Mnie by styknela Ventka 150KM/300Nm (co za rok mam nadzieje nastapi) a poki co ciesze sie 100+ ;p A na weekendy jakies male autko zabaweczka z 2.5V6
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ciekawe jakie silniki z innych autek pasowały by do ventka
tak z jakiś 3L
Zalezy co rozumiesz pod pojęciem ''pasował'' Pasować bedzie tylko motor który był seryjnie montowany w danym modelu , aaa jak masz siana to pewnie i v8 wsadzisz.
Na początek poponawał bym znaleźć dobrą baze a potem myslał o swapach które w
99% konczą sie na poznaniu wstepnego kosztorysu
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-12-11, 21:56
Dzolo napisał/a:
99% konczą sie na poznaniu wstepnego kosztorysu
Gościu co mieszka ode mnie jakieś 500 m z BMW 518 zrobił BMW 528...no tylko on nie bawił się w SWAP...tylko kupił rozbite 528 i przerzucił w zdrową budę 518...wydaje mi się że to najtańszy sposób...czyli wymiana budy.
528-BMW z serii 5 z silnikiem 2.8
518-BMW z serii 5 z silnikiem 1.8 (oczywiście jakby ktoś nie wiedział)
bradley napisał/a:
Mnie by styknela Ventka 150KM/300Nm (co za rok mam nadzieje nastapi)
Sam tuning silnika nic poza tym...żadnego wzmocnienia napędu
A co tam wzmacniac? Jak sprzeglo zacznie sie slizgac to wtedy zamontuje te z VR6. Poki co oryginalne sprzeglo wytrzymalo 245kkm. Myslalem ostatnio, ze sie zaczelo slizgac po ciagnieciu przyczepy dzien wczesniej, ale to byla wina deszczu Na 4ce kolo 2tys obro przy dodaniu gazu obroty wzrastaly o 400 a potem spadaly na 2200 i ciagnelo normalnie. Prawie jakby sie slizgalo
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
A co do tego drugiego odpowiem tak: Samochod daewoo nexia 1.5 75KM, wchodzi tam silnik 2.5V6, a i 3.0V6 wejdzie bo to praktycznie to samo. Moc ~200KM. Skrzynia, przeguby, wszystko wytrzymuje ladnie
Co prawda nie ma tam az 300Nm, a sprzeglo bylo robione na zamowienie, ale reszta gratow jest seryjna i ma sie dobrze.
Jak sie z glowa bedzie jezdzic to sie nic nie pourywa
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-12-11, 22:19
bradley napisał/a:
Jak sie z glowa bedzie jezdzic to sie nic nie pourywa
No OK...ale jeśli znacznie podnosisz moc auta to tylko po to żeby ją wykorzystywać...czyli przyciskasz furaka na maxa nie zależnie od miejsca i czasu....więc w tym przypadku jazdy "z głową " chyba nie ma.
Więc albo kompleksowy SWAP....albo kupno mocniejszej furki-takie jest moje zdanie.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-12-11, 22:20, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: w planach Pomógł: 17 razy Wiek: 45 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 943 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-11, 22:19
w sumie się zgodzę z tygrysiskiem, niektóre elementy mogą nie wytrzymać
czyli trzeba by oprócz silnika wymienić cały komplet związany z przeniesieniem napędu
Przeciez nie bede targal na zimnym silniku do 4tys obrotow, strzelal ze sprzegla na kazdym skrzyzowaniu i ruszal z pelna pyta na skreconych kolach
Podnosimy moc o ok. 50% Nie mowie tu o mocach rzedu 400-500KM i 600Nm+ Wtedy trzeba cos robic. Zapatruje sie jeszcze na hamulce 284mm bodajze, tylko zimowki musialbym wtedy zmienic na 15tki.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-12-11, 22:29
bradley napisał/a:
Przeciez nie bede targal na zimnym silniku do 4tys obrotow,
na zimnym nie...ale na ciepłym to ja bym się skusił
Powiem o moich odczuciach...jeśli miałbym podnosić moc silnika (i to konkretnie) to chciałbym ja w każdej chwili wykorzystać...niezależnie od sytuacji....ale puki co.....to co mam styka mi.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-12-11, 22:30, w całości zmieniany 1 raz
No dzisiaj pan w astrze combi mnie podkusil na swiatlach Tak troche gazowal, ale ja to olewalem, myslalem, ze ruszy jakos powaznie to wtedy sie scigne, ale ruszylem spokojnie, i on tez, wiec opor 1-2-3, zapinam 4ke a on gdzies tam daleko daleko Chyba jednak mial problemy z gazem na wolnych obrotach
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
3 litrowego jeszcze nie ma w PL, ale sa 2 2.5V6, 2 2.0T, wiele wolnossacych 2.0 od 150 poprzez 136, 115KM
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Taaa precyzyjna skrzynia biegow. Tego konstruktora, ktory wymyslil astronomiczny skok lewarka to bym za jaja powiesil. Precyzja to jest w 22 letnim oplu kadecie pomimo bardzo dlugiego lewarka skrzyni biegow, skok jest jakby mial shortshiftera. A w Vento lewar trzeba wbijac do konca. Wszystkie ladnie wchodza, ale na postoju bez sprzegla 1 nie wbije sie bez mocowania, a 3 podczas jazdy trzeba pilnowac zeby dobrze weszla. Reszta biegow ok.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum