Silnik: 1.8 GT
Wiek: 40 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2009-03-17, 19:53
witam dziekuje za odp. piszecie ze po przejechaniu 30-40km mleko powinno zniknac fak caly czas jezdze po miescie krotkie dystanse i niema jak silnik zlapac temperatury ale na weekendzie wybralem sie na dluzsza podroz ponad 180km i po dojechaniu na miejsce sprawdzilem korek i mleko bylo. potem stal caty dzien i w poniedzialek sprawdzilem jeszcze raz i maz byla tez na bagnecie. niewiem czy to cos zmienia bo jechalem w nocy temp 0'C jakies 90-120km/g a temp silnika na komputerze wskazywalo76'C a wskazowka 65'C czy takie roznice sa dopuszczalne. z gory dzieki za odp i pozdro
woody84stw, masz termostat do wymiany. No chyba ze zrobiles to na odcinku 3km (benzyna i tak powinna sie szybciej grzac od klekota).
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ta maz powstaje przez skroplenie pary wodnej wymieszanej z olejem. szczególnie uciazliwa w silnikach zasilanych gazem przy niskich temperaturach. Proponuje czasami czyscić odmę i przewody odporowadzjące spaliny z silnika zeby nie dopuscić zamarzniecia (jak są mrozy) tej mazi i będzie oki
a co do termostatu to jezeli po przejechaniu ok. 10 km ( przy plusowych temp.) silnik nie osiagnie swojej temp. pracy to masz zwalony termostat. silnik za zimny co ma wpływ na powtawanie tej mazi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum