Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-09, 16:10
nie no wypas... Ja też chce Czemu nie dawali tego w standardzie od początku, przecież na paski leje się woda z kałuż itp, a tak osłona o ile wydłuży życie kół pasowych. REWELKA.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-10, 10:34
No i jednak da się jednak to ładnie dorobić, jest jednak małe ale, ale o tym później.
Potrzebne jest do tego:
klucz nasadowy 8mm z nasadką i kawałek wzmacnianej, wyprofilowanej w poniższy sposób gumy....w tym przypadku jest to kawałek pasu transmisyjnego.
potem należy ww kluczek odkręcić 2 śruby mocujące nadkole:
póżniej trzeba ową dorobioną "osłonę" podsadzić pod nadkole:
oczywiście da się to ładnie wszystko poukładać tak ze nic nie wystaje...niestety nie zrobiłem fotek jak było to ładnie włożone.
Na końcu trzeba wkręcić śruby od nadkoli...śruby są ostre i łatwo przez gumę przechodzą aż do gwintu, gdzie ich miejsce.
Ale:
przydałoby się w tym miejscu przymocować
gdyż sam dół "osłony" moze szurać po przegubie, to jedyny minus....zadziwiło mnie, że ta niby osłona bardzo mocno się trzyma.
Nie mam tej osłony zamontowanej w tej chwili gdyż nie chciałem diurawić furki oraz żeby coś mi tam szurało po przegubie...no ale w najbliższym czasie troszke coś tam podtuninguję i będzie ok.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-11-10, 11:03, w całości zmieniany 3 razy
Silnik: 1.6 ABU Pomógł: 18 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 1027 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-11-10, 14:31
Byłem w ASO, osłonę pasków prawą, mozna kupić za 118zł, lewa kosztuje 30zł. Zamówiłem lewą bo umnie tej nie ma. Pełna osłona do diesla lub 1.8, 650zł. Tygrys nie sądzisz, że ten pas transmisyjny będzie szorował po kołach pasowych?
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-10, 17:22
Znając życie to zostanie tak jak jest...czyli bez osłony.
A swoją droga to jeszcze nie miałem jakiś przebojów z paskami w tym miejscu...no ale nie zmienia to faktu, że ową osłonę z wielką chęcią przygarnął bym
Silnik: 1.6 ABU Pomógł: 18 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 1027 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-11-12, 20:44
Zakupiłem dzisiaj lewą osłonę, silnika tzw. listek. Razem z nowymi podkładkami kosztowało 32zł. Osłona oryginał z ASO Olsztyn.
Oto kilka fotek z montażu.
Morfeusz142, a mógłbyś sprawdzić w tym ASO ile kosztuje prawy listek? Bo rozumiem, że ta osłona na paski to zupełnie co innego, prawda? Ja nie mam ani tego, ani tego - zupełna golizna.
Ty kupileś lewy za 32, a prawy ile?
A osłona pasków za 118.
No tak, osłona pasków klinowych, ale jest jeszcze taka, jak listek, który masz z lewej strony, z tym, że po prawej. Łączy nadkole ze spojlerkiem w zderzaku.
czyli co, ta osłona pasków klinowych to jest to samo, co ten listek z lewej strony? Nie może być...
Temat przez ostatnie dni ostro wałkowałem, ale jednej rzeczy nie mogę rozkminić. Jeżeli mamy taką oto osłonę:
to te wypustki po bokach - gdzie one idą? Czy to aby nie przypadkiem z jednej będzie ta osłona na paski, a z drugiej pod skrzynię? (oczywiście nie mówię tu o tych tzw. listkach od nadkoli do zderzaka, bo to nie to samo)
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-11-29, 08:19
oni jakby sie mocuja tam gdzie paski za a na samej ramie beda takie jakby sroby do ktorych ona sie przymocowuje
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum