Silnik: w planach Pomógł: 17 razy Wiek: 45 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 943 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-26, 18:10
po kolorze wygląda jak uziemienie
jak możesz to wstaw linka do tego pliku pdf żeby można było oblukać ten schemacik dla pewności
jak się domyślam jest to schemacik elektryki do jetty
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-26, 18:58
na tym kabelku co dochodzi do tego 55 mam cały czas plus bez wyjątku i rozładowuje mi z tego powodu aku, poprostu cos mi nie odcina plusa na silnik i na paru wtyczkach w tym właśnie na n75 mam cały czas plus ;/ czy jest jakiś przekaźnik co odcina plus??
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-26, 19:47
jak odłącze stacyjke dalej jest plus na kostce, cały czas czy jesst zapłon czy nie to jest non stop ;/ ale chodzi o to ze samochód jeździ dobrze tylko jak go zgasze to podaje cały czas plus na wtyczki i rano musze palic z kabla ;/ w innym temacie juz pisałem zeby mi ktos zobaczył u siebie w tdi czy tez cały czas jest plus na kostce, ale jak patrzyłem u kolegi w golfie 3 to nie było ;/ ale chce sie upewnic moze on miał coś zepsute potrzebuje jakiegoś łopatologicznego wytłumaczenia czy plus idący od aku przechodzi przez jakiś przekaźnik co go odłącza po zgaszeniu auta.
mam na klemie plusowej trzy kabelki jeden ten gruby i dwa cieńsze jak odłącze jeden z tych cieńszych to ten plus na kostkach ginie tylko cholera wie gdzie ten plus leci gdzieś wpada w wiazki i nie mam pojecia czy przechodzi przez jakiś przekaźnik ;/
Cybul, wg tamtego tematu na vwgolf + jest zawsze, a masa dolaczana.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-26, 21:24
laczek napisał/a:
Czyli nawet przed odpaleniem auta napiecie w przewodzie + laczacym z n75 powinno byc? A dopiero pozniej po odpaleniu ECU podaje na przewod - ? Wiec niby tak jak ja mam tylko ze po odpaleniu auta?
po włączeniu zapłonu ... napięcie nie jest podawane ciągle , jest tylko gdy n75 ma pracować , czyli jest uzależnione od ECU
Czy obydwa przewody od n75 prowadza do ECUbo jesli tak to moze gdybym znalazl skad wychodza to bym mogl odciac i poprowadzic nowe przewody z ECU do n75.
jeden do ECU, drugi przez bezpiecznik do głównego przekaźnika
czyli wnioskuje ze minus idzie z ECU a plus jest idzie dopiero po przekreceniu na zapłon?? Dobrze myśle??
Racja, tez tak wnioskuje. Jak bede mial miernik to sprawdze czy na tej wtyczce jest +
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum