no wiedzy niemam zadnej ale widziałem w krakowie poloneza na xenonach , mysle ze do polonezów tez nierobia , światło miał swietne a jak droge oświetlał normalnie bajera
spryskiwacze nic niedaja, lepiej sobie ręcznie wyczyścic co jakis czas, a widziałem nawet meśki na xenonach niemiały spryskiwaczy a te układy samopoziomujace to myslicie ze nadazaja przy naszych drogach sie wurównać, bo ja nie a poza tym gdzie w przepisach jest powiedziane ze cos takiego jak spryskiwacze i samopoziomowane lampy muszą być?
[ Dodano: 2008-01-19, 22:05 ] MAPET, a żebyś wiedział ze nieoślepiał światło miał na drodze a nie na samochodach tak jak niektórzy maja z seryjnymi xenonami ze sie patrzec nieda
a cos takiego jak el rególacja reflektorów? jak sie podniosa to je w dół, choć przyznam racje ze niekazdemu by sie chciało przestawiac je, to co to polecacie odnosnie lepszej jakości światła a zarazem ładnego wygladu?
miałem kiedys samochód na soczewkach, i noca to nic prawie niebyło widać ,a jeszcze jak mokry asfalt to tak jak bym na postojówkach jechał , więc wole normalny klosz on daje duzo wiecej światła ma wiekszy klosz i odblask a soczeweczka jest maluska
[ Dodano: 2008-01-19, 22:35 ]
a moze wiecie jak zmienic podświetlenie licznika na niebiesko i czerwoni jakie żarówki badz diody trzeba mieć?
nie bmw mi sie nawet niepodoba , miałem eagle talona piekna furka, mnie narazie chodziło o podświetlenie tymczasowe dopuki na indiglo nienazbieram czyli te dwa ciekłokrystaliczne wyświetlacze na czerwono i cały licznik na niebiesko
powiem tak, dzwoniłem do firmy która zakłada xenony i powiedzieli mi tak, oczywiscie mozna założyć żarniki do seryjnych lamp i niettrzeba szkła polerować , niewymagane sa tez spryskiwacze ani samorególatory, przepisy dotyczące tych swiateł xenonowych obowiązują w nowych samochodasz z seryjnym oświetleniem xenonowym, i nieprawda jest ze takie żarniki zamontowane w seryjnych leflektorach oślepiają, więc juz sam niewiem co mam myślec zakładac czy nie ???? światło xenonowe jest 4 razy mocniejsze niz zwykła zarówka, wiąze sie to z duża poprawą widoczności na drodze nocą
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2008-02-01, 18:58
glupoty gadaja bo chca ci sprzedac!!! po 1 chcesz to jedz do sctaji kontorli i ci powiedza czy cie przepuszcza po 2 snop swiatal inaczej sie rozlozy po 3 bedziesz oslepial innych!
neich nie pitola glupot! przepisy dotyczna nowych aut? smeiszne! poprostu keidsy nie bylo aut z xenopenm a p[rzepisy dotyczna kazdego aua i nie ma znaczeni jego wiek!
Cytat:
czy ja dobrze rozumuje
seryjna lampa z seryjnym szklem
lampa seryjna szklo spolerowane w calosci lub przed soczewka (pokazalem w temacie kovvala) i soczewka a bixenonowa
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
szklo
nie mam pojecia .
polerowalem juz wszystko , tylko nie szklo.
sporo przy tym pracy .
rowno soczewke trzeba obsaadzic itd.
spore koszty , nie do konca wiadomo czy ci wyjdzie.
prawda
nie slyszalem by ktos byl w stanie polerowac takie rzeczy.
[ Dodano: 2008-02-02, 23:41 ]
gdyy srodek takiej lampy opsadzic w zwyklej ...... i wtedy spolerowac szklo , boc wymienic je na klara - plastykowe.
??
troche przy tym zachodu , brak homologacji , ale jaki efekt.
znaczy - tak......
http://moto.allegro.pl/it...lf_3_slask.html
obsadzic bebechy z tej lampy w zwyklej ventowskiej.......... i do tego spolerowac szklo. lub alozyc szklo od klara . tak mialo byc.
[ Dodano: 2008-02-03, 22:42 ]
zrobilbym to napewno gdybym mial dostep do czlowieka , ktory moze spolerowac szklo na gladko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum