Wysłany: 2007-11-05, 01:13 Problem z przyspieszaniem
Witam. kupiłem niedawno Ventko. Okazalo się że Autko ma problem z przyspieszaniem. Prosze pomóżcie co może być tego przyczyna??:-(. Z góry dzieki za pomoc. Pozdro.
silnik jest slaby, na wolnych chodzi dobrze, nie przerywa nie szarpie. dojdzie do 130 km\h i dalej juz nie chce, nie mam pojecia co moze byc tego dokladna przyczyna.
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 48 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2007-11-05, 23:50
A czy jak przyśpieszasz powyżej jakiejś prędkości to nie rosną szybciej obroty????????
Bo jeśli tak to według mnie pada Ci sprzęgło to samo było u mojego szwagra w ventylu i tam po wymianie sprzęgła kompletnego problem zniknął
koszt sprzęgła nowego kompletnego (docisk+tarcza zamknął się w kaliszu w sklepie na 320zł) bez robocizny
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-07, 02:00
Sprzęgło może sie ślizgać, aleto widac od razu, wciskasz pedał gazu a uato zamiast przyspieszać to tylko oborty ida do góry i nic poza tym, także to chyba nie to.
Jak dla mnie to zapłon Ci się przestawił. Nie masz przy tym zwiększonego spalania? Jedź do kogoś kto ma lampę do zapłonu i od razu będzie wiadomo.
pozbylem sie katalizatora, sprzeglo ok. zaplon tez niby, ustawiony gaz, podlaczylem pod komputer i niby wszystko ok. a silnik muli sie przy ok 3000 obr. Nie wiem czy pryzpadkiem Mikser nie jest zly zalozylem nawet filtr storzkowy troche lepiej .wzdaje mi sie ze silnik powinien wkrecec sie lepiej na obroty od 3000 w gore jak na niskich.
A drożność z tłumików jest? Pojedź do warsztatu i niech Ci ściągną końcowy tłumik, przejedź się i wtedy zobaczysz, czy jest jakas różnica, bo mógł Ci kat, a raczej jego resztki zapchać tłumik... A tak w ogóle, to czy po wywaleniu kata był on cały?
Ustawiłes gaz po tym jak zaczą Ci się mulić? Na benzynie masz tak samo? Jeśłi na benzynie jest ok to masz jasność, a co do stozka to gaz nie bardzo go lubi.
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
identyczne objawy miał moj znajomy! i kolego wina był poprostu zapchany filtr paliwa! nie dopuszczał wystarczającej ilosci paliwa! masakra a nie jazda! u niego 120km/h to był max! po wymianie wszystko działało idealnie!
dziwne .
z tego co czytam to nie moge nic zrozumiec .
to jest 1.8 na gazie .
i dochodzi do 3000 i dalej *@$^*(^????
on ma monowtrysk czy to sie dziije na gazie czy bez roznicy ...... na gazie i na bezynie ??
a to splanie gazu to chyba przesadzone ...... moja 2.0 na pelnej szprycy bieze w miescie 12 litrow. no a ja depcze ......
na gazie i na bezynie jest tak samo, wchodzi na obroty powyzej 3000 tylko ze gorzej niz na niskich, tez dlatego nie wiem czy przypadkiem mikser nie jest za maly zalozony. to jest silnik z mono wtryskiem.
Sprawdź tłumiki, mówię Ci. Ludzie nie raz już przyjeżdżali do nas z podobnymi objawami, byli u elektryków i u kogo jeszcze nie byli, mechanicy ponaciągali by ich na niewiadomo jakie pieniądze, pół silnika by powymieniali... a tak wymontował tłumik, gość się przejechał i problem jak ręką odjął, także już wiadomo, że kat zapchał tłumik, gdzie trzeba było szukac przyczyny, wymienił tłumik i po sprawie.
Łukasz 2008 takie pytanie to nie stało sie po zamontowaniu gazu bo ztego co pisałeś to masz go niedawno. Jeśli tak to może być sytuacja tego typu że ktoś kto montował gaz założył zły mikser gazu ktury jest zamontowany pod wtryskiwaczem benzynowym
[ Dodano: 2007-11-14, 20:17 ]
Jeszcze jedno ten mikser posiada kolanko do którego przykręcony jest przewod gumowy. to kolanko lubi sie poluzuwac a nawed złamać wtedy bedzie ssał lewe powietrze no i obiawy takie mogą być.
mikser jest zamontowany zaraz nad przepustnica. A katalizator nie pol rozsypany tylko troche male przepswity byly. No ale sprawdze ten tłumnik moze cos pomoze. najgorsze jest to że u mnie w miescie nie ma nikt przyzadu do ustawiania aparatu zaplonowego maja tylko standardowe. najlepsze jest to ze silnik na biego jalowym wchodzi na ponad 7000 obr a na piatce ma problem przekroczyc 3500.
jesli ( z tego co piszesz ) silnik niezaleznie czy na benzynie czy n gazie na biegu jalowym wkreca sie na 5000 obrotow , a na biegu nie ma sily to znaczy ze konie poszly sie pasac a lake .
jesli jest monowtrysk , to rowniez bedziesz mial zamontoany silnik krokowy . jesli on sie zacier lub zle pracuje to obiawy rowniez beda takie same .
mialem kiedys w innym aucie wlasnie taki prolem . silnik krokowy stal w jednej pozycji tylko .
i na niskich mial kopa a na wyzsze ledwo wchodzil i sie straszne meczyl .
warto nakrutko sprawdzic silnik krokowy .
powiedz mi jak mam sprawdzic to na kroto??
Gaz jest na sztywno nie ma silnika krokowego.
[ Dodano: 2007-12-05, 19:28 ]
Dzisiaj wyskoczylem na trase i po tylu kabinacjach silnik dalej nie chce wejsc na obroty. 140 na budziku i dalej p.... . Przy wcisnieciu gazu do dechy sluchac tylko wycie wg. zwiazane jest to cos z powietrzem tylko nie wiem co. Wyglada to troche tak jak by nie dostawal wiekszej ilosci paliwa przy wiekszej ilosci powietrza. dzieje sie tak samo na gazie i na bezynie. Tak sie zastanawiam czy to moze miec zwiazek ze swiecami, przewodami czy rozdzielaczem.Juz po malu zaczynam sie zalamywac. Doradzcie mi co moze mu byc...
[ Dodano: 2007-12-16, 12:18 ]
Fajnie by bylo jak by ktos zechcial mi pomoc.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum