Wiek: 40 Dołączył: 28 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: koło
Wysłany: 2007-10-24, 21:30 klima w moim vento TDI
mam zwyklą klimę w aucie wszystko działa ok. zalącza sie dobrze wiatraki chdzą też poprawnie chlodzi super i wlączam ją przyciskiem AC i dziala porawnie a jeśli wlacze 2 przyciski AC i zawirowanie powietrza taka strzałeczka zaokraglona to silnika nieidzie uphac poprostu jest tak wtedy slaby że 40 km/h leci nie wiecej)))) a jak wylącze ten przycisk zawirowania to normalnie nieuwieżycie wbija we fotel ))) ((( OGOLNIE SILNIK śMIGA JAK TRZEBA I NIETRACI MOCY TYLKO TEN MALY PROBLEMIK MALO ISTOTNY PONIEWAZ GO NIEUZYWAM ALE PRZEZ PRZYPADEK NIERAZ SIE WłąCZY pozdrawiam))
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-10-24, 22:58
Andrzej. napisał/a:
zawirowanie powietrza taka strzałeczka zaokraglona
ten przycisk to jest obieg zamknięty - czyli możesz to włączyć gdy na przykład jedziesz przez wiochę w której wali okrutnie i dzięki temu nie czujesz zapachów z zewnątrz
ale niestety nie mam pojęcia dlaczego "działa" to na silnik
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-10-25, 07:33
dziwne kurde.. tak jak gawel mowi to przycisk obiegu zamknietego.. wciskam go ale mocy mi nie traci... bardzi dziwne ze to powiazane masz z tak duzym spadkiem mocy... wiadomo ze im wiecje poboru tym ciezej ale zeby z tak?
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Wiek: 40 Dołączył: 28 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: koło
Wysłany: 2007-10-25, 21:53
tak MAPET wiem że jak załącze klime to jest minimalnie slabszy ale to normalka w kazdym aucie z klimą ale jak wlącze zawirowanie to motor jak by mu paliwa braklo a pompa jest elektroniczna przepustnica czyli coś z elektryka w tym momencie tak mysle ? co sądzicie o tym POZDRO)))
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-10-26, 20:34
ale dlaczego wlaczasz 2 przyciski na raz?
jeden dziala klima z obigiem zewnetrznym , drugi z wewnwtrzym
nigdy nie wlaczam dwoch na raz bo jak wlaczam wewnetrzny obieg klimy to automatycznie wylacza pierwszy przycisk i wszystko jest ok,
moze masz problem z przelocznikami ?
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 101 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-10-29, 13:16
To może być sprawa elektryczna, a mianowicie od alternatora. Może włączając ten przycisk robi się gdzieś zwarcie, a bezpiecznik może być podwatowany, albo w ogóle pominięty. Zwarcie to dla alternatora ogromne obciążenie i dlatego może poważnie osłabiać silnik. Sprawdź sobie to bo jeżeli jest tak jak piszę, to może Ci się coś nie daj Boże zapalić.
Wiek: 40 Dołączył: 28 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: koło
Wysłany: 2007-11-03, 20:46
słuchaj rav to raczej niejest sprawa elektr. czyli ze tam alternator trzyma tak mocno motor pytalem elektryka i to jest raczej tak muwił ze ktorys wezyk podcisnieniowy od klimy ktos zamienil i trzeba dojsc ktory co idzie dalej z tym przesyla przesyla bledny sygnał do komputera brak dawki paliwa przez pompe wtryskowa takie moje zdanie co sadzicie o tym.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum