Czy ktos u siebie posiada, ma moze jakies schematy pogladowe, rysunki techniczne do wykonania tego ustrojstwa?
Chcialbym troszke skrocic skok lewarka bo obecnie to jest mieszanie w zupie a nie zmiany biegow.
Mialem Kadetta jeszcze z przedliftowym lewarkiem, ktory byl dlugasny ale w zadnym innym samochodzie zmiana biegow nie byla tak soczysta i krociotka mimo dlugiego lewarka
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-06-29, 15:42
Ogolnie to kwestia prosta, gwintownik i jazda, póżniej ucinasz i cieszysz się krótszym lewarkiem. Ostatnio się za to zabierałem ale wyszło ze nie mam odpowiedniego gwintownika ;/ Potrzebny jest M12x1.5
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-06-29, 16:01
tomek87 napisał/a:
Ogolnie to kwestia prosta, gwintownik i jazda, póżniej ucinasz i cieszysz się krótszym lewarkiem. Ostatnio się za to zabierałem ale wyszło ze nie mam odpowiedniego gwintownika ;/ Potrzebny jest M12x1.5
Tzn najpierw ucina później gwintuje . I rzeczywiście tu jest sprawa prosta, bo gorzej by było z wstecznym podnoszonym do góry.
Zapewne znasz bajke o krasnoludku, ktory ucinal nogi w taborecie i za kazdym razem ktoras byla za krotka
Mi chodzi o inna bajke Nie chce skracac lewarka zeby byl nizej bo bym chyba grzebal w podlodze tylko o krotszy skok lewarka czyli zamiast z 1 na 2 przykladowych (strzelam) 4cm to 2 cm.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-06-29, 17:05
sorka troche nie o tym pomyślałem, poprostu ostatnio kombinowałem ze skróceniem lewarka bo jest troche za długi A jak znajdę sobie gwintownik to zobaczymy czy da się jabłko trochę podnieść do góry
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Juz domyslalm sie jak to dziala. Przesuwa sie troche miejsce montazu linki sterujacej i ta glowka linki styka sie szybciej z tym czarnym hakiem
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Po organoleptycznej analizie stwierdzilem, ze jednak rozchodzi sie o wydluzenie/skrocenie linki poprzez montaz tego plaskownika. bo ten czarny hak podczas wcisniecia sprzegla sie podnosi.
Mysle, ze temat jest do ogarniecia. Zlece wykonanie kumplowi. Gruby plaskownik z 2 otworami i nagwintowac jeden z nich. Tylko jak tam wejde z suwmiarka zeby pomierzyc
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Myslalem nad taka modyfikacja Ale mam watpliwosci co do tego "czarnego haka". Po co on jest?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
upitol galeczke i git .
ja mam u siebie upitolona , i w podlodze nie grzebie , ale skoki na bieach byly bardzo krutkie .
proponuje jeszcze plastyki posprawdzac i ewntualnie te powyrabiane powymieniac i bedzie git .
Ten czarny hak to jest niby ten ciezarek.
Moze i ten drazek upitole kto wie
Cytat:
radzę Ci dobrze odpuść,to u nas nie zdaje egzaminu.
Testowales?
Na dieselgeeku jest opis wymiany ale linek. Podejrzewam, ze po prostu wymienia sie linke na... krotsza. To samo co przy zastosowaniu blaszki, ktora wydluza ramie i "skraca" dzialanie linki.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-06-30, 08:09
Jakiś rok temu zgubiłem taką gumę z mechanizmu zmiany biegów...tu przy silniku...dorobiłem po swojemu...grubszą gumę i biegi mają mniejszy skok....gdzieś to opisywałem.
Ten czarny hak/ciezarek jest chyba po to zeby plynniej i gladziej wchodzily biegi.
Jest on odkrecany. Ja obecnie go nie mam bo kiedys po dobrym przyspieszaniu pekla sruba mocujaca go i odpadl:P Roznica w zmianie niewielka a przynajmniej teraz juz mi nie drrzy caly lewarek na jalowym
_________________ VW VENTO 1.9GTD 94r.
Ostatnio zmieniony przez babyy82 2009-07-01, 00:34, w całości zmieniany 1 raz
Ponoc to ciezarek wyrownowazajacy ale skoro biegi z nim wchodza tak jakby nie bylo wiec moja koncepcja jest dalej aktualna
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum