Dzisiaj przy okazji porządków przy Ventce, porobiłem parę fotek i postanowiłem przedstawić wam mój samochód.
Może zacznę od początku, a więc: autko nabyłem w październiku 2008 roku, które jeździło w kraju rok. Poprzedni właściciel sprowadził auto z Holandii.
Rok produkcji: 1994
Silnik: 1.9 TD 75KM
Kolor: LY3D - Tornado Red
Wersja: CL
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek + pilot
- dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
- szyberdach (nie działa, lewa prowadnica)
Fotki:
i trochę mniej przyjemne fotki:
Z drugiej strony trochę mniej, ale baterie padły w aparacie i nie dałem rady już zrobić zdjęć.
Inwestycje w auto:
- radio Kenwood
- pokrowce widoczne na fotkach
- dywaniki
Mało tego bo na razie krucho z kasą, ale to się musi zmienić
Co panuje zrobić:
- Przede wszystkim progi, to ma najwyższy priorytet.
- W drugiej kolejności szyberdach, spróbuje sam to zrobić, latem muszę wyrwać lewą prowadnicę i spróbuje to naprawić.
- Na 3 miejscu są bąble na błotnikach, jak będzie przypływ gotówki to oddam do profesjonalisty, a jak nie to spróbuje sam to zrobić, zedrę do gołej blachy, zrobię podkład, lakier i na to nakładki plastikowe, bo podejrzewam że idealnie to mi nie wyjdzie.
Chciałbym zmienić reflektory i lampy z tyłu, nie wiem kiedy to wyjdzie, ale musi wyjść
Podniósłbym trochę tył do góry i to chyba tyle, bo auto mi się podoba bardzo i nie chciałbym za bardzo go zmienić.
Ja też tak miałem ale zmieniłem bo ciężko było w czystości utrzymac a puzniej się okazazo ża moje vento było przerobione z anglika.
A po czym to można poznać, tak na 100%?
Wąski 2 napisał/a:
Co do ródego to to jest urok tych samochodzików niestety wiek i nasze warunki atmosferyczne robią swoje chodzi mi przedewszystkim o sól w zimę.
No tak, przed zimą nie widziałem tych bąbli, to wyszło teraz w zimie. Może źle robiłem że myłem auto, a w nocy mróz, i dlatego takie bąble się porobiły.
Pokrowce założyłem bo są trochę brudne siedzenia, przed tymi pokrowcami były koszulki i nie widziałem tego co pod nimi jest. Zdjąłem, pojeździłem trochę bez, próbowałem to czyścić, ale nie udało mi się. To trzeba robić latem jak jest słońce, trzeba to wyprać.
Venish lub Vezyr i wszystko zejdzie-wiem z autopsji
No tak, ale fotele są potem mokre, a ja nie mam jak ich wysuszyć, poczekam na cieplejszą pogodę
Tygrysisko napisał/a:
jak na moje oko to idzie od środka...czyli od wewnątrz błotników, więc mycie nie ma tu nic do rzeczy....
Zobacz na to zdjęcie:
Zaraz jak odpadł ten skrawek lakieru, widać było czystą blachę, bez rdzy, tak jakby, był błotnik robiony, ale kiepsko, nie wiem nie odtłuszczony, czy coś w tym stylu i lakier po mrozach odpadł.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-14, 21:00
piotrek_inf napisał/a:
No tak, ale fotele są potem mokre, a ja nie mam jak ich wysuszyć, poczekam na cieplejszą pogodę
ale tymi specyfikami to nie myjesz woda tylko samą piana i fotele sa ciutkę mokre...ale uchylisz szyby na 2-3 godziny i wszystko wyschnie.
piotrek_inf napisał/a:
Zaraz jak odpadł ten skrawek lakieru, widać było czystą blachę, bez rdzy, tak jakby, był błotnik robiony, ale kiepsko, nie wiem nie odtłuszczony, czy coś w tym stylu i lakier po mrozach odpadł.
wiesz....mi chodziło o oryginał...wiec jeśli nie było obicia to nie miał prawa rudy się rzucić...jedyne wyjście to wżer od wewnątrz błotnika-a jeśli chodzi o robione błotniki to ja odpadam-nigdy nie miałem z tym doświadczenia-no i zależy jaki fachowiec to robił
Ventka kojarzy mi się z moją byłą.. ja w poprzedniej miałem lakier LA3G ale dałbym sobie rękę uciąć że wyglądał identycznie jak Twój. Ogółem to dobrze, że przedstawiłeś swoje autko i życzę powodzenia w modzeniu...
Witam po przerwie świątecznej. Mam takie pytanko do szyberdachu, bo chcę go w końcu zrobić. Przeglądając allegro zauważyłem że szyber od Passata B3/B4 jest bardzo podobny/identyczny jak w Ventce, a zarazem sporo tańszy , już za 190zł można wyrwać sprawny. Czy podejdzie taki szyber do Ventki, czy są jakieś różnice?
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-04-15, 09:38
Powiem Ci że te szyberki nie różnią się niczym oprócz wyglądu panelu sterowania szyberkiem. Tylko że ta cena którą podajesz to przeważnie jest za dach uszkodzony.
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-04-15, 10:10
Bo tak w ogóle to Tobie też padła prowadnica Jeśli tak to najlepiej sobie weź klucze, teraz nie pamiętam torx lub imbus i odkręcisz sobie szybę z tego szyberdachu (jeśli oczywiście ta oferta jest gdzieś koło Ciebie bo najlepiej takiej szukać ) i oblookasz tą prowadnicę. Ja tak zrobiłem i było si. Ja za szyber bez silniczka dałem 100 zł. Bo tak wysyłkowo to można się nadziać i potem ciężko zwrócić towar i dostać z powrotem kasę.
No niby masz rację. Padła mi prowadnica no i ludzie poszaleli, na allegro sama prowadnica lewa za 150zł, zdzierstwo w biały dzień. Szukam już czegokolwiek, za samą prowadnicę mogę dać max 100zł, dzwoniłem na szrot to gość chce za szyber 300zł, mówi że to chodliwy towar. czekam na jakąś okazje.
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-04-15, 10:24
Macie gdzieś niedaleko jakąś giełdę samochodową Ja tak właśnie wyrwałem szyber, na giełdzie. Tzn koleś stał na giełdzie ale szyber miał w chacie. Ale jest jeszcze jedna rada, tylko ja nie wiem jak to się naprawia. Theority zna jakiś sposób bo chyba sam tak naprawiał szyber. Musisz poczekać aż się odezwie.
O tym sposobie już czytałem na forum Golfa, podobno działa i mniej więcej wiem jak to zrobić, ale zawsze musi być to ale. Nie mam warunków do tego, goście piszą że auto na 2 dni unieruchomione, że trzeba to troszkę naciąć kątówką, a ja nie mam ani garażu gdzie mógłbym to auto zostawić, ani narzędzi. Nie zostawię przecież auta na parkingu bez szyberdachu. Jest z tym trochę zabawy. byłem przed chwilą w sklepie to mi powiedzieli, że mogą z Aso załatwić za 74 Euro + marża, to jakieś min 360zł za samą prowadnicę
Mogę okazjonalnie nabyć szyber z paska b3, czy na 100% podejdzie? N pierwszy rzut oka widzę że inny silniczek ale to nie problem mój sprawny. Fotki poniżej:
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-04-15, 23:00
Kutwa, teraz to już zgłupiałem Wiem że jak teściu miał Paska b4 to wszystko było identyczne jak u mnie. Nawet chciałem od niego prowadnicę podmienić Ale się rozmyśliłem.
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-04-16, 07:48
Bierz i kombinuj. Jak nie wyjdzie to opchniesz dalej. Widzisz jakie ceny na Alledrogo są, a na szrotach panowie też nie mało wołają za takie rzeczy.
Wydaje mi się że powinno się dać przełożyć. Tak na logikę to przecież są to auta rocznikowo podobne także wątpię żeby VW pchało do każdego swego modelu inne części.
W końcu udało mi się dorwać fotel kierowcy. Mam już regulację u kierowcy góra dół, szkoda tylko że kolor nie pasuje do reszty tapicerki, ale mam pokrowce, więc jakoś to wygląda.
Czekam jeszcze na szyberdach. W miarę możliwości będę robił zdjęcia z przebiegu wymiany
_________________
Ostatnio zmieniony przez piotrek_inf 2009-04-23, 14:46, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum