Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-10-16, 20:26
umnie jeden z tylnych amorkow pociekl to czuje sie niestabilnosc na drodze strasznie... w poniedzialek bede mienial tylne amorki, poniawaz no naprawde autko jedzie calkiem inaczej nie jest stabilne...
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-22, 20:15
Jako że Sebastian zapytał mnie o pewną sprawę, można powiedzieć poza forum więc tu w jednolity sposób odpisze...oczywiście za jego zgodą .
Więc tak:
Lewe pokrętło zdejmuje się tak samo jak środkowe ...czyli pociąga się je do siebie.
Po ściągnięciu pokręteł sytuacja wygląda tak:
Tak wygląda pokrętło na biegu 4:
należy uważać by nie uszkodzić tego plastiku co przewodzi światło gdyż jedna jego cześć znajduje się w pokrętle (ta widoczna dla oka która pokazuje położenie nawiewu) a reszta jest dalej, wewnątrz konsoli...aby go nie uszkodzić należy znacznik położenia pokrętła wcisnąć lekko płaskim śrubokrętem i pociągnąć pokrętło.
Ten rozwalony plastik wygląda tak:
Aby go naprawić musimy włożyć tego białego pipka do dziury w pokrętle...
aby to zrobić potrzebna będzie pensetka, zdrowe nie telepiące się ręce, i rześki umysł
należy od wewnątrz włożyć ułamany element...z pokrętłem i tym kawałkiem plastiku nalezy się obchodzić delikatnie bo jak nam ten pipek wypadnie to już po ptokach i pokrętło już nie będzie juz takie estetyczne z powodu dziury.
Taki zestaw czyli pokrętło z kawałkiem ułamanego plastiku umieszczamy na swoim miejscu po poprzednim zamocowanie w nawiewie brakującego uszkodzonego elementu przewodzącego światło
A tak przy okazji...aby wymienić żaróweczkę od podświetlania nawiewów...musimy wyciągnąć ze środkowego pokrętła ten element (przewodzący światło)
i pensetą wyciągamy żaróweczkę (kiepsko ją widać, ale wiadomo o co biega)
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-22, 20:27
sebastian napisał/a:
Ale nie mów, że przeze mnie ułamałeś ten plasticzek?
Nie, już wcześniej go uwaliłem
sebastian napisał/a:
A co z tymi blaszkami? (podginaniem)
Powiem szczerze, że nie wiem...bo u mnie to działa super i przy tym nie grzebałem, ale wygląda na to że aby je doginac to musisz to robic jakims nożem lub cieniutkim płaskim śrubokrętem od strony środkowego pokrętła...czyli końcówka śrubokręta od prawej strony a ostrym końcem działasz po lewej stronie czyli tu gdzie masz znacznik lewego pokrętła.
Pokrętło mi działa, na wszystkich biegach, ale sam wentylator czasami odmawia posłuszeństwa - coś w nim siedzi, bo brzdęka i czasami nie działa. I nie jest to wina braku jakiegoś styku, tylko coś z nim nie ten teges. reszta jak najbardziej działa poprawnie
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-22, 22:12
sebastian napisał/a:
A co z tymi blaszkami? (podginaniem)
blaszka musi dotykać blaszki kiedy pokrętło włącza nawiew, inaczej są wałki. Przechodziłem to u siebie kiedyś i zabawa w doginanie powiodła się i naprawiłem. Teraz co prawda mam nowy panel, bo w tamtym złamał sie uchwyt od jednej z linek i przeskakiwało. W każdym razie doginanie zdaje egzamin, ale zrób to z wyczuciem co chwilę sprawdzając jak chodzi pokrętło, żeby nie przesadzić.
No to jest ta oczojebna kontrolka gazu, to, co ostatnio sobie montowałem - pełen wskaźnk ilości poziomu paliwa. Miało byc zielono, ale dostałem niebieskie i już nie chciało mi się bawić, więc tak zostało. Fakt, wali po gałach w nocy, jak kierownica skręcę, ale cóż poradzić... Dlatego takie miejsce wybrałem, ze w czasie normalnej prostej drogi tego nie widać. Tylko jak kierownica skręcę o 45 stopnii, to już wali. Nie wspomnę, jak mi zaświecą się wszystkie 8 kresek, to już atak z kosmosu prawie, hehe
Tygrysisko napisał/a:
Te 2 tylne halogenki to nawet fajne rozwiązanie
Jadąc w trasie zauważyłem, ze sporo aut ma dwa przeciwmgielne z tyłu, także nie ma co się obawiać, że to nielegalne, niezgodne z prawem itp. itd. - Efekt na żywo jeszcze lepszejszy
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-02, 19:38
sebastian, a ja ostatnio próbowałem śmigać na ściemnionych zegarach....na trasie moze ok...ale jak sie wjedzie gdzie są latarnie to już trzeba rozjaśniać bo jakoś nie chce mi się przypatrywać ile jadę.
sebastian napisał/a:
sporo aut ma dwa przeciwmgielne z tyłu
Ja wiem że są legalne....może i ja coś pokombinuję.
świadczy o właścicielu - jaki samochód, taki właściciel
Ale niekoniecznie
Tygrysisko napisał/a:
Widac kolejna osobą u której zawitała stal na zime
Już dawno, heh
Ale powiem, że jak na obecne warunki atmosferyczne, to na takie dni, jak teraz mamy, czyli deszcz, mrzawka, dodatnia temperatura i w ogóle nieprzyjemna aura - o niebo lepiej spisywały się letnie kapcie, niż te zimówki... - kleił się do asfaltu
Ale powiem, że jak na obecne warunki atmosferyczne, to na takie dni, jak teraz mamy, czyli deszcz, mrzawka, dodatnia temperatura i w ogóle nieprzyjemna aura - o niebo lepiej spisywały się letnie kapcie, niż te zimówki...
Jak lampa... Nie sprawdzałem w nocy jeszcze, wczoraj byłem na ustawieniu świateł. a pierwszy rzut oka nie ma różnicy. Z tym, że okolice żarówki lekko złótkniałe są od temp. zapewne, ale nie ma co się dziwić, skoro lampa pewnie z 15 lat ma. Moje były 2-letnie i dlatego mi ich szkoda. Jak dorwę szkło w idealnym stanie to będę się bawić w podmiankę szkła.
Volkswagen Polo 1.4 TDI climatronic 75k serwisWydrukuj ofertę
Cena (brutto):
14 500 PLN / 3 379 EUR
Typ:
Sportowy / Coupe
Informacje:
Rok produkcji: 2000, 213 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 75 KM (55 kW), Pojemność skokowa: 1400 cm3, olej napędowy (diesel), czerwony, Liczba drzwi: 2/3,
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, światła przeciwmgielne
Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, sprowadzony, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
Polo świeżo sprowadzone z zagranicy, gdzie miało 1 właściela (kobietę), w idealnym stanie technicznym jak i wizualnym ! Auto serwisowane. Spalanie na poziomie 4.5l/100
Wyposażenie :
książka serwisowa
climatronic!!
wspomaganie - bardzo lekkie!
elektryczne szyby
elektryczne lusterka
regulacja wysokości kierownicy
halogeny
4x airbag
alufelgi
ABS
samo ściemniające się lusterko
autoalarm
centralny zamek
Silnik pracuje bez zarzutu, w aucie nic nie puka nic nie stuka, na prawdę zadbany samochód
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-07-16, 20:24
Wygląda OK.....chodź na jednaj fotce widac jakby przedni prawy błotnik miał inny odcień, ale nie wiem czy to tylko na zdjęciu tak wyszło czy to stan faktyczny....do tego czerwone czyli szybsze
Ciekawy i oszczędny silniczek....szkoda tylko że 3D.
chodź na jednaj fotce widac jakby przedni prawy błotnik miał inny odcień
to chyba taki odcień, ale jakoś tylko coś mi nie pasi z prawą przednia lampą, jakby od kierunku lekko odstawała i maska ciut wyżej w tym miejscu znajduje się. No i brak oryginalnego grila, tylko taki bez znaczka jest. oczywiście mi sie to podoba, ale skoro autem jeździła kobieta, miało tylko jednego właściciela tam gdzieś, a jest bezwypadkowe, więc nie wiem, czy tak o tylko sobie zachciała taki gril, czy może coś było kiedyś w przeszłości... No i na pierwszym, głównym zdjęciu z tyłu na zderzaku i z boku dwie białe ciapki są, może to od kamieni odprysk albo co...
Tygrysisko napisał/a:
Ciekawy i oszczędny silniczek....szkoda tylko że 3D.
Ano, silniczek spoczko, moc taka, jak moja obecnie, tylko szkoda, że 3 drzwi - fakt. Ale głównie to ja sam jeżdzę, ew. we dwie osoby, więc bardzo rzadko mam komplet osób na pokładzie.
lwomati napisał/a:
Ma dobry wypas i ogólnie ładnie wygląda.
właśnie dla takiego wypasu potrzebowałem autka - miało mieć elektrykę, i klimę. No i jest
lwomati napisał/a:
Dla matuli?
nie, dla mnie
Ogólnie autko jest z nowej soli, jak jest napisane - stamtąd też ventkę kupiłem - mam tam 50 km, więc nie ma problemu w razie czego.
_________________ Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2009-07-16, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-07-16, 22:40
Eee no fajna maszynka Jedź tam, bryknij się nim i będziesz wiedział co go boli. A jak miał "przeszłość"... jak dobrze naprawione to wg mnie w niczym nie przeszkadza. Teścia bora tez widać miała jakąś "przeszłość" ale fajnie się prowadzi nic nie stuka i nie puka.
Trochę poszperałem w necie i się dowiedziałem, że ten silniczek to tylko 3 cylindrowy jest! Ale 75 koni w połączeniu z dużym momentem obrotowym czynią ten samochód zwinnym i szybkim na samym starcie przynajmniej. A mały samochodzik, mały silniczek i w dodatku ropniaczek to będzie spalał śladowe ilości paliwa przeraża mnie tylko sam rozrząd - do jego wymiany potrzebna rolka napinająca, rolka zwrotna, pompa wody i sam pasek.. koszt pewnie ponad 500 zł za części + wymiana...
Obejrzałem kilka autek, w tym dwie polówki i w sumie nic w tych komisach nie ma, a jak jest coś fajnego, to drożyzna niesamowita
Wpadł mi w oko w jednym komisie Citroen C3 1.4 HDI na ful wypasie, ale co vw to vw.
Poradzę sie jeszcze paru osób i może jutro pojedzie się looknąć, co to za okaz z ta czerwoną strzałą
no dokładnie. Za francuzami to się nawet nie oglądaj. Znajomy kupił 206sw i do wymiany ma silentblocki w tylnych drążkach stabilizatora. Okazało się, że są nierozbieralne i musi wymienić całe drążki za bagatela 380zł szt. a tylko lekko coś pukało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum