Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-19, 19:36
kontrolka oleju
Autor Wiadomość
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-04, 10:00   

mozliwe ale nie mam stuków na panewkach czyli musi być dobrze chyba facet sie zna
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-04, 10:01   

spyro napisał/a:
wałek niestety może być do wywalenia

Był przetarty czy przegrzany ??
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-04, 10:10   

nie pamiętam już co z nim było ale nie dało się z nim nic zrobić i szukaliśmy nowego.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-04, 10:20   

jutro bedzie wiadomo co nie tak jest
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-04, 11:28   

No to czekamy na info i trzymamy kciuki co być nie musiał za dużo kasy wydać.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-04, 12:13   

dzieki
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-04, 13:03   

Jakby naprawa była baaardzo droga to rób swap-a :>
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-04, 13:19   

Pare kucy więcej tak o galopem nie chodzi :>
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-04, 14:36   

Z tym, że nie wiem czy u Silverka jest sens robić swap..bo z tego co do mnie dziś pisał to jego motor ma 105KM... :dresik:
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-04, 17:31   

Tygrysisko napisał/a:
bo z tego co do mnie dziś pisał to jego motor ma 105KM...

jak 105, skoro on ma 75 - taki sam, jak mój - AAM
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-04, 17:44   

no tego to nie wiem...tak mi napisał...no chyba że mu się cyferki pomyliły...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-04, 17:49   

najwidoczniej... Zobacz nawet w jego opisie pod avatem - AAM
_________________
Zielony borowik...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-05, 18:13   

nie napisalem ze ma 105km tylko auto ztym 105km nie miało szans z moim 75km

dobrze czytaj
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-05, 18:18   

silverek napisał/a:
dobrze czytaj

To nie gub liter....
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-05, 18:19   

niech bedzie na twoim
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-05, 18:30   

sprawa wygląda tak nie znalezli przyczyny gubienia smarowania wymienili mi olej i sprawdzali cisnienie na zimnym silniku jak i na gorącym na 2000 obrotów było 2,4 atmosfer na na wiekszych obrotach 8 atmosfer czy na zimnym czy na gorącym tak samo czyli dobrze

myslą ze to moze byc zawór w pompie ale podczas testów jakie wykonywali pracował dobrze normalnie katowali mi silnik jak to robili i nic sie nie stało wszystko pracowało normalnie jeszcze ten facet mowił ze moglo byc cos w oleju silikon jak założyli uszczelke pod pokrywą zaworów Albo on nie był pewny czy czasami jeszcze nie ma zaworu tam gdzie przykręca sie filtr olejowy
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-05, 23:16   

silverek, ale o czym piszesz...o ciśnieniu w cylindrze czy ciśnieniu oleju ??

bo jak o ciśnieniu w cylindrze to powinieneś mieć 9-12 bara
a jeśli o ciśnieniu oleju to powinieneś mieć 2 bary przy 2000 obrotów...

tak podaje literatura....
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-06, 10:07   

cały czas mowa o smarowaniu
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-06, 10:08   

jak mozna sprawdzic cisnienie w cylindrach na 2000 obrotów rozrusznik nie daje takiej predkosci bynajmniej mój chyba ze ty masz inny
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-06, 11:31   

silverek napisał/a:
rozrusznik

Rozrusznik jest używany do uruchamiania silnika....a nie wiem co on ma do obrotów silnika...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-06, 11:51   

Tygrysisko napisał/a:
silverek, ale o czym piszesz...o ciśnieniu w cylindrze czy ciśnieniu oleju



co rozrusznik zadales takie pytanie skoro wiesz do czego sluzy rozrusznik to chyba wiesz ze cisnienia w cylindrach nie sprawdza sie na takich obrotach
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-06, 12:00   

silverek napisał/a:
co rozrusznik

A no właśnie...co rozrusznik ?? co rozrusznik ma do obrotów silnika w trakcie pomiarów ciśnienia w cylindrach ??

silverek napisał/a:
skoro wiesz do czego sluzy rozrusznik to chyba wiesz ze cisnienia w cylindrach nie sprawdza sie na takich obrotach

Cytuję tylko książkę "Sam naprawiam..." i program z opisami i diagnozami "eTech"

Ok..już się nie wypowiadam w tym temacie.
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-06, 12:08   

nie gniewaj sie ale było to dziwne pytanie sprawdzano ci kiedy cisnienie w cylindrach to napewno wiesz jak sie to robi a jezeli chcesz juz wiedziec jakie mam cisnienie w cylindrach to juz ci mowie po 12 barów w kazdym
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-07, 12:01   

KOLEDZY mam pytanie moze to nie do tematu ale stoi Ventyl do sprzedania 2,0 GTI sprowadzony z Holandii przebieg ma 230 tyś rok 1995 szyby elk cztery sztuki i cztery boczne oraz tylna przeciemiane kolor srebny metalik plastki na blotnikach i progach i fajne aluchy szerokie i obniżony bo to wersja GTI czyli sportowa
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-07, 15:19   

silverek napisał/a:
bo to wersja GTI

Nie było czegoś takiego, jak GTI w Ventach
jaka cena, przede wszystkim?
_________________
Zielony borowik...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-08, 05:40   

musiała byc skoro pisze na bocznej listwie cena 9000
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-08, 05:41   

i raz juz diesla widzialem z tym samym napisem na bocznj listwie dzwi
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-08, 05:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-08, 08:11   

bo listwy to możesz sobie z golfa załozyć, ot cała filozofia. Poza tym może to było GT a nie GTI, bo rzeczywiście nie było wersji GTI w Vento, tylko Golfy 3 takie wychodziły.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-08, 10:30   

no nie bede sie spierał bo nie wiem ale czy warto zamienic tego mojego na tamtego
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-08, 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2008-08-08, 10:36   

Nie wiem czy na 100% ale wydaje mi się że były wersje gti z silnikiem 2 l 16 v 130 ps
jeden koleś miał w vencie taki silnik i nie robił przekładki
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2008-08-08, 10:44   

silverek, - wrzuć jakieś foty tamtego ;) ,biorąc pod uwagę ze u ciebie dzieje sie coś dziwnego z motorem wiec może warto zastanowić sie nad podmianka :D
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-08, 11:20   

nie mam fot bo stoi w komosie jak znajde go na stronie komisu to podam linka wlasnie dziwna sprawa z motorem teraz jest ok nic sie nie dzieje mozliwe ze był silikon w oleju bo pokrywe zaworów założyli w innym warsztacie na silikon i uszczelke
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-08, 11:23   

http://moto.gratka.pl/tre...2926aed4b4d&s=1


TO TEN
Ostatnio zmieniony przez silverek 2008-08-08, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-08, 16:13   

Może i się opłaca, bo aż tak cena nie jest wygórowana jak za takie auto. Ale jako już doświadczony użytkownik vento, jakbys nawet miał się zdecydować na taki zakup, to wiesz już, gdzie i jak patrzeć na każdy szczegół. Bo może być tak, ze na zewnątrz lala, a w środku zakamuflowane jakieś jego bolączki...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-08, 16:34   

Panowie...pamiętajcie, że to jest temat pt: "kontrolka oleju" ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 9