Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przekladka silnika VR^ z golfa 4 2001r. do venta 1.9TD 92r.
Autor Wiadomość
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
  Wysłany: 2009-03-02, 17:23   Przekladka silnika VR^ z golfa 4 2001r. do venta 1.9TD 92r.

Witam mam pytanie. Mam do kupienia silniczek VR6 z Golfa IV 2001r z kompletnym osprzetem. Pytanie tylko czy wyda taka przekladka do venta? Prosze o pomoc.
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 17:31   

widziałem na allegro cały silnik z osprzętem. Też go chciałem kupić i przełożyć, ale słyszałem, że nie jest tak łatwo. Trzeba spawać i różne inne rzeczy. Najpierw myślałem że wystaczy zmienić głowicę na 24v ale nic z tego. Części do VR tych nowszych są okropnie drogie. Sama głowica z wałkami kosztuje w ASO 17 tyś. a gdzieś indziej to przedmiot nie do znalezienia. Dużo roboty z wiązkami. Przełożyć da radę bo w USA widziałem takie przeszczepy. Napewno to dużo lepszy silnik od starego Vra. Jakby co to powodzenia życzę.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
Ostatnio zmieniony przez Lwomati 2009-03-02, 17:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 17:38   

już lepiej pokombinować z takim :P R32

http://allegro.pl/item571..._vr6_218km.html
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 17:38   

To narazie tylko zalozenie, moje Vento jak narazie jest rozebrane na czescie pierwsze prkatycznie :) . A jesli chodzi o obeny silnik to jest w oplakanym stanie, zreszta to silnik do Seata Toledo, niestety urwal mi sie pasek rozrzadu jakies 2 lata temu na niemieckiej autostradzie. Wiec wracajac do tematu przekladke silnika chce zrobic koniecznie, i koniecznie na benzyniaka ale co to bedzie to jeszcze nie mam pojecia:]
Pozdrawiam
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 17:41   

jak chcesz benzyniaka to polecam ABF 2.0 albo jakiś nowszy motorek 1.8 T z grupy VAGa.
Na VRki to Cię koszty zjedzą, chyba że masz portfel bez dna :D
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 17:41   

Co do tegp R32 to niezla sprawa, tylko pytanie. Nie jestem pewnien czy ten silnik z osprzetem wejdzie do Venta, zreszta nie ma skrzyni nie wiadomo jak z dostepnascia bo o Aso mozna zaponiec.
_________________

 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 17:43   

Co do portfela to jest jak narazie bardzo ubogi:] Ale pocieszam sie tym ze wyjezdzam w czerwcu na 3 miesiace za granice na taki maly kontrakcik sadowniczy:p Wiec jak wroce bede sobie mogl pozwolic na przekladke, a jak narazie zajmuje sie kosmetyka i takimi duperelami innym. Zreszta jutro zamieszcze zdjecia to wam pokaze w jakim stanie jest wetka na dzien dzisiejszy:) Ale nie jest to ciekawy widok.
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 17:46   

długo szukam już nowszej VR6stki ale ciężko w ogóle znaleźć. Praktycznie niedostępna. Ktoś się ostatnio na allegro z tym wysypał, ale z tego co widzę to już nie ma. Jak uważasz. Ja proponuję tańsze silniczki 2.0 lub 1.8T.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-02, 17:47   

Michał_Świdnik, witam kolege z moich stron.

Widziałem na lubelskich VAG-u ktoś robił przeszczep w seacie toledo z 1.8 16V o mocy 125 KM na VR6....może ten 1.8 jest jeszcze na zbyciu...

a tu link
http://www.vaglublin.pl/v...ce1a6cbd9#19776
 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 17:51   

Ale nie wiesz z jakiego roku jest 1.8 bo szczerze mowiac to szukam jakiegos w miare mozliwosci nowego silnika.
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-02, 17:56   

Niestety nie wiem....a w dodatku widzę że link otwiera sie dopiero po zalogowaniu :(

Michał_Świdnik, skoro masz dizla to może jednak w tym kierunku pójdziesz...mozesz sobie też potem motor podkręcić...a swap z ON na PB moze być skomplikowany i drogi niestety.
 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:01   

Do ON nic nie mam ale po common rail-u :) . Nienawidze odglosu starego diesla:/ Poprostu kiszki mi sie przewracaja jak to slysze. Pozatym mam audi A4 z silnikiem 1.8 i fajnym wydechem sportowym:) Wiec sie przyzwyczaiłem:) A pomijajac temat jest na sprzedaz zainteresowanych prosze o kontakt 663-030-090
A4 1995r prod., silnik 1.8 20V, benzyna/gas 16" felgi Audi,elektryczne lusterka, imobiliser.
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 18:06   

wystaw go w temacie giełda... a jeśli chodzi o swapa do Twojego TD to będzie duuużo roboty z elektryką.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-02, 18:06   

to moze na 2.0 16V ?? :>
 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:07   

To wiem, ale skoro juz sie brac to sie brac zreszta moge pozwolic sobie na to aby samochod stal rozebrany. Mam czym jezdzic jak narazie garaz mam wolny iwec jest tylko jedyna przeszkoda jak narazie znikome fundusze za to masa czasu :)
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 18:11   

Za swapa lepiej się brać jak jest kasa w kieszeni. A o 2.0 16v to już pisałem. Dobry silniczek. GTO robiło je na 170KM i były lepsze od VR :D
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-02, 18:13   

lwomati napisał/a:
Za swapa lepiej się brać jak jest kasa w kieszeni

dokładnie....swap może przewyższyć wartość furki....w sumie ze starego auta zostanie buda......silnik i osprzęt do wymiany...skrzynia...zawiecha....hamulce...elektryka-do wymiany.
 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:20   

Wszystko rozumiem. pisalem wczesniej ze SWAP bedzie mial miejce za jakies pol roku po moim powrocie z zagramanicy:). Teraz zajmusje sie kosmetyka bo samochod jest w oplakanym stanie. Rdza, rdza i jeszcze raz rdza. Jutro zamieszcze zdjecia. przednie nadkola do wymiany, progi bo dzisiejszej probie podniesienia go na lewarku tez na 100%. Pozatym pisalem tez ze mam czym jezdzic wiec czas nie gra roli.
_________________

 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:20   

A SWAP na 100% przewyzszy jej wartosc, bo teraz jest warta naprawde nie wiele.
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-02, 18:26   

lwomati, w innym temacie wrzucił link do aukcji z vento VR6 za 3600zł...jak dla mnie warto (patrząc pod kątem swapu)
http://otomoto.pl/volkswa...i-C7938044.html
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 18:29   

to teraz usiądź i się zastanów czy nie lepiej kupić Bory albo golfa IV z 2.8VR6 AUE, bo chyba taniej wyjdzie :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:31   

O ten silnik mi chodzi tylko troche młodyszy. Ale zakupc calego samochodu to jest dobre rozwiazanie tylko jest 1 minus, jak go potem ze zlomowac bez silnika osprzetu kilku elementow karoserii itd :)
_________________

 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:33   

Wiesz to jest napewno rozwiazanie duzo tansze lepsze ale czy bedziesz mial taka satyfkacje?:P Pozatym to moze glupio zabrzmi ale chce udowodnic mojemu ojcu (czcicielowi aut z fabryki bez najmniejszych przerobek serwisujacy samochd w ASO, ktory nawet nie umyje go sam tylko pojedzie na myjke) ze fajnie odpicowana fura sprawia duzo wiecej frajdy niz jego samochod
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 18:35   

ooo rany a Ty dalej swoje. Ja mówię żebyś sobie kupił cały samochód, żebyś nim jeździł!! A nie przekładał z niego silnik. A jeżeli chodzi o złomowanie to nie byłoby problemu. Wyrejestrujesz go w urzędzie i po sprawie.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-03-02, 18:36   

Michał_Świdnik, - sledze Twój temat od początku... i powiem szczerze ze już nic nie rozumie... silnik padnięty do wymiany blachy zgnite do wymiany ... to co z veto zostanie po tych przeróbkach... ??
to będzie najdroższe vento w PL musisz być prawdziwym vento zapaleńcem bo innego wytłumaczenia tego nie ma ;) życzę powodzenia w pracach :OK: i z chęcią zobaczę to vento w nowej odsłonie :D
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:37   

A jak go wyrejestrujesz w urzedzie, bez papieru ze złomowania, chyba ze masz moze jakies znajomosci?? Bo tak to chyba ciezko.
_________________

 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:39   

Vento lubie, zapalencem moze nie jestem jeszcze :p, ale lubie sie bawic z samochodami:) Pozatym 500m odemnie mieszka pewien zapaleniec o imieniu Daniel, ktory lubi BMW i codziennie jak przejezdzam kolo jego waarsztatu to mam wieksza chetke robic cos u siebie:]
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-03-02, 18:40   

Chocby nie wiem jaki byl to silnik benzynowy to musisz ciac metal i krzesac iskry. Chodzi o mocowanie pompy paliwowej, trzeba dospawac caly kolnierz + wymienic bak(bo jak sie nie myle ventyle pod siedziskiem kanapy maja pompe paliwowa, a nie jest ona zewnetrzna tylko wewnetrzna) Reszta to "kosmetyka".
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-03-02, 18:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 18:41   

najpierw go zezłomujesz dostaniesz papier, wyrejestrujesz i wyciągniesz silnik ;) w ten sposób
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-03-02, 18:42   

Michał_Świdnik napisał/a:
akupc calego samochodu to jest dobre rozwiazanie tylko jest 1 minus, jak go potem ze zlomowac bez silnika osprzetu kilku elementow karoserii itd :)

żaden problem jeśli to będzie vento wrzucisz swój stary silnik TD i resztę niepotrzebnych gratów i po sprawie ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-02, 18:43   

pompa paliwowa jest w bagażniku
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-03-02, 18:58   

Jak zlomowalem nexie to oddalem goła bude, tylko zostala przednia peknieta szyba. Doplacalem do interesu 450zl, z zaswiadczeniem idziesz do ubezpieczalni, urzedu komunikacji i masz wyrejestrowane.
Jak sie dowiadywalem za samo wyjecie silnika z kadetta a reszta zezlomowana (czyli szyba, kola, wnetrze, fotele blabla, cena rowniez 450zl. Dlatego sprzedaje w calosci na allegro i narazie idzie dobrze :]
Sa tez kupcy ktorzy za 1zl bude z pocalowaniem reki. Wszystko zalezy czy chcesz cos zarobic na tym czy pozbyc sie stojacego problemu
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 18:59   

Dzieki za pomoc
_________________

 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-03-02, 19:24   

a co do SWAPU mam 1.8 a chciałbym 2 l wstawic pasuje idealnie ??
_________________

Mój Yachting

 
 
Michał_Świdnik 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-03-02, 22:58   

A silnik tez od Vento?? Nie zabardzo rozumiem czy taki SWAP ma sen bawic sie ze SWAPEM o 200ml?? Nie lepiej zainwestwac w chipa ??
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 9