_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ja to rozumiem, ale jak wymieniales sam koncowki to cisnienia nie sa sprawdzone, a to sa wtryskiwacze dwusprezynkowe, wiec bez specjalnych przedkladek i maszyny nie wyregulujesz tak jak ma byc.
Oby korekcje chociaz byly dobre
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Na jednym wtryskiwaczu korekcje były koło 2 ale uważamy że to wyklepana spręzyna jest, teraz w trasie jestem, będe w domu za miesiącwtedy zobaczę i może podjade do pompiarza żeby mi wyregulował wtryski lub wymienił tą spręzynę
pod antena, pod podsufitką, to jest wzmacniacz sygnału do radia i do tel. kom
- no patrz a ja sie zawsze zastanawiałem jak to wygłada
a jak ja nie mam anteny to gdzie ona jest bo musi gdzieś być przecież ? słyszałem że niby gdzieś pod szybą czy coś? orientujesz się?
zlotykamil, antene to Ty masz w paskach ogrzewania. Ja tez
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
zlotykamil, popatrz sie na tylna szybe. Paski ogrzewania masz w poziomie. A dwa paski w pionie to antena.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Masz antene w dachu, ktora podlaczana jest dodatkowo do wzmacniacza, potem to leci do radia. Ja anteny na dachu nie mam, w blotniku nie mam, a radio dziala
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
PrusaX, sprawdz swoja wiazke licznika czy masz pod MFA. Ja nic u siebie zmieniac nie musialem bo wszystko bylo, 96` (oprocz podlaczenia czujnikow temperatury oleju, zewnatrz oraz wskazania zuzycia paliwa - te rzeczy musisz sam pociagnac i polutowac kabelki). Co do wiazki: manetka - skrzynka bezpiecznikow, to juz mialem poprowadzony kabel do manetki
Tempomat mialem jak kupilem samochod
W razie pytan o instalacje MFA sluze pomoca
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Zegary kupilem z Ibizy. Biale tarcze i czerwone wskazowki gratis
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Tylko zabraklo kadru dla kompletu manetek na full wypasie.
Bardzo ciezko dostac licznik bezposrednio z vento/golfa. MFA do benzyny mozna dostac juz za 100zl a z TDI zaczynaja sie od 200, a z bialymi tarczami to juz w ogole smiech na sali. Mnie udalo sie za 200 z wysylka.
Szkoda, ze PrusaX, zmienil juz wtryskiwacze bo chcialem porownac jak MFA pokazuje spalanie na absolutnej serii. Z moich "badan" wychodzi, ze do tego co komputer pokazuje trzeba dodac ok 1l.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ja też będe brał zegary od ibizy bo od golfa to w ogóle rarytas, akurat na aledrogo są od golfa tdi z mfa ale cena 299 więc wole poczekać na takie od ibizy ładniejsze są
_________________ Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez PrusaX 2009-05-10, 18:43, w całości zmieniany 1 raz
Szkoda, ze PrusaX, zmienil juz wtryskiwacze bo chcialem porownac jak MFA pokazuje spalanie na absolutnej serii. Z moich "badan" wychodzi, ze do tego co komputer pokazuje trzeba dodac ok 1l.
teoretycznie spalanie powinno być takie same bo wtryskiwacz dostaje taką samą ilośc paliwa, a rozpyla po prostu lepiej, a z drugioej strony u mnie jest auto po chipie i ma dawki podniesione
Jakis taki podobny licznik, hehe Cena tez
Tak pozniej z ciekawosci sprawdz jaki masz WGSZ licznika, pozycja nr 1 w serwisowce licznika.
Wskazowke temperatury musialem lekko wykalibrowac bo zanizala wskazania w stosunku do mojego oryginalnego licznika, a paliwa tez bo tu jest ciekawa sprawa. Tam gdzie jest czerwona kreseczka to juz jest 0 w baku a nie poczatek rezerwy. Ale SEAT ma bak mniejszy o 10l i jak sie zatankuje do pelna to wskazowka leci poza skale. Kwestia przyzwyczajenia i wstepnej kalibracji. Akurat te male wskazowki sa na sprezynie wiec mozna je bez obaw przestawiac. Natomiast predkosciomierz i obrotomierz sa juz na serwo. Nie ruszalem bo nie ma sensu.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
zastanawiam się, tak jeżdzi ok ale zawsze mocy mało, zastanawiam się nad pompą wtryskową od afn-a a póżniej nad turbiną ze sterowaniem od niego, ale to na razie przyszłość, co do mocy to jak dam więcej na tym co mam to zacznie więcej palić i batory się powiększy
_________________ Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez PrusaX 2009-05-22, 20:11, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum