Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-19, 19:36
kontrolka oleju
Autor Wiadomość
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-04-19, 12:26   kontrolka oleju

Witam mam pytanie podczas jazdy zaczeła mrugac mi kontrolka i piszczec od oleju stało sie tak dwa razy . Myslalem ze zgubił cisnienie ale pojechałem mu sprawdzić cisnienie i na obrotach 900 miał 1,5bar a na obrotach 3000 miał 4,5 bar to cisnienie moim zdaniem jest dobre to dlaczego zapiszczał i mrugała kontrolka czy to od czujnika moze byc czy co innego WV VENTO 1,8 BENZYNA
Ostatnio zmieniony przez spyro 2008-08-04, 08:09, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-04-19, 12:27   

A poziom oleju jest wystarczający??
Peewbie czujnik się kończy

[ Dodano: 2008-04-19, 12:31 ]
Bo tak tabele przeglądałem z ciśnieniem w cylindrze i praktycznie wszędzie gdzie zajrzałem (chodzi o rodzaj silnika) jest 2 bary prz 2000obrotów, czyli czyba ok.

Możliwe też, że pompa olejowa szwankuje...
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-04-19, 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-04-19, 13:20   

POZIOM OLEJU JEST OK
 
 
mikusw 
Niedzielny kierowca
Michał



Silnik: 2E
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 78
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-04-19, 16:01   

miałem podobny objaw w mk2 jak trochę poszalałem to na chwilę zapalała mi się kontrolka oleju i gasła. przyczyny dokładnej nie znałem ale w swoim chciałem wymieniać pompę olejową wszystko tak by wyglądało (kiedyś jak rozebrałem silnik pompę miałem na wierzchu, to miała lekki luz), czujniki kilka razy zmieniałem ale nic nie pomagało - raz sobie wymień więcej nie ma potrzeby.
_________________

 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-04-19, 21:40   

TZN ZE MAM ZŁĄ POMPE BO JEDEN MECHANIK POWIEDZIAŁ ZE TO COS ROBI SIE POD ZEGARAMI I KOMPUTER DOSTAJE BŁĘDNE INFORMACJE
 
 
mikusw 
Niedzielny kierowca
Michał



Silnik: 2E
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 78
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-04-20, 05:04   

niestety jest to bardzo śliski temat ponieważ jest więcej niewiadomych niż się wydaje
wiem że masz ciśnienie okij - zacznij od czujnika najmniejszy koszt i nie duża robota - niestety jedynie eliminacja może to usunąć
_________________

 
 
pyza_snk 
Ventofan
Vento 1.9 d



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2008-04-25, 09:59   

Kolego a obrotomierz działa? jak nie to prawdopodobnie padł regulator napięcia na alternatorze. Wymiana ok. 100 zł.
_________________
VENTO - najlepszy przyjaciel czlowieka
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-04-26, 19:32   

dziala
 
 
pyza_snk 
Ventofan
Vento 1.9 d



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2008-04-27, 11:37   

No to ja się poddaję.
_________________
VENTO - najlepszy przyjaciel czlowieka
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-04-27, 16:30   

ale wykreciłem czujniki i przeciscilem styki i narazie nic sie nie dzieje nie mruga
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-02, 15:42   

koledzy mam spory problem podczas jazdy zapaliła mi sie kątrolka oleju po jakims czasie zgasł i i tak co jakis czas postawiłem auto na parking i chodził na wolnych obrotach i kątrolka zowu sie zapaliła i zaczeły klekotać zawory tzn że brak cisnienia jak jest tego przyczyna co wysiadło POMPA ZAWÓR PRZELEWOWY CZY PANEWKI CZY WAŁ KORBOWY PROSZĘ O POMOC MUSZĘ RATOWAC SWOJEGO VENTYLKA


JEST STAN OLEJU


MUSZĘ JESZCZE DODAĆ ZE JAK AUTO OSTYGŁO TROCHĘ TO SMAROWANIE WROCIŁO PRZESTAŁY KLEKOTAĆ ZAWORY CO TO MOŻE BYĆ
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-02, 15:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-02, 17:41   

Mi wydaje się na pompę oleju...
_________________
Zielony borowik...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-02, 19:26   

czy jeszcze moze ktos cos doradzić
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-02, 20:00   

Tak to Ci nikt nie doradzi...jedź do tych leszczy co uszczelke wymieniali i bierz ich za gardło bo widac że coś spitolili....a jak nie chcą tego robić to niech kasę oddaja za fuszerkę bo jak widac silniczek długo nie pociągnął... :głaszcze:
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-02, 20:03   

a co ma uszczelka do smarowania
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-02, 23:32   

nie koniecznie uszczelka, chodzi mi o złożenie silnika itp....
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-02, 23:44   

ale to tylko glowica była sciągana
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 09:17   

Ja tylko swoje zdanie wyraziłem...skoro uważasz że jest inaczej to ok...ja to bym przycisnął mechanika, a jak Ty zrobisz to już Twoja sprawa...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-03, 12:24   

postawie go gdzie indziej moze lepiej zrobią
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-03, 19:14   

czy na forum nie ma zadnego mechanika co by moze przygotował mnie jaki moze byc wydatek
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-03, 19:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-03, 19:31   

czy warto to kupic czy zrobic swoje
http://moto.allegro.pl/it...gwarancja_.html
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-03, 19:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 19:53   

Więcej za naprawę swojego zabulisz...a ten z allegro jak dobry to ja bym brał...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-03, 20:23   

jeszcze nie wiem co sie mi siadło a widomo co to za motor z tego allegro moze to inne zdjecie jest
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 20:39   

silverek napisał/a:
a widomo co to za motor z tego allegro moze to inne zdjecie jest

no i dlatego masz na allegro takie coś jak pozytywy i negatywy
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-03, 20:48   

Zdjęcie, jak zdjęcie, a jak się okaże, że np. będzie to samo? że ten silnik z allego, mio, ze sprzedawca zapewnie, iż z nim wszystko wporzxo, to za jakiś czas to samo się może stać? Może pochodzić tydzień i padnie coś, a może i 5 lat i dłużej i będzie ook. Totakie własnie kupowanie w ciemno, poza tym to tylko część mechaniczna, która ma prawo się popsuć.
_________________
Zielony borowik...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-03, 21:20   

Ja za remont silnika zapłaciłem koło 2 tysi, więc odpowiedź chyba sama się nasuwa... Tyle, że ja mam spokój na kolejne 300 tys km jak nic a kupując używkę nie wiesz nic...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-04, 06:49   

spyro chyba masz racje lepiej robic swoje i jedzic dalej i wiesz ze pewne bedzie chodzic
ale to 2 tys zaplaciłeś z wymianą sprzegła i tam cos jeszcze robiłeś

a ja nie wiem co jest moze to tylko pompa i bedzie ok i mały wydatek
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-04, 06:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-04, 08:11   

Normalnie, pełny remont silnika kosztuje w tym warsztacie 3 tysie, ja dałem koło dwójki bo pierwsze i najważniejsze: bez faktury czyli gościowi odpadł VAT i podatek dochodowy, do tego z polecenia od kumpla, więc tez spuścił troszkę. A ogólnie remont silnika w dzisiejszych czasach, gdy cały silnik można wyrwać za 500 PLN jest nieopłacalny.

Poza tym zazwyczaj jak wyciągną silnik i skrzynię to bezsens ładować stare sprzęgło, tylko się już nowe zakłada.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-04, 09:47   

ja juz odstawilem mojego Ventyla sprawdzali go przy mnie mechanik a było widać ze facet sie zna powiedział nawet dał 100% gwarancje ze nie są to panewki bo jak i na zimnym i mocno rozgrzanym silniku nie było ich słychać czyli nie stukały a powinny jakby było cos nie tak z nimi przy dodawaniu gwałtownego gazu i jakby schodził z obrotów powinien być stukot
Auto zostało rozgrzane do dużej temperatury i facet trzymał mu obroty co najmniej przez piec minut w przedziale od 5000 do 6000 i smarowanie sie nie zapaliło oraz nie zaczeła grac klawiatura

prawdopodobnie moze to byc zawór w pompie albo jest cos w oleju i zapycha sie filtr olejowy dobrze by było jak by to była pompa lub zawór


nowa pompa oleju kosztuje 450 zł


nie byłby to duży koszt naprawy
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-04, 09:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-04, 09:48   

czyli przy okazji i tą nieszczęsną uszczelke wymienisz ??
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-04, 09:49   

silverek napisał/a:
nawet dał 100% gwarancje ze nie są to panewki bo jak i na zimnym i mocno rozgrzanym silniku nie było ich słychać czyli nie stukały a powinny jakby było cos nie tak z nimi przy dodawaniu gwałtownego gazu i jakby schodził z obrotów powinien być stukot

u mnie panewki padły i było dokładnie jak piszesz, czyli stukały na wyższych obrotach, im więcej gazu tym bardziej stukały.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-04, 09:50   

uszczelka tez bedzie do wymiany
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-04, 09:52   

spyro napisał/a:
czyli stukały na wyższych obrotach

A pamiętam tą sytuacje....niezbyt miła dla każdego kierowcy :głaszcze:
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-04, 09:56   

jeszcze jedno powiedział mi ze podobno wał w VW jest tak twardy ze jak nie został zatarty to nie trzeba dawac go do szlifu tylko musi być warunek ze nie ma na nim rys

wyciągniecie silnika 600 zł panewki koszt 200 zł ale jak juz pisalem nie bedzie tego trzeba robić CHYBA
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-04, 09:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-04, 09:57   

nie chcę Cię martwić ale i wałek niestety może być do wywalenia, u mnie tak było, bo był nie do zrobienia już.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 10