Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2007-10-03, 22:07
no niektórym to spalanie ładne wychodzi moje 1.8 90km gazu spala 8.3 - 9.1 na setke dodam że nie oszczędzam go trasa od 120 do 170km/h a miasto do 90km/h paliwa niewiem.więc spalanie mi się podoba. mój też ma instalacje co odpala na paliwie i samoczynnie przechodzi przy pewnej temp. na gaz ale kurcze paliwa ile zalałem tyle mam no moze troche mniej ale też jezdziłem na paliwie ostatnio.
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-10-04, 09:30
luckyman, ale po co chcesz wymieniać aż tyle rzeczy> Sondę wymienia się jak się popsuje, czyli spalanie mocno wzrasta itp, wtrysk, po co wymieniać wtrysk, skoro działa. Wbijasz się w koszty, których chyba jeszcze nie musisz ponosić...
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2007-10-04, 21:19
sorry za ot ale mam pytanie jaki wtrysk ma vento 1.8 90km z roku 96 bo jest tam listwa i teraz niewiem czy mam wielopunkta czy gaz sekwencyjny?? bo już sam niewiem
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2007-10-04, 21:37
kurcze jak znajde czas to pstrykne foty może po nich coś będziesz mógł powiedzieć. ale wydaje mi się że to 8 bo 16V miałby więcej kucy a ja ma tylko 90
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Wiek: 44 Dołączył: 30 Cze 2007 Posty: 34 Skąd: internet
Wysłany: 2007-10-04, 22:00
Panowie powiem jedno mój wóz pod blachą ma 2 litrowy silnik w automacie i pali w Warszawaie na 100 km 11litrów benzyny a w trasie ok 8 litrów i nie mam zamiaru go przerobić na gaz bo słyszałem że automaty nie lubią gazu to prawda?????????
Czarny dymek z rury na zimnym silniku więc nie jest to olej tylko benzynka.Miał bardzo duże spalanie tego paliwka.Gazu bierze w normie ale silnik jest już wtedy podgrzany.Wymieniłem już czujnik parownika i wydaje mi się,że spadło trochę spalanie benzyny,bo wolniej spada wskazówka ale dymek pozostał.Narazie obserwuję jak będzie i jeżdżę na odłączonej sondzie.Jeśli będzie to samo to nie będę jej wymieniał tylko czujnik temperatury,bo może on jest spiżdżony i przez to leci do silnika za duyżo benzyny.A jak nie będzie to to pozostaje ten monowtrysk,bo nic innego już nie pozostaje chyba co by było za to odpowiedzialne.Jakby to było z powodu oleju to dymek byłby niebieskawy
Wiek: 44 Dołączył: 30 Cze 2007 Posty: 34 Skąd: internet
Wysłany: 2007-10-06, 19:34
mój kuzyn ma samochód z automatem i podczas jazdy na gazie szarpie mu , a jak jedzie na benzynie nic takiego się nie dzieje jaka moze być tego przyczyna??? w serwisie jak zwykle nie wiedzą!!!
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2007-10-06, 23:09
Luckuman tak sobie siedze i czytam to co piszesz i co odpowiadają ci inni . Pisałem to na forum nie jednokrotnie w różnych tematach , w bezynie jeżeli kpci przy wolnych obrotach i przy zimnym silniku należy w pierwszej kolejnosci przebadać przepływomierz , komputer nie może odczytać masy powietrza i leje paliwo i tym samym kpci i smierdzi nie przepalonym paliwem . Jeżeli masz możliwość gdzieś sprawdzić przepływke to zrób to . Pionformuj jak sprawdzisz
doznałem szoku!!!! po wymianie podstawy wtrysku masakrycznie zwiekszyło mi sie spalanie palił jakes 9,5 na trasie na miescie do11l a teraz 18-19l niemam pojecia co to jest! byłem na warsztacie bo chciałem wyregulowac gaz ale okazało sie ze nie maja programu! (musze smigac 50 km zeby to zrobic) ale przy takim spalaniu to masakra! do tego znajomy mechanik ze cos moze byc nie tak ze tak duzo pali... ehhh ....
niewiem nie zaglądałem do tego! jutro to sprawdze na warsztacie! ale to moze być wina zapłonu?? na benzynce wszystko niby gra! zrobie tak! pojade na warsztat znajomy mechanik zobaczy co i jak z zapłonem! zaleje wachą i pojade zeby mi wyregulowali gaz! odrazu sie okaze co i jak!
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-29, 22:55
no nie to jak na benzynie jest OK to nie to. Bo źle ustawiony zapłon zarówno na benzynie i gazie . To w takim razie źle ustawiony gas, jeśli masz na śrube to jest rozkręcona na full, jeśli sterowany kompem to poprostu źle skonfigurowane.
własnie jakby był na srbe sam bym sobie wyregolował! a to komputerek i kaszana! sie okaze co i jak kiedy pojade na warsztat
[ Dodano: 2007-11-30, 18:07 ]
byłem u fachowcow i mi ustawili gas! zobaczymy co oni tam zdziałali... jak narazie dobrze sie wrozy ale co dalej zobaczymy za 30 km a na bezynce spoczko na 10l przejechałem 105km i jeszcze była bezyna na jakies 30 km (jakos kolo połowy rezerwy!)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum