Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-24, 18:09 pytanie do posiadaczy TDI 1z
wymaga to wyjścia z domu ale bardzo bym był wdzięczny za sprawdzenie czy po wyłączeniu silnika bez zapłonu BEZ ZAPŁONU (bardzo ważne wiec pisze dwa razy) sprawdzic czy na wtyczce od n75 i od zaworka odcinającego paliwo jest napiecie?? chodzi o to ze u mnie cały czas jest plus na tych wtyczkach ;/ tzn moze i na innych ale akurat te sprawdziłem, pada mi akumulator z tego powodu. I teraz pytanie co odłącza plus na tych kostkach?? Prosił bym też o schemat instalacji elektrycznej tdi 1z bo nigdzie nie moge znaleść ;/
Jeżeli chodzi o kostke stacyjki to niby po odłaczeniu wtyczki od kostki dalej jest plus na nich ;/ poprostu nie mam pomysłu skad ten plus sie tam bierze, dzisiaj byłem na kompie i nie ma zadnych błędów z tym związanych mialem tylko błędy napięcia no bo aku był rozładowany. Macie jakieś pomysły gzie ten plus moze płynąć?? Vento smiga dobrze nic sie nei dzieje ;/ odpala na zimnym i na ciepłym od strzała na kompie wyszło ze wszystko okej ;/
Rozwin ta mysl.
Mam wlaczyc silnik, zgasic go, wyjac kluczyk i sprawdzic napiecie?
Nie wlaczac silnika, przekecic w pozycje zaplon, "odkrecic" kluczyk, nie wyjmowac kluczyka i sprawdzac napiecie?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-24, 18:35
moze prosciej otwórz maske i sprawdź czy jest napiecie bez żadnych kluczyków i zapłonu poprostu podchodzisz otwierasz maske i sprawdzasz ;p o tak bedzie prościej ;] troche zakręciłem poprostu u mnie jest cały czas plus czy samochód stoi zgaszony czy odpalony ;/
Dobra sprawdze ale dopiero w weeknd bo w Gliwicach nie mam miernika. Ale IMO napiecia nie bedzie, bo gdy jest podawane (po przekreceniu kluczyka) to zaworek mi cyka.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-24, 21:05
mozesz zarówką np a no właśnie a mi cyka bez kluczyka ;/ i mi aku rozładowuje.
A może mi powiesz czy plus na tą wtyczke od n75 idzie ze sterownika czy np gdzieś dopiero po przełączeniu stacyjki?? bo moze gdzieś mam zwarcie albo jakis przekaźnik sie nie odłącza ;/
Cybul, na 100% po wyjeciu kluczyka przestaje cykac (wiec wnioskuje, ze konczy swoja prace).
Zarowki tez nie mam
Co do + to powinien sie pojawic po przekreceniu stacyjki w pozycje zaplon (przed pozycja odpal). Sprawdz sobie jeszcze zaworek z EGRu jest podobny do n75, ale tamten mi nie cyka(tzn mam takie wrazenie bo moze n75 zaglusza go).
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-24, 21:34
tzn to nie chodzi o cykanie bo wiem ze powinien cykac tylko chodzi o to ze na kostce od n75 i zaworu stop na pompie jest cały czas + i mi aku rozładowuje Czyli proste i logiczne ze + na instalacji całego samochodu powinien pojawic sie dopiero po przekreceniu kluczyka na zapłon?? Czyli komputer też dostaje plus dopiero po przekręceniu kluczyka na zapłon??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum