Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wymiena reduktora tylko na jaki?
Autor Wiadomość
DEMkO 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-10-11, 17:42   Wymiena reduktora tylko na jaki?

Witam
Sprawa wyglada nastepująco:
Auto zaczyna mi troszke szarpac na gazie i zaczelo duzo palic :)
wiem ze filtr mam juz niewymieniony ponad 20tys km ale wiem tez ze napewno reduktor ma zrobione 60tys (moze i wiecej ale tego nie wiem) dochodze do wniosku ze moze warto nowy reduktor założyc...
Po przeliczeniu kosztow układu regeneracyjnego do reduktora i wymiany filtru i pracy włożeonej w te wszystkie czynnosci stwierdziłem ze lepiej kupic nowy reduktor...
obecnie posiadam reduktor TOMASETTO 100HP z zintegrowanym filtrem gazu...
Auto z silnikiem 1,8 ADZ, 90KM, obecnie bez katalizatora,

cena takiego reduktora na allegro 160zl, cena układu naprawczego wraz z wymiane filtru 65zł plus duzo pracy na czyszczenie a przedewszystkim CZAS.

Moje pytanie jaki reduktor polecacie, na jakim jezdzicie? jaki kupic? taki sam czy inny?
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2008-10-11, 18:21   

odpowiedź krótka i zwięzła: KUP TAKI SAM
pomogłem? :D Możesz kupić od dostawcy z Asterixa tanio i z dobrymi filterkami mają więc sobie pojeździsz dłużej ;) Na przyszłość, filterek wymienia się po 10-15 tys km.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-11, 23:48   

DEMkO napisał/a:
filtr mam juz niewymieniony ponad 20tys km
ludzie co wy tacy oszczędni? Kolejny co żałuje 5 PLN na filtr gazu...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2008-10-12, 00:39   

spyro napisał/a:
5 PLN na filtr gazu

no dokładnie, ale może u niego kosztuje 100 zł :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-12, 01:10   

spyro napisał/a:
5 PLN na filtr gazu...

Co tak drogo ?? ...ja do BRC 2 zł zabuliłem....ale tak jak gdzieś wcześniej pisałem, jeśli się śmiga na markowym gazie to i filtr będzie ciągle ok...przynajmniej u mnie tak było po przekroczonym trzy krotnie okresie wymiany filtra...ciągle filterek był w miarę czysty....
 
 
DEMkO 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-10-12, 08:36   

Koledzy napisalem ze wiem ze mam filtr nie wymieniony, wiem ze co 10 tys sie powinno wymieniac... poprostu zapomniałem! nie prosiłem Was o docinki na temat filtru...
a propo filtru do tomasetto najtanszy na alegro znalazłem po 6zł ale nie w tym sprawa...
chce zmienic reduktor... na lepszy... ciezko to zrozumiec?
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2008-10-12, 10:37   

DEMkO napisał/a:
nie prosiłem Was o docinki na temat filtru...

to pomyliłeś forum, bez tego się nie obędzie :P

DEMkO napisał/a:
na lepszy... ciezko to zrozumiec?

Nie pisałeś że na lepszy! kłamczuch :połbie: :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2008-10-12, 11:07   

Tak swoją drogą DEMkO, na fansach Ci nie chcą pomóc, czy może coś znowu knujecie ? :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-12, 12:07   

DEMkO napisał/a:
Koledzy napisalem ze wiem ze mam filtr nie wymieniony, wiem ze co 10 tys sie powinno wymieniac... poprostu zapomniałem! nie prosiłem Was o docinki na temat filtru...

A nie lepiej wydać te 6 zł na nowy filtr i zobaczyć co się dzieje ?? może spalanie spadnie ??

Dla mnie to dziwne zakładanie że to od razu reduktor...a no własnie...na jakiej podstawie twierdzisz, że to właśnie reduktor jest temu winien ??
 
 
DEMkO 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-10-12, 18:41   

theority teraz ja ci dotne... nie pisz posta pod postem nie spamuj :P i nie podkrecaj sobie licznika :P a na fansach tez pisałem poniewaz tak pierwse trafilem i jestem tam znacznie dłużej niz tu... ale widze ze do Was sie dołączyc nie mozna... wszyscy jacyc tacy źli i niemili...
Tygrysisko filtr jasne ze wymienie tylko czekam na niego bo zamówiłem na allegro...
a ile uwazasz ze reduktor powinienen jezdzic bez wogole zaglądniecia w środek?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-12, 18:50   

U mnie jeżdzi już 60 tys km i jest ok...moja poprzednia furka nastukała już ponad 100 tys na LPG gdy się jej pozbywałem....do dzisiejszego dnia śmiga na tym paliwie i nikt do niej nie zagląda...nawet jeżdzi na kilkuletnim filtrze i nic się nie dzieje....

DEMkO napisał/a:
Tygrysisko filtr jasne ze wymienie tylko czekam na niego bo zamówiłem na allegro...

To może wymień ten filtr i zatankuj jeszcze raz i oblicz spalanie

DEMkO napisał/a:
ale widze ze do Was sie dołączyc nie mozna... wszyscy jacyc tacy źli i niemili...

DEMkO, proszę nie oceniaj nas na podstawie jednego postu, który faktycznie nie powinien zostać napisany.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-10-12, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-12, 20:29   

DEMkO napisał/a:
ale widze ze do Was sie dołączyc nie mozna...
no co ty, odniosłeś błędne wrażenie... Serdecznie zapraszamy do nas, na pewno następne posty będą o wiele milsze. Ja poprostu napisałem mocno apropos filtra gazu bo ciągle takie mam widoki, że ludzie trzaskają po 100 tys km bez wymiany filtra i dziwią się że coś sie pitoli, tak samo jak z filtrem powietrza w silniku, sąsiad 5 lat jeździł i się zdziwił że coś tam potem się rozsypało.

Zanim wymienisz reduktor poszukaj tańszych rozwiązań. A tak wogóle to ile km już zrobiłeś na instalce, bo może rzeczywiście natłukłes już koło 100 tys to i reduktor będzie do wymiany.

Zacznij od nowego filtra gazu, jak jest zapchany syfem z gazu to autko muli i ciągnie więcej gazu.
Instalkę masz na śrubę czy sterowana kompem?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2008-10-13, 11:22   

DEMkO napisał/a:
nie podkrecaj sobie licznika :P

No fakt :( kiedyś to przynajmniej dodawało do już napisanego posta :P

DEMkO napisał/a:
wszyscy jacyc tacy źli i niemili...

Sorry za takie odczucie, ale jakiś nieufny jestem :( A swoją drogą to też od Fansów zaczynałem i dopiero po I zlocie tutaj trafiłem ;)
DEMkO napisał/a:
a ile uwazasz ze reduktor powinienen jezdzic bez wogole zaglądniecia w środek?

W zasadzie dopóki nie będzie jakiś poważnych objawów (szarpania, nietrzymania obrotów, lub pekanie gum na reduktorze), to myślę że powinien przejechać 120 tys na maxa. Ale czasami trzeba wymieniąc już po 40 tys bo filterek był tak zajechany że przy wymianie miałem zamiast papierowego filtra, metaliczny popiół o gęstości 10 cm3 ;]
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
DEMkO 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-10-15, 07:39   

Spyro - tak jak pisałem napewno jest 60tys ale wcale bym sie nie zdziwił jak by było juz 100tys zrobione wiec nie wiem ile mam....
Tygrysisko 40 tys?
ja wlasnie wczoraj wymieniłem filtr gazu... mialełm zrobione ponad 20 tys na nim a w srodku był wielki syf i duzy popiół... zobacze jak teraz wyjdzie mi spalanie jak nie to wymienie swiece jeszcze i dopiero bede mysłał o reduktorze...
PS. wcale sie nie gniewam ze mi docicnacie... widze jaką wojnę tocza ze soba te 2 fora...
ale mi jakos to u d... wisi ze macie wojne miedzy soba , ja sie w to nie mieszam.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-15, 22:11   

DEMkO napisał/a:
ze macie wojne miedzy soba
nie mamy... Więcej komentarzy nie bedę pisał ;)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
DEMkO 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-10-20, 18:48   

Ok nie ma problemu...
odpisze tu tak samo jak i gdzie indziej :P
sprawa wyglada nastepujaca...
wymieniłem swiece... ale co za zdziwienie znow to nie bylo to vento co kiedys...
ale przypadkowo odkryłem co innego... uszczelka-przejsciówka pod monowtryskiem była pęknieta... rozkreciłem cały wtrysk (nawet go nie czyszczac poniewaz byl czyszczony miesiac temu przez mechana) i wymieniłem uszczelke....
mojemu zdziwieniu na po odczytach z interfejsu od gazu okazalo sie ze zalewa go i na gazie i na benzynie!!! a tak nie bylo... wiec wiedziałem juz ze to jest to... palil wiecej i przerywal i wogole slabszy:) wiec odrazu instalke gazowa wyregulowałem... zmniejszyłem mu gazu i... igła... rewelka poprostu... ale mam problem z benzyna... zalewa go dalej...
z tego co wiem to powinienem przeprowadzic adaptacje przepustnicy (napewno ten mechanik co mi ja czyscil to to robil- i popełnił błąd!!! bo to nie byl ten problem.... i dlatego go teraz zalewa) moje pytanie jest takie moze mi ktos pomoze....
JAK przeprowadzic adaptacje przepustnicy? znalazłem w sieci pewne opisy... ale mam problem przez VAGa nie moge wejsc w bloki i przeprowadzic nastawy... wyskakuje ze nie prawidłowa wartosc albo brak uprawnien do zmian (czy cos takiego). Wyczytałem ze moze byc problem z logowaniem (czy takie wogole do tego sterownika jest?) nie wiem jaki jest kod aby sie zalogowac do sterownika jest napewno 5 cyfrowy.... mechanik wiem ze w nastawy wchodzil bez problemu... czy moze mi ktos pomoc, poradzcic badz podpowiedziec co zle robie?
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2008-10-26, 08:15   

odnosnie reduktora to kup sobie kpl.naprawczy regeneracja jest bardzo prosta max.1h czasu w zaleznosci od zanieczyszczen w srodku a czy reduktor regenerowany czy nowy to jeden h.. więc nie ma sensu wywalac 100pln w bloto.lewe powietrze pod wtryskiem zubozyło mieszanke benzyny jak i gazu i dlatego komp dołozyl troche więcej paliwka ,z gazem juz doszedłes a co do benzyny reset kompa klemą powinno dac rade i czyszczenie przepuchy czy nawet błedne nastawy tej przepustnicy nie mają większego wpływu na spalanie a jesli mają to znikomy-zle skalibrowana powoduje falowanie gasniecie lub podwyzszone obroty i o ile na ciepłym trzyma na wolnych 800-900 to zostaw ją w spokoju.
Ostatnio zmieniony przez egos 2008-10-26, 08:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DEMkO 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-10-29, 17:42   

egos dokładnie tak jak piszesz... to akurat wiem...
a co do regenerazji reduktora mam jakos małe przekonanie,...
narazie to mam taki problem ze auto nei chce przejsc adaptacji na gazie...
wartos PWA ustawiam na wyczucie...
czyzby to swiadczylo faktycznie o jego koncu??
gasnie mi jeszcze przy przelaczeniu z PB na LPG (obroty 1900 i temp 20st mierzona na reduktorze)... jak przgazuje dobrze to juz ok... i trwa to moze kilka sekund... bo jak sam przejedzie i nie zgasnie to mu spadaja obroty na 850 i do 800 leca i tak ajk by chcial zgasnac :)
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2008-10-31, 18:31   

napewno to ze nie przechodzi adaptacji nie oznacza końca reduktora-tylko teraz powiedz dlaczego nie przechodzi co sie dzieje?a z tym przejsciem na gaz -domniemam ze masz załozony komputerek gazowy moze więc wystarczy wydłuzyć czas nakładania sie paliw,a jak się zachowuje na samej benzynie gdy schodzi z obrotow?jak ma jakieś zachwiania to na gazie będzie to bardziej widoczne
 
 
czarny1981 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8 ben/gaz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 33
Skąd: śląsk
Wysłany: 2008-11-16, 14:37   

witam może ktoś mi bardziej objasnic jak wymienic filterek gazu mam reduktor tomasetto 100 hp-at07 i jaki model fiterka musze kupic i czy w normalnym moto-sklepie moge go dostać
_________________
TWOJE ZęBY Są JAK GWIAZDY NA NIEBIE ZółTE I DALEKO OD SIEBIE...;)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-16, 16:27   

czarny1981 napisał/a:
witam może ktoś mi bardziej objasnic jak wymienic filterek gazu mam reduktor tomasetto 100 hp-at07

Wieczorem wrzucę fotki i będzie łatwiej mi to objaśnić.

czarny1981 napisał/a:
jaki model fiterka musze kupic

Po prostu mówisz nazwę firmy jakiej masz instalke.

czarny1981 napisał/a:
czy w normalnym moto-sklepie moge go dostać

tak, przynajmniej tak powinno byc.


Dodano:

Sorki że tak w skrócie ale czasu nie ma za bardzo:

Najpier kolego zakręcamy zawór w butli na uruchomionym silniku dziąłającym na LPG i czekamy aż sam zgaśnie.

Filtr gazy jest tutaj:


tam u dołu jest śruba która nalezy odkręcić....tak ona mniej więcej wygląda:


jak odkręcisz tą śrube to ta cała obudowa zejdzie a w środku będzie filtr...tylko kolego uważaj jak tą obudowę będzie ściągał bo tam jest tak mała sprężynka i może to wypchnąć i się rozsypie...wyrzucasz stary filterek...wkładasz nowy i skręcasz...no i pamiętaj żeby na nowo odkrecic zawór w butli.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-11-16, 16:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czarny1981 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8 ben/gaz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 33
Skąd: śląsk
Wysłany: 2008-11-16, 18:37   

ok dzieki wielkie super mi to wyjaśniłeś i oto tu chodzi :)
napisze jak mi poszło mam nadzieje ze potym autko bedzie lepiej zabierać
_________________
TWOJE ZęBY Są JAK GWIAZDY NA NIEBIE ZółTE I DALEKO OD SIEBIE...;)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-16, 19:06   

Tygrysisko, poprosze poradę z tego! Wiem, że to niby prosta spraw\,aole jednak nie każdy wie o tym.

Zrób jak możesz z dłuższym opisem i wrzucimy na stronkę do Porad.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-11-16, 20:37   

U Tygrysa wymiana filterka to 2 minutki i po ptokach, u mnie natomiast, aby dobrac się do niego, to trzeba cały parownik zdemontować - znajduje się on nad parownikiem, który to jest tak schowany pod tym wzmocnieniem pod szybą, jak u Tygryska, i w dodatku maksymalnie pod samą górę wciśnięty - wymiana zajmuje strasznie dużo czasu, bo jeszcze trzeba się uporać z jakimiś kabelkami i węzykami itp.
Ktoś nie myślał, jak zakładał, a przecież z przodu jest tyle miejsca pod dostatkiem, to nie - zachciało mu się kombinować :młotek:
_________________
Zielony borowik...
 
 
DEMkO 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-11-16, 21:06   

No faktycznie ktos nie pomyslal :)
ja ma akurat filterek zintegrowany :)
i musze odkrecic 3 srubki nie jedna:D wiec to 6 minut:)
heheee ale powaznie to tak...
wymieniłem redkuktor na nowy taki sam jak mialem i co...
REWELACJA!! narescie chdzi jak ma chodzic!!!
narazie wstepna reguacje zrobilem... poczekam jeszcze az przejade jakies tysiac km i zrobie kolejna...
polecam wymiane reduktora a nie regeneracje...
u mnie koszt 170zł wymiana szybka (w godzine z regulacja samemu i to byl moj pierwszy w zyciu wynieniony reduktor)
dolałem jedynie minimalnie plyny chlodniczego bo troszke ucieklo tyle co w reduktorze bylo :)
zauwazylem ze nie tylko elementy gumowe jak mebrany sie zuzywanja.. ale rozne dziwne wżery tam gdzie nie powinny byc...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-16, 22:23   

sebastian, zatłukłbym na Twoim miejscu tego co to montował. Równie bezmyślnego toku myślenia nie widziałem ;) Filtr gazu powinien być na wierzchu żeby było łatwo go wymienić...

A może to celowo, żeby potem kasować po 100 PLN za wymianę filtra, no bo tyle roboty...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-16, 22:32   

czarny1981 napisał/a:
ok dzieki wielkie super mi to wyjaśniłeś i oto tu chodzi :)

Kolego...od tego tu jestem.

spyro napisał/a:
Tygrysisko, poprosze poradę z tego! Wiem, że to niby prosta spraw\,aole jednak nie każdy wie o tym.

OK....nie ma problemu....poczekaj troszke....kupię nowy filterek i zrobi się poradę taką jak Pan Bóg przykazał...przy okazji pokażę ludziom jak wygląda zużyty filterek z instalki,która śmiga na markowym LPG...który jest 3 czy 4 gr droższy niż tandetny syf
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-16, 22:35   

Tygrysisko napisał/a:
przy okazji pokażę ludziom jak wygląda zużyty filterek z instalki,która śmiga na markowym LPG...który jest 3 czy 4 gr droższy niż tandetny syf
bardzo dobry pomysł... Też nie rozumiem takich oszczędności...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-11-17, 15:26   

spyro napisał/a:
sebastian, zatłukłbym na Twoim miejscu tego co to montował

Nie ma potrzeby - zam się zatłukł :)
W przenośni :]
A dosłownie, to splajtował, bo robiąc tak szybko pozbył się klientów.
Robili tam na odpiernicz bo tanio w sumie, a zakładali do wszystkiego. Jakbys im podstawił Porsche Carrera GT na montaż gazu to by Ci założyli. Nie ważne, czy da radę założyć, czy nie - oni i tak założyliby. Dlatego padli
spyro napisał/a:
A może to celowo, żeby potem kasować po 100 PLN za wymianę filtra, no bo tyle roboty...

Możliwe...
Dlatego mi ten gaz tak kuleje, że przez taką fuszerę jak teraz co rusz dokłądam do tego interesu, a i specjaliści nie wiedzą, gdzie ręce włożyć, i co w ogóle robić, by było dobrze.
_________________
Zielony borowik...
 
 
czarny1981 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8 ben/gaz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 33
Skąd: śląsk
Wysłany: 2008-11-18, 19:58   

panowie mam pytanie - byłem w sklepie i pytałem o filter gazu do tomasetto 100 hp
i szukali i nieznalezli nic takiego a mam coś takiego napisane na wyciągu z homologacji :
reduktor tomasetto
zawór gazowy tomasetto
wielozawór tomasetto
wiec nie wiem gdzie kupić i jak filter
_________________
TWOJE ZęBY Są JAK GWIAZDY NA NIEBIE ZółTE I DALEKO OD SIEBIE...;)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-18, 20:02   

czarny1981, gdy ja kupowałem filtr do instalki to wszędzie była krótka piłka...BRC czy Lovato?? wygląda na to że tylko 2 wybory miałem czyli w sklepach może tego nie być....

Za to kłania się allegro.pl
http://moto.allegro.pl/se...18858&country=1
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-11-18, 20:07   

Więc najlepiej ze starym filtrem iść na wzór :)
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-18, 20:13   

Tomasetto wymiary:

WYMIARY WKLADU FILTRUJĄCEGO

wysokość-20 mm
średnica zew.-35 mm
średnica wew.-16/8,5 mm

źródło: https://ssl.allegro.pl/item454503975_komplet_filtr_tomasetto_gumowe_oringi_uszczeln.html

Lovato (bardzo podobny)

wymiary (sred x wys): 39mm x 20mm
źródło: http://hitcenowy.pl/filtr...ATO-268947.html

a BRC jak widać na oko jest zupełnie inny:
http://moto.allegro.pl/se...cat=1&country=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 8