Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-19, 15:13
skoro masz jednopunktowy, to podejdzie. ale z tego co widac na zdjeciu jest cala z plywakiem-a po co tyle kasy marnowac jak siadla tylko pompka (prawdopodobnie). a przy przekrecaniu zaplonu slychac zeby sie odywala w zbiorniku? znaczy sie powinna krotku brzeczec. mi jak sie spalila, to nie mialem takiego problemu, bo odpalac z gazu moge kiedy chce. a jesli juz padla, to wymiana nie jest jakas strasznie trudna-trzeba sie tylko do zbiornika dostac przez odkreceni okienka w bagazniku, odkrecic zbiornik (taka plastikowa obrecz) wyciagasz pompke (wykrecajac ja z dna zbiornika jak np nakretke od sloika) i wyciagasz cos takiego jak na tym zdjeciu co linka podales, pozniej to rozbierasz i tam masz dopiero sama pompke, ktora wyglada tak i tylko to trzeba wymienic : (pierwsza lepsza akukcja jaka znalazlem) http://www.allegro.pl/ite...olo_rok_gw.html
ja mam taka tania zalorzona i jak narazie nic sie nie dzieje. rownie dobrze mozesz zalorzyc pompke od pelnego wtrysku-poprostu wiecej paliwa bedzie wracalo przelewem spowrotem do zbiornika (bo ma wieksze cisnienie) no ale jest chyba nawet jeszcze tansza od jednopunktu. pozdrawiam
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
GOLMEN [Usunięty]
Wysłany: 2007-08-19, 15:37
Sprawa z pompami zdaje się nie jest taka prosta (przynajmniej dla mnie) ponieważ znaczenie ma nie tylko wydolność pompy :1,2 bara dla SPI czyli 1-dno punktowego wtrysku dla 4 cylindrów i 3 bary dla MPI czyli wielopunktowca / 4 cylindry, ale także od rodzaju zapłonu który zmieniał się dosyć często na przestrzeni dziejów i również chyba zależy od miejsca montażu samochodu... 1,8 z 1991-1997 to prawdopodobnie 55kW SPI AAM Mono-Motronic MA albo 11/1991-09/1994 SPI ABS Mono-Motronic MA , 10/1994-08/1998 SPI ADZ obydwa 66kW na Mono-Motronic MA.
Wygląda na to, że niezależnie od modelu i rocznika 1,8 w Vento zawsze było SPI na Mono-Motronic MA. Jeden problem więc odpada.
Pompa powinna jednak "gadać" z odpowiednim systemem zasilania. Jeśli tak nie jest niech mnie ktoś poprawi. Różnice w budowie zewn. pomp są widoczne na pierwszy rzut oka, pomimo tych samych parametrów, może się okazać że pompa którą kupisz nie będzie się nadawała do zamontowania w Twoim Vento. Trza mieć 100% pewności.
Ta także jest dedykowana do Vento 1,8 SPI, a jakoś w ogóle nie podobna do tej ...
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-19, 16:20
bo jedna to sama pompa, a jedna jest juz w koszyku w ktorym sie ona znajduje z okablowaniem i plywakiem... ( jakbys otworzyl to biale na jednym zdjecu to zobaczysz ta pompke z drugiego z czarna gora...) juz o tym pisalem ale w innym temacie-to zdublowany temat, wiec nie chce mi sie powtarzac
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
sorry za dubla....wymienilem.....numer 1H0906091D.....koszt 150zl gwarancja rok....bylo troche problemow z wlozeniem ale jakos poszlo...pali ladnie...
troche dlugo zaciagal paliwo ale w koncu odpalil..
Silnik: ABS Pomógł: 5 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2006 Posty: 315 Skąd: internet
Wysłany: 2007-08-30, 15:32
Panowie mam ten sam problem pompa padła i teraz czeka mnie wymiana na nowa wiec posiadam auto vento GT z silnikiem o poj.1.8 typ silnika ABS rok auta 93 ,typ mono wtrysku
Bosch . Proszę o pomoc jaka dobrać pompę .
witam pamietacie jak pisalem o zmianie pompy.....wczoraj wieczorem padla........ile na niej przejechalem????okolo 1000km.....sorry ale ()*#^% mnie zalewa....dobrze ze ma rok gwarancji i to niewiadomo czy mi uznaja w sklepie bo sam montowalem!!!
sprawdzilem bezpiecznik jest ok...wskaznik paliwa dziala wiec napiecie jest...zreszta po wyciagnieciu przewodu z krucca pompy paliwo nie leci
Panowie mozliwe ze wogole to znowu pompka...niemam zamiaru co 1000km wymieniac pompek nawet na gwarancji....
dobra gucio ty kupiles w necie cala pomke komplet powiedz mi ja wyciagnac ta bialo obudowe krecilem w lewo w prawo i nic drgnie pare cm i stoi w miejscu...bo wiesz ja kupilem tylko pompe a wlasnie tez chcialem calosc tyko ta obudowa nie chce wyjsc ze zbiornika....
ciekawi mnie tylko dlaczego tak szybko padla....mam okolo 11 litrow paliwa..czyzby to bylo za malo...pamietam ze poprzednia padla jak mialem okolo 5litrow...hmmm...jutro skladam reklamacje i chyba zaznacze sobie zwrot pieniedzy a kupie nowa i odrazu zaloze...
tez myslalem o tym przekazniku ale to chyba musi zrobic ktos kto sie zna...
ale to w pozniejszym czasie
teraz pompka nowa to priorytet bo auto ma jedzic a nie stac dzisiaj odpalilem go na gazie poraz pierwszy az mi zal bylo silnika jak sie meczyl dopuki sie nierozgrzal
Silnik: ABS Pomógł: 5 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2006 Posty: 315 Skąd: internet
Wysłany: 2007-09-09, 20:42
ja nie raz już paliłem na zimnym silniku , i nic sie nie działo . Poco płacić jak można samemu założyć , Jutro zrobię fotki jak założyć przekaźnik i gdzie wpiąć sie
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-09-09, 23:08
to dziwne-ja na takiej taniej pompce jezdze z 2 lata i nic sienie dzieje (wymienialem tez tylko wnetrze a nie z cala obudowa) co prawda mam tez odciecie zalozone. pozdrawiam
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-10, 10:37
Odcięcie nie zakładałbym bo rozwalisz wtrysk paliwa, gdy benzyna nie dociera do silnika zniszczy się wtrysk, który na bieżąco jest chłodzony benzyną, także coś za coś... Także nie zakładaj żadnego odcięcia na pompie bo sam sobie bat ukręcisz...
Silnik: ABS Pomógł: 5 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2006 Posty: 315 Skąd: internet
Wysłany: 2007-09-10, 10:59
jestem bardzo ciekawy , dużo ludzi zakłada odcięcie pompy jak maja gaz w autach i nic sie nie dzieje . a gdy nie maja odcięcia pompy to bardzo szybko padają pompy paliwa. Cos nie tak sypro
Spyro chyba sie mylisz pompa jeśli masz założony gaz i przełączasz na gaz to pompa nie powinna chodzić przez cały czas tylko przy odpaleniu do momentu przerzucenia automatycznego lub manualnego i z tym chłodzeniem wtrysku to ci ktoś jakiś bajek naopowiadał
Jeśli pompa chodzi na okrągło bez pobierania paliwa to szybko siada dławik ciśnienia i pompa.
Silnik: ABS Pomógł: 5 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2006 Posty: 315 Skąd: internet
Wysłany: 2007-09-11, 13:01
Opis
TO SA BEZPIECZNIKI GŁÓWNE
Spinka numer 30 w przekaźniku podpiąć do bezpieczników , numer bezpiecznika 18
Spinka numer 87a w przekażnku podpiąć do bezpieczników , numer bezpiecznika 18
TO SA KABLE KTÓRE IDA DO CENTRALKI
Spinka 85 podłączamy do kabla co idzie do sterownika kolor czarny
Spinka 98 podłączamy do kabla co idzie do sterownika kolor niebieski
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum