Chłopaki da rade zamiast tego napinacza orginalnego dać zwykłą spręzyne tak jak w TD?? bo kuźwa w tatym roku wymieniałem i było okej i dzisiaj patrze znowu lata i buczy ;/ zdaje mi sie ze wystarczy wymienić całe mocowanie alternatora z TD ale pytam moze wicie albo ktos robił taką operacje
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-04-01, 16:49
tylko ja mam taki napinacz taki jak spirala http://moto.allegro.pl/it..._9d_td_tdi.html takie coś a u mojego ojca w TD jest zwykła wielka spręzyna pod alternatorem która napina pasek i u niego wszystko śmiga bez problemu a tu sie wyrabia nie wiem czemu tak szybko i zaczyna latać pasek co powoduje lekką wibracje całęgo silnika oczywiście tylko na wolnych obrotach jak samochód stoi
Cybul mam taki sam napinacz wymieniłem go 2 lata temu i jak narazie jest ok , też zastanawiałem się nad wymianą na zwykła sprężyna , ale to by mnie czekało wymiana alternatora i chyba jak pamiętam podstawy alternatora więc sobie dałem spokój . Ja mam napinacz orginalny od Ford , który jest taki sam , jak narazie jest ok . Pozdrawiam
kolego co ma ten problem, czy przy wymianie tego napinacza wyjąłeś całe ramię i wyczyściłeś(przesmarowałeś) mocowanie pręta tego który wchodzi do napinacza?
podłącze sie do tematu bo mnie tez czeka wymiana tego ale nei weim czy kupowac oryginał czy taki z allegro za 100zł co radzicie no bo jka samochód na wolnych obrotach tak popiskuje leciutko to mysle ze to jest to jak miałęm taki pisk w mk2 to naciągałem pasek i po problemie myslałem ze tutak będzie tak samo ale patrze a tam nie ma regulacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum