Wysłany: 2008-02-27, 15:42 Ładna końcówka komina do TDI
spotkaliście sie kiedys z czymś takim? mialem kiedys m,ozliwosc kupna komina od S classe ze spaliny wychodziły wczesniej niż główna rura wydechowa, tak, że kominek był czyściutki, macie propozycje na jakis komin do TDI>?
_________________ Vento z sercem TDi
Vento do końca moich dni
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-02-28, 09:30
Szpiker napisał/a:
maja dwie końcówki a tylkoz jednej dymek leci
to już totalny kwas moim zdaniem.
A dymek lecący nie z końcówki kojarzy mi się z jakimś wrakiem, co ma walnięty i tak dziurawy wydech że spaliny w połowie auta wychodzą po bokach. Także mnie to rozwiązane się nie podoba w ogóle...
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-02-29, 22:57
Cybul, wiesz jak stal z dnia na dzień idzie w górę? Powaznie, wydaje sie to śmieszne, ale stal jest na maxa drga w tej chwili... Do tego drożeje paliwo itp itd a co za tym idzie i usługi drożeją, czyli firma która je robi podnosi ceny bo musi... Reasumując 60 to jak dla mnie prawie darmo... w marketach paskudne końcówki przykręcane śrubami (masakra) kosztują 50 zł.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-03-04, 13:54
Ty chcesz to sam zakładać? Poprostu jedziesz do warsztatu, wybierasz końcówkę, montują, płacisz wyjeżdżasz. Muszą uciąć Ci kawałek rury z końcowego tłumika bo jak inaczej?
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-03-04, 14:25
no ja też nie, Ulter jest sporo tańszy a jakościowo moim zdaniem bardzo dobry, zresztą czasy polskich wydechów robionych w stodole dawno minęły. czy Ulter czy inne polskie firmy jak ASMET mają wszelkie certyfikaty i niejednokrotnie nowocześniejsze fabryki niż inne cenione w świecie marki...
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2008-03-04, 14:28
naewno sebring jest o klase wyzej niz ulter kotry jest bardzo dobry.. ale jest masa innych bdb firm.. z polskich cocby tez ELTec! a z obych REMUS, Supersprint itd
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
tak, chodziło mi o cały wydech, a czemu sebring? brat do 318 kupił cały komin za 400zł z montażem, zaczęło mi gnić to strasznie a gwarancja już nie obejmowała, ja do calibry kupiłem za 1600zł co prawda, wywaliłem katalizator itp, ale tam nie było grama rdzy, przepiękny dźwięk i do tego swój wygląd ....... i dlatego brakuje mi benzyniaka
_________________ Vento z sercem TDi
Vento do końca moich dni
ja np. gustuje tylko w Remusie, teraz, w poprzednim aucie jak i w tym mam i żadnych sladów rdzy nie ma, w poprzednim miałem kupiony dosyć mocno używany i miał swoje lata i jeździłem z nim rok , po tym jak sprzedawałem z ciekawości go obczaiłem i nadal wyglądał tak samo jak w chwili kupna. Nierdzewka czy nie jak jest porządny to nawet rdzewiał nie będzie
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
ja tu nie chcę nikogo obrażać ani żebyście mnie źle zrozumieli, ale jak mialem cali to poruszaliśmy ten temat tam na forum, że remusa to własnie używali chłopaki z poczatkowego kalibru tuningowania, ma być sportowy i tyle, nie znający się praktycznie itp ja ogolnie mam zdanie, że zamiast kupić kit to wolę poczekac i kupić coś naprawde dobrego, choć czasami może być to samo, ale jest znaczek sparco czy sebring to juz wiem że jest lepsze od zwyklego remusa
_________________ Vento z sercem TDi
Vento do końca moich dni
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum