Więc tak z tego co wiem to jestem chyba trzecim właścicielem w kraju od 2004roku
Vw Vento 2l
coś kolo115km(115 miał w serii później sie dowiedziałem ze jest po chipie w de na ile?..trzeba by to na hamownie wsadzić ale niby 140hp )
93r
-klimatyzacja
-kubełki skórzane podgrzewane
-skórzane boczki ze światełkami przy otwarciu drzwi i czterema głośnikami.
-abs
-wspomaganie i regulacja wys. kierownicy
-elektr lusterka
-przyciemniane szyby
-immobiliser
-centralny zamek
-autoalarm
-sportowa kierowniczka (do wymiany bo trochę festynem zajeżdża)
-alu rygle ze znaczkiem Vw
-alu pokrętła od nawiewów
-alu na lato borbety 16cali na 9'szerokości z parapetem(w trakcie polerki ranty) i oponą 215/40/16
-alu na zime azev 15cali 185/50/15
-Gwint KW i rozporka na kielichy D&W
-sportowy układ wydechowy caly przelot, bez kata czy strumienicy i bez środkowego zakończony kwasiakiem ultera
-wypychane nadkola
-skrzynia biegów od vr6
-Audio... jednostka sterująca noname z dvd
- 4kanałowy wzmacniacz Magnat pitbull na 3drożne pyle w półce i 3drożne 16' w drzwiach też pyle (też do wymiany kiedyś)
- 4kanałowy wzmacniacz blaupunkt skrzynie JBL
- CB radio ONWA z bardzo długim batem
a i na koniec xD Instalacja zapalniczkowa xD w kole zapasowym z ukrytym wlewem we wlewie paliwa.
Z możliwością ręcznego ustawienia
spalanie poza miastem 9l przy normalnej jeździe
w mieście 13 a poza miastem deptając na autostradzie 13
Autko bardzo elastyczne, z 80km/h do 180kmh bardzo ładnie idzie , nie trzeba nic redukować
Autko było malowane z czerwonego ta graficik i nawet to wyszło..tylko pytanie po co?
w necie znalazłem fotki na których wydaje mi sie że jest moj wentylek
Auto juz pozbyło sie zderzaków i lotki...spojlery zostały zastąpione org. zderzakami w kolorze czarnym metalic jak na razie..w planach jest trysnąć je pod kolor i wcisnąć dokładke vr6
*Wymiana kierowniczki na inna-tez sport tylko ze bez czerwonego
*Wywalenie blachy spod nóg i wsadzenie weluru
*Upgrate audio.. jak sie uda to jednostka Alpine a co najważniejsze to wytłumienie przednich drzwi,osadzenie głośników na dystansach i zamontowanie odseparowanego zestawu z tweterami w lusterkach
kolor zmieniony na ladniejszy, no ale z tymui spojlerami tojuz nie koneicznie. zdejmij spojler z klapy i bedzie duzolepiej, noe rob z Ventyla rakiety kosmicznej
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-29, 08:00
Widzę ze fura na wypasie...
blazdj napisał/a:
Auto juz pozbyło sie zderzaków i lotki...spojlery zostały zastąpione org. zderzakami w kolorze czarnym metalic jak na razie..w planach jest trysnąć je pod kolor i wcisnąć dokładke vr6
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-03-29, 11:22
skorzane fotele? wau super!!!
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Widzę że nie lubimy spojlerów i dobrze spojlery razem z lotką sprzedałem za 300zł i w tej kasie zmieściłem sie i udało mi sie kupić w czarnym metalicu zderzaki ori od venta..a co do felg to w chwilach wolnych poleruje parapety... farby już na nich nie ma ale do blasku im daleko..można powiedzieć ze w połowie jestem bo stoję dopiero na papierze 600... ventylek mi sie bardzo podoba jak na 115+(?) kuca to ładnie sie zbiera.... jest to moje 4auto i jestem bardzo zadowolony.. jak narazie to wymieniłem uszczelkę pod głowicą ,wszystkie płyny i zrobiłem porządna aczkolwiek głośny układ wydechowy
a to kilka nowych fotek na zimówkach
opcja w roscie ale spokojnie to tylko dla jajec
i troche droga sesyjka
Pento strasznie brudne ale spokojnie już wioneska sie robi to będę częściej je mył
pozdr
kubełki skórzane podgrzewane - miód-malina
felgi również piękne.
Autko super - widze że nie lubisz odpustów i doprowadzisz je do porzaku
Choć jak dla mnie to w czerwonej wersji było ładniejsze
zabrałem kolegę co się bawi z fotkami tylko że był strasznie zmęczony po piątku i miał problem z chodzeniem jeszcze a o fotkach już nie powiem...więc tak o to pierwszy raz w życiu zrobiłem sobie "porządne" fotki i mi się spodobało... a dziś cały dzień chodziłem z panną i szukałem nowych,ciekawych miejsc dal furki do fotek xD
druga osoba chyba od nas w forum ktora ma błotniki rozklepane:D podba mi sie tylko troche na glebe jeszcze sie prosi:P o wiele lepiej bez teo body kitu!
no właśnie trzeba go na hamownie słabo go kręciłeś tylko do 5,5 tyś silnik się kręci chyba do 6300 obrotów. Koło 4000 masz max moment i wtedy są najlepsze osiągi.
"tylko do 5,5 tyś silnik się kręci chyba do 6300 obrotów. Koło 4000 masz max moment i wtedy są najlepsze osiągi." skoro przy 4tys jest najlepiej to po co więcej go kręcić?
A przy okazji sie nie da znaczy przestaje jechać...ba benzynie jak i na gazie... stawiam na zasyfiały filtr powietrza labo coś
hehe gdzieś koło 4 tyś. masz max moment obrotowy a koło 6 tyś. masz max moc więc biegi najlepiej zmieniać w tych granicach, oczywiście gdy chcesz najszybciej przyspieszać
EDIT: tu jest wykres z hamowni ventki naszego kolegi z forum lukasz_lwo
Widzę, że troszkę przesadziłem z tymi wartościami. Z wykresu w sumie wynika, że max moc jest przy 5700 a max moment przy 3200, czyli jakoś nisko. Ale jak wysoko się kręci jego motor, aż do 6900
moje sie kręci niby dalej jak 6900 bonie mam odcinki i czasem jak ma dzień to i wtedy idzie ale ostatnio coś mu jest i jeździ tylko jak na załączonym obrazku... A nie wiecie gdzie w okolicy i za ile można na hamownie podjechać? bo nie chce mi sie jechać do Wrocławia czy gdzie i płacić 150zł
skrzynka od vr6 wiec troche bardziej podatna na obciążenia ale nie jestem fanem kręcenia bo to nie japończyk... co do mruczenia to pochwale sie niebawem nowym filmikiem tylko nie wiem jak obrócić obraz o 90" na kompie..
A jak przemo Twoje 2e sie kręci ?
skrzynka od vr6 wiec troche bardziej podatna na obciążenia
chcesz mi powiedziec , ze masz skrzynke od vr6???
mozna poprosic foty z tego modu ?
czysprzegloo maz na chydraulice ?
bo jak mnie pamiec nie myli , to vr6 jest na linkach (wybierak biegow ) i na chydraulice .
a orginales 2e ma wodziki i linke sprzegla .
chciałem powiedzieć tak że posiadam niby skrzynie biegów od vr6.. mod od poprzedniego właściciela... bo niby tamta mu padła... i że dzięki temu zamyka budzik (220km/h)
z kompresorem chyba xD "krajową 3 "jakoś 190km/h tylko pyka nie wiem czemu...
Dziś wymieniłem mój stary bardzo zasyfiały filtr powietrza na nowy i przy okazji wyczyściłem obudowę filtra i natknąłem sie na małego zonka.... rura co leci do pokrywy filtra (ta dolna) była przedłużona jakby tylko że końcówka była stopione i ogółem wlot do filtra odbywał sie przez szparkę wielkości 2cm wyciąłem to w *@$^*(^ i zrobiłem koło domu i na 12l gazu zrobiłem 103km z czego jakieś 20km jechałem powyżej 160km/h
Przypadek czy może kolejny etap odmulania
A i wydaje mi sie że teraz ventyl dostał troch obrotów na gorze wiec może będzie się lepiej kręcił do setki
bardzo cie prosze .
zrob foty tej twojej skrzynki , bo jakos pojac nie moge jak to tam u ciebie chodzi .....
temat skrzyn mam akurat od poltora roku na tapecie .
slyszalem nawet , ze od sharana wchodzi bez przerobek 6stka skrzynka do naszych furek , ale zeby hybrydke 2e i vr`a to mnie sie nie miesci w bani .
za duzo siekiernej roboty .........
wiec allbo kawal pozadnego dlubaania , albo cos ktos popitolil .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum