powinny byc podlaczone z drugiej strony a niema mozliwosci bo sa krotki i dlatego kombinuje(oczywiscie nie przy ventce ).Przy poldku bo na benzynie chodzi dobrze a na gazie max 3000obr i nic wiecej wymienione swiece przewody i przewod zasilajacy i nic.
Silnik: 2.0 Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 25 Lis 2015 Posty: 155 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2018-12-19, 09:17
Czy w vento występowały oryginalnie zderzaki całe w kolorze, czy może wszystkie wychodziły z górą czarną nie pomalowaną, a dołem w kolorze? Dzięki, pozdrawiam.
Valvo niby sa partie dobrego i gorszego, motula trzeba uwazac bo podrobki robia ale ori bardzo dobry olej , ravenol nie mialem stycznosci. Ja do swojego abfa leje elf evo 900, mam porownanie do "cudownych" millers i penrite. Na elfie wyzsze cisnienie, temp oleju bez zmian. Millers strasznie syfi w silniku, penrite ma o 10st wyzsza temperature od pozostalych dwoch w tych samych warunkach. Jak lubisz ostro poupalac to wlalbym 5w50,jak notmalnie jezdzisz i czasem przycisniesz to 5w40.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum