Wysłany: 2006-09-01, 01:47 czy zdearzyło się to komuś
jak w temacie a mianowicie czy faktycznie uszczelka pod przepustnicą i za razem pod całym ukł. wtryskowym w vento 1,8 jest elementen często psująsym się czyli przepuszcza tz. lewe powietrze do ukł. bo już kilka takich opinii słyszałem co wy na to?
a pytam gdyż szukam przyczyny zbyt dużego spalania.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-09-01, 01:51
Jak narazie, a jeżdżę Ventką 6 lat jedyne co robiłem w okolicach wtrysku to poduszkę pod wtryskiem, bo zaczęła pękać a objawem było przerywanie silnika...
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-09-01, 02:07
No dokłądnie:-) Czyli mówimy o tym samym. Ale spalanie miałem w normie, tyle, że silnik starsznie przerywał. Mechaniory się głowiły, przesądzały o przymusie wymiany silnika i wtedy odkryłem mechanika, fdo któego do tej pory jeżdżę, który od razu wykrył usterkę - poduszka wtrysku za całe 60 czy 80 zł.
trochę droga ta uszczelka..
a to przerywanie silnika odczuwałeś tylko na jałowych obrotach czy w całym zakresie obrotów
ps wysłałem ci już 2 pyt na priv odnośnie gdzie u nas najlepiej rozrząd wymienić (chodzi o jakiegos pewnego mechaniora) i prożbę o to abyś polecił mi pproducenta od paska i rolki
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-09-01, 02:43
szymko200 napisał/a:
wysłałem ci już 2 pyt na priv
Wiesz co dziwne, bo nie dostałem żadnej PW...
Ja mam zaufanego mechaniora, na ul. Chocianowickeij, to własnie ten ,który nie raz mnie wyratował zopresji i nigdy nie naciągnął...
[ Dodano: 2006-09-01, 02:44 ]
szymko200 napisał/a:
a to przerywanie silnika odczuwałeś tylko na jałowych obrotach czy w całym zakresie obrotów
W całymzakresie, normalnie jechałem autem i nag;le przerywało, auto jechało kangurem i tak co jakiś czas, coraz częście w miarę czasu, potem się okazało, że poduszka była prawie cała pęknięta...
[ Dodano: 2006-09-01, 02:48 ]
szymko, wysłąłem CI PW z namiarami na mechnika. Daj znać czy doszła wiadomosć.
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 156 Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-09-01, 11:47
jak szukasz przyczyny większego spalania zmeń na początek stacje gdzie tankujesz
a ty masz benzynę z gazem czy diesela :556: bo jak z gaziorem to zmień stacje tankowania, ja kiedy śmigałem golfem zatankowałem tańszy gaz w ilości 35 litrów i przejechałem na nim 180 kilometrów zmieniłem stacje na renomowane
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-09-01, 12:47
Roman napisał/a:
zmieniłem stacje na renomowane
nie raz już o tym pisałem, ja tylko tankuje na shellu i nigdy ne miałem problemów... Parę razu z braku laku zatankowałem na nie znanej stacji, wynik taki, że do baku wchodziło zawsze więcej niż miał pojemność i do tego wszystkiego przejeżdżałem na pełnm baku jakieś 40-50 km mniej jak na renomowanym paliwe...
przy pierwszym przegladzie ventki po zakupie mechanik z miejsca wymienil mi ta gume - byla koncertowo strzelona - stwierdzil ze poprzedni wlasciciel byl wyjatkowo naparty i niewiele do niego docieralo ;] kosztow nie pamietam - bylo wszystko razem rozliczone i niestety nie dopytalem sie o detale...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum