Silnik: Benzynowy, sześciocylindrowy, moc seryjna 174 KM. Dolot K&N, kolektor 6:2:1.
Nadwozie: fiolet metalik, tylna klapa bez znaczków modelu i silnika, znaczki VW pomalowane w kolor nadwozia, seryjny spojler, duży hokej VR6, dokładki progowe od GT.
Wnętrze: el. szyberdach, el. szyby x4, el. lusterka (podgrzewane), 2x poduszka powietrzna, TERMOTRONIC, wspomaganie, ABS, kubełkowe fotele przód półskóry od Ibizy GTI...
Zawieszenie: przód gwint MTS, tył obniżony na sprężynach, felgi 16" na nich oponki Nankang i Dunlop 195/45/16 i 205/45/16.
Pomógł: 11 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2008-03-09, 22:51
farelka juz oblukana na zywca. musze powiedziec ze bardzo ladnie sie prezentuje. bardzo dobrze utrzymana w srodku. fotele nie poprzecieranie, lalunia. ... i ten pomruk .....spot byl w legionowku, i oczywiscie niebioescy sie zjawili, pospisywali i pojechali
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-03-10, 22:28
lwomati napisał/a:
udał się udał, szkoda że go nie obejrzałeś, bo było warto... ale jest naprawdę świetny, kiedyś zobaczysz go na żywo
no mam nadzieje, ze zobacze no a z tym oblukaniem tak wyszlo... urwanie glowy ogolnie w tym semestrze ( teraz siedze nad jedna laborka i przygotowuje jeszcze dwie seminarki... :| ) byle do swiat... pozdrawiam !
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 41 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-04-11, 19:42
Mam pytanie, jak takie soczewki świecą? Światło takie same jak na standardowych lampach czy może lepsze lub gorsze? Bo wyglądają zajefajnie. Przemolas też takie teraz ma. Autko co fotka to coraz lepsze.
Powiem szczerze że duuuużo lepiej świecą od serii tylko że mam z nimi jeden duży problem. Dopiero wieczorkiem mi to wyszło oświetlają pojazdy z przeciwka tak bardzo że tamci nic nie widzą, jutro jadę na stację kontroli, żeby mi to ustawili, bo gmerałem ale nic mi z tego nie wyszło. Ogólnie lampki mają dobry wpływ na Ventkę bo odmładzają samochód. Tak też polecam takowe lampy.
Mam pytanie, jak takie soczewki świecą? Światło takie same jak na standardowych lampach czy może lepsze lub gorsze? Bo wyglądają zajefajnie. Przemolas też takie teraz ma. Autko co fotka to coraz lepsze.
jesli moge wtracic slowko .
swiecenie tych lampek nijak sie ma do orginalesow .
orginalesy w takim wypadku chychodza naprawde blado.
zreszta bardzo dziwne ze seryjne lampki tak dziadowsko swieca .
roznica diametralna.
cena spora , ale naprawde warto.
w pracy , gdzie stoi autko przymierzalem wieczorkiem z kumplem xenon i powiem wam ze to jest dopiero swiatlo .
tak sie wkrecilem , ze bankowo xenona zapodam .
sorry za OT.
autko naprawde juz dobrze wyglada .
grupa legionowska w dobrym kierunku hehehehe ciagnie . no i podstawowy kolorek.
No niestety musiałem. Do pracy nijak nie idzie dojechać... Jak poprawią nawierzchnię to wrócę do gwintu a narazie tak sobie trzeba radzić i tak nie jest źle, to przecież -40
Pomógł: 11 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2008-09-03, 14:24
i jak tam zadowolony z hamowni. dawaj drugi wykres na forum do porowanania. dotarles do hotelu w piatek bez problemow ciezko cie panie do kielicha namowic..... ale za to z gwinta to ladujesz bez oporow
zadowolony z hamowni bo mieli VAGa to się podczepiłem, nie chce mi się wykresu wrzucać, w razie co to na zimnym ventka ma 165KM i 237 Nm.... a pić nie chciałem, bo mam dziurę w zębie!!! Przez Ciebie zasnąć nie mogłem ale dzisiaj o 16:30 idę do dentysty, mam nadzieję że wyrwą mi tego jeb.. zęba!!
Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-09-04, 09:01
dziwne na zimnym ma dobry wynik a na goracym spada moze cisnienie mu spada w cylindrach jak mozesz to daj sprawdzic na gorącym silniku cisnienie w komorze spalania na kazdym albo wiesz jeszcze co moze byc moze ten filt stozkowy ktory masz zasysa ciepłe powietrze i niektorzy twierdzą ze od tego tez spadnie moc
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-09-04, 15:09
lwomati, nie chcę Cie martwic, ale podczas hamowania....gdy silnik wchodził na wyższe obroty...pewnie i wyższe prędkości z wydechu trochę dymiło...nie wiem czy to był dym olejowy czy dym spaljących się hektolitrów paliwa
wiem o tym ale tylko na zimnym jak się wkręca na obroty to bierze olej i dlatego był ten dym. Jak się rozgreje silnik wszystko jest ok. Poprostu silnik do remontu uszczelniacze panewki i takie tam pierdółki...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum