na pewno ktoś będzie się śmiał z mijego pytania :oops: :oops: :oops:
trudno
czy jeżeli wskazówka na wskaźniku jest już na 2 czerwonych kreskach to czy powinna zapalić lampka(dystrybutor), czy dopiero jak dojdzie do białej kreski.
i czy faktycznie rezerwa ma 7 litrów???
[ Dodano: 2006-07-28, 13:51 ]
chodzi mi oto że u mnie coś nie działa oświetlenia - sprzedający ma to jeszcze poprawić - wiec nie wiem czy się w ogóle zapala??
_________________ spełnia się moje marzenie - buduje dom!
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-07-28, 14:05
rav ma oczywiście racje - nie ma w Ventkach kontrolki rezerwy.
świerczu nikt tu nie będzie się śmiał. Kto pyta nie błądzi czy jakoś tak Jak masz problem to pytaj - w końcu między innymi po to jest to forum. Tylko na początku najlepiej użyć opcji SZUKAJ żeby nie zadawać kolejny raz tych samych pytań na które odpowiedź już na forum padła.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-28, 18:00
Popieram Gavel'a, najpierw używajmy SZUKAJ, to bardzo ułatwi nam wszystkim życie i nie będziemy zaśmiecac forum tymy samymi pytaniami...
A co do rezerwy tak jak mówią poprzednicy - brak lampki i około 7 litrów.
Ogólnienie proponuję CI jeździć ciągle na rezerwie czy też poniżej bo załatwisz pompę, któa tapla się w samym syfie, także warto mieć te min. 10 litrów w baku.
a sprawdzaliscie kiedys ile km badz paliwa przejedziecie/ jest gdy wskazowka juz wogole sie nie podnosi? przejechalem z 15 km i byla stacja ale mysle ze i tak jest jakis zapas, co?
czy jeżeli wskazówka na wskaźniku jest już na 2 czerwonych kreskach to czy powinna zapalić lampka(dystrybutor), czy dopiero jak dojdzie do białej kreski.
Lampka, owszem, zapali się, jeżeli ją sobie wsadzisz do licznika, który niema tzw. piktogramów Temat dość obszernie był wałkowany pod nazwą "kontrola paliwa żydek" Powodzenia.
To i tak mało, za mało, bo na zakrętach pod wpływem działania siły odśrodkowej pompa paliwa bierze już na sucho - szkoda jej... Ja nigdy nie schodzę poniżej 1/4 baku, a teraz zalałem tak trochę mniej niż 1/2, ale więcej niż 1/4 - nie wiem, 1/3? Nie znam się na ułamkach
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-10, 12:46
U mnie kiedyś działo się coś takiego że odpaliłem samochód na benzynie i od razu gasł....nie wiedziałem o co biega....jak się okazało-benzyna się skonczyła i pojechałem na CPN na LPG....zatankowałem i do dziś jest ok.....no ale dzisiaj jak mi wskazówka dochodzi do czerwonego pola to się zaraz kupuje PB.
z ciekawosci pytam czy jak juz wskazowka wogole sie nie podnosi to ile tam jeszcze moze byc tej ropki.
Junior_86, - tego jeszcze nikt nie sprawdzał...wiec masz szanse zabłysnąć
ale szczerze nie polecam...pompa rzecz delikatna i na dodatek z deka droga ...ale świat należy do odważnych
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-10, 15:33
krzeszak napisał/a:
pompa rzecz delikatna i na dodatek z deka droga ...ale świat należy do odważnych
W TDI to i tak dobrze....skończy się paliwo i samochód staje...co innego jak jest BP+LPG...w tedy śmiga się na LPG a pompa paliwowa dostaje w kość....no chyba że się ma odcięcie pompy paliwa w momencie jazdy na LPG.
Junior_86 napisał/a:
wiem ile mowia dane w tabelkach. ale z ciekawosci pytam czy jak juz wskazowka wogole sie nie podnosi to ile tam jeszcze moze byc tej ropki.
To pewnie śladowe ilości paliwa....wątpię żeby było ze 2 litry....ale czy to warto testować
W TDI stanie, tylko ze jak sie zapowietrzy to nikle szanse, ze samym kreceniem rozrusznika odpowietrzy sie uklad. No chyba, ze zajedziemy akumulator na amen A kto wozi ze soba klucze
Pozostaje tez przypadek zatarcia tloczka na pompie wtryskowej, a wtedy wydatek niewspolmiernie wiekszy od pompki paliwowej za 120zl
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-01-10, 19:04, w całości zmieniany 1 raz
bradley, a ja tak z ciekawości zapytam - czy we wszystkich ropniakach brak jest pompy paliowoej? Niekoniecznie chodzi mi o vento, ale ogólnie - samochody na ON. I jak nie ma, to jak to działa, że działa?
bradley wydaje mi się że trochę jesteś w błędzie, TDI to nie stare diesle gdzie jak się zapowietrzył to już kaplica.Przykładowo przy wymianie filtra paliwa ,układ jest zapowietrzony ,kręcisz rozrusznikiem przy wciśniętym pedale gazu raz,robisz małą przerwę ,kręcisz drugi raz i silnik zaskakuje ,mała przegazówka i układ odpowietrzony,czyż nie tak?
slaw71, napisalem o tym, ze mozna zrobic to rozrusznikiem choc nie w kazdym przypadku to zadziala. Na niekorzysc TDI przemawia fakt, ze dodawanie gazu przy rozruchu nic nie daje bo to komputer steruje dawka paliwa, w starym dieslu na lince przy dodaniu gazu mozemy "sterowac" pierscieniem przelewowym. Czytalem kilka opowiesci o przypadkach szczegolnie po wymianie filtra paliwa gdzie niestety zajechali pompe. Nie wiem jak, ale to zrobili Poza tym mowa o ekstremalnym przypadku suszy, czyli nie tylko jak w sytuacji wymiany filtra paliwa (gdzie pompa jest zalana ropa), a kompletnej suszy w pompie wtryskowej.
Jak wymienialem wtryskiwacze to popuscilo sie nakrektki, zakrecilo 5x rozrusznikiem, zaczal lapac przerwa, znowu 5x, odpalil, a potem dokrecilo sie i po problemie.
sebastian, stare kible na pompie wtryskowej (m. in. 1Z, AHU, AFN tez) pompy paliwowej nie posiadaja ale juz chociazby pompowtryski pompe paliwowa w baku posiadaja.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-01-10, 22:45, w całości zmieniany 1 raz
dziwne ,bo ja też wymieniałem wtryski i nie musiałem nic popuszczać,zakręciłem dwa razy i palił normalnie,wtryski wymieniali mi w TUNE-UP więc znają się na rzeczy.Conajmniej niepokojące jest że tak długo musiałeś go kręcić
Po wymianie opoznil sie kat wtrysku do ok. 19. W bardzo zimne dni odpalam na 3x, jak jest cieplo to z pol obrotu. Nie mam dostepu do laptopa brata a on czasu na robote;)
Wymienili, odpowietrzyli, a potem przy odbieraniu samochodu odpalales czy byles przy wymianie? Moze przesadzam, ze 5x, to bylo zakrecenie rozrusznikiem zeby ropa wypelnila wezyki i wtryski.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
slaw dobrze mowi, uklad sie zapowietrzy przy wymianie filtra normalne ale po minucie wszystko bedzie odpowietrzone i ok. sam to sprawdzalem pare dni temu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum