Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Maj 2006 Posty: 88 Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2006-06-29, 08:19 luzy w tylnich kołach-co zrobic?
1.no więc tak wczoraj jak zmieniałem koło(kapeć-pękła opona) najpierw chciałem zobaczyc czy moze sa jakies luzy, złapałem za koło po bokach i zacząłem ruszac i okazało sie ze sa luzy. i teraz moje pytanie jak sie ich pozbyc, czy trzeba dokrecic tylko nakretke, czy może cos innego trzeba zrobic?
2.i jeszcze mi cos piszczy(trzeszczy) z tyłu jak nacisne na bagaznik czy na siedzenie tylne i zaczne bujac samochód góra-dół to cos trzeszczy tak jakby amortyzator albo jakas sprężyna. da sie to jakoś nasmarować?
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-06-29, 09:46
piszczesc mog arozne rzeczy moga tuleje moze oslona amorka, amorek czy sprezyna przy poduszce, tlumik na wieszaku itp.. moze poprostu zachalpalo sie cos woda i jak sie wysuszy to pzestanie.. musisz sam stwierdzic co piszy bo to moze byc masa rzeczy...
co do luzu to masz luz na lozysku.. jak jets maly to tak zostaw jak jest duzy to mozesz delikatnie dokrecic tak aby srubokretem mozna bylo poruszyc swobodnie podkaldke ktora znajduje sie pod nakretka.. nie dokrecaj za mocno bo tak ci w ciagu kilku dni lozysko poleci!
wiec jak jest maly luzik to tak zostaw.. tak mialem wgolfie ze tak byl luz i dokrecilismy i lozysko polecialo...
pzdr
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-06-29, 22:41
Łożysko dokręcić i powinno być ok a jesli chałasuje podczas jazdy to radze wymienić . Jesli chodzi o zawias ,to tam rzeczywiscie może być różnie tak jak Mapet napisał .
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Maj 2006 Posty: 88 Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2006-06-30, 08:16
dokrecilem nakretkę no i narazie jest ok, luz zniknął mam nadzieje ze nie pojawi sie długo. a co do tego trzeszczenia to mialem tam taki plastik na amorku i on obcierał. juz jest ok.
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-06-30, 10:09
Stopa napisał/a:
1/4 obrotu i tak zabezpieczyć
nie do konca.. tak wszyscy mowia a to sa podejscia starej daty bo tak sie robilo w zuku i fiacie.. VW przewiduje inaczej.. i nie odkrecasz nei zadne 1/4 obrotu ale tak aby mozna bylo przesuwac podkaldke pod nakretka..
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2006-07-01, 13:32
Ja słyszałem u mechanika ze luzy w tylnych kołach w ventylach i golfach po przchanie wiecej niż 100 tys to normalka. Ja wymieniałem wszystkie łożyska i z tyłu tez mam minimalne luzy nawet po wymianie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum