Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-05, 18:30
sprawa wygląda tak nie znalezli przyczyny gubienia smarowania wymienili mi olej i sprawdzali cisnienie na zimnym silniku jak i na gorącym na 2000 obrotów było 2,4 atmosfer na na wiekszych obrotach 8 atmosfer czy na zimnym czy na gorącym tak samo czyli dobrze
myslą ze to moze byc zawór w pompie ale podczas testów jakie wykonywali pracował dobrze normalnie katowali mi silnik jak to robili i nic sie nie stało wszystko pracowało normalnie jeszcze ten facet mowił ze moglo byc cos w oleju silikon jak założyli uszczelke pod pokrywą zaworów Albo on nie był pewny czy czasami jeszcze nie ma zaworu tam gdzie przykręca sie filtr olejowy
Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-06, 12:08
nie gniewaj sie ale było to dziwne pytanie sprawdzano ci kiedy cisnienie w cylindrach to napewno wiesz jak sie to robi a jezeli chcesz juz wiedziec jakie mam cisnienie w cylindrach to juz ci mowie po 12 barów w kazdym
Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-07, 12:01
KOLEDZY mam pytanie moze to nie do tematu ale stoi Ventyl do sprzedania 2,0 GTI sprowadzony z Holandii przebieg ma 230 tyś rok 1995 szyby elk cztery sztuki i cztery boczne oraz tylna przeciemiane kolor srebny metalik plastki na blotnikach i progach i fajne aluchy szerokie i obniżony bo to wersja GTI czyli sportowa
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-08, 08:11
bo listwy to możesz sobie z golfa załozyć, ot cała filozofia. Poza tym może to było GT a nie GTI, bo rzeczywiście nie było wersji GTI w Vento, tylko Golfy 3 takie wychodziły.
Silnik: PAROWY Pomógł: 10 razy Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 733 Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-08-08, 11:20
nie mam fot bo stoi w komosie jak znajde go na stronie komisu to podam linka wlasnie dziwna sprawa z motorem teraz jest ok nic sie nie dzieje mozliwe ze był silikon w oleju bo pokrywe zaworów założyli w innym warsztacie na silikon i uszczelke
Może i się opłaca, bo aż tak cena nie jest wygórowana jak za takie auto. Ale jako już doświadczony użytkownik vento, jakbys nawet miał się zdecydować na taki zakup, to wiesz już, gdzie i jak patrzeć na każdy szczegół. Bo może być tak, ze na zewnątrz lala, a w środku zakamuflowane jakieś jego bolączki...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum