Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
wężyki ciśnieniowe...
Autor Wiadomość
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-05, 23:37   wężyki ciśnieniowe...

Dość długi czas jeździłem i spadały mi obroty jak i na gazie jak i benzynie. Czasami nawet gasł. Jeździłem po mechanikach to co oni wymyślali (oczywiście każdy inną wersje miał) to nie macie pojęcia. Według nich połowę rzeczy z pod maski powinienem wymienić. Okazało się, całkiem przypadkiem że mam jakieś przewody ciśnieniowe ale tylko końcówki :D bo resztą była pourywania ( jutro postaram się wgrać foty które to wężyki założyłem) Jeden szedł do filtra powietrza a drugi zupełni w drugą stronę gdzieś za kontroler sondy lambdy. Patrząc dalej nie było widać następnych pourywanych końcówek. Ale widziałem kolejne takie przewody, jedne było zgięte, wydaje mi się że za bardzo, inne za to plastikowe. I tutaj moje pytanie czy ktoś wymieniał te wężyki ?? Czy warto zajrzeć dalej i wymienić te co się da ?? Nie ukrywam że trochę rozbierania jest.


PS

Czy ktoś z was miał kiedyś taki problem jak ja ?? :>
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-30, 23:52   

Pomóż ktoś :( ( potrzebował bym fotek co gdzie z czym :( chodzi mi o wężyki ciśnieniowe co dochodzą do wtrysku skąd one są, do kąt idą ?? dajcie jakieś foty ;( plisssss
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-31, 08:40   

zwróć uwagę na kolory strzałek:

przewód zaznaczony na zielono idzie gdzieś do obudowy filtra powietrza.

natomiast tu masz zaznaczony przebieg przewodu oznaczonego czerwoną strzałką:


i trafia on tutaj:


Pierwszy przewód od strony rozrządu idzie do obudowy filtra powietrza:

jest zaznaczony na zielono...analogicznie do mojego poprzedniego postu



przy wtrysku jest takie kolanko i przewód skręca w dół:



co widać na tej focie:



i na tej:



o to chodziło ?? jakby co jeszcze brakowało to pisz co dokładnie a ja foty porobię....
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-01-31, 08:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-07, 23:58   

No więc doszedłem troszkę co do tych wężyków. A więc mam ułamaną tą duszę od przewodu czerwonego z pierwszego zdjęcia co za tym idzie nie mam tego przewodu :P . Zamówiłem już w sklepie cały komplet tego, bo samej tej części nie da rady. Natomiast mam jeszcze jeden przewód ciśnieniowy i nie wiem czy on ma sobie tak wisieć czy co. Otóż jest to przewód który jest powiązany z serwem jadąc po kolei Wychodzi przewód z serwa idzie on do puszeczki takiej nad zbiorniczkiem od płynu hamulcowego z tego pudełeczka wychodzi następny który jest rozdzielany na dwa następne jeden idzie w prawo w nadkole (podobno do filtra węglowego który jest w nadkolu) a drugi idzie w prawo i mi on po prostu wisi nie wiem czy on ma jakieś przeznaczenie czy nie.
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-17, 15:53   

Tygrysisko napisał/a:

o to chodziło ?? jakby co jeszcze brakowało to pisz co dokładnie a ja foty porobię....


Powiedz mi ten przewód oznaczony czerwoną strzałką wchodzi do góry w którą dyszę (miejsce) bo tam są 2. a co z tą drugą, gdzie skąd i po co ??
Ostatnio zmieniony przez CINO 2009-02-17, 15:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-18, 13:46   

czerwony to ten przewód od strony lewego koła....tak minimalnie na lewo jest ale zawsze na lewo ;)



idzie on tutaj do obudowy wtrysku



a tak to od spodu wygląda

 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-24, 14:09   



Tutaj są te końcówki zaznaczone na czerwono. Na zdjęciu jest jedna końcówka ułamana.



A tutaj są numery kompletu tych dwóch końcówek, uchwytu i śrubki na imbus.



Wszystko pozakładałem i jest o wiele lepiej ale jeszcze będę kombinował z wtryskiem.
 
 
THERBIS 
Kierowca eLki
just drive :)


Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Kielce
  Wysłany: 2009-04-27, 16:40   

CINO mówiłeś ze spadały Ci obroty a nawet gasł. ja mam coś podobnego potrafią spaść bardzo nisko a później robi taka jakby przegazówke i wracają do normy i gaśnie najczęściej jak sie w korku dojeżdża. w podobny sposób miałeś? Pomogła ta wymiana wężyków? to też wymienie tylko ze ja mam silnik 2E i wygląda to troche inaczej :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 8