Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Dym spod kierownicy i spalony przewod.
Autor Wiadomość
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-19, 15:42   Dym spod kierownicy i spalony przewod.

Witam tak jak pisałem na boxie jade sobie i ze 3 razy przygasły mi swiatla po około 15km nagle buchnelo dymem spod kierownicy. Dzisiaj rozebrałem caly dol i wyciagnelem licznik i się okazało ze kabel cienki czerwono-brazowy z wtyczki która idzie do stacyjki się spalil tzn. wogole nie było otuliny i z tego co widze to nie ma go az do skrzynki chyba ze idzie gdzies indziej ale to musiałbym deche pruc. Pytanko od czego to kabel za co jest odpowiedzialny jak ktoś wie. Dodam ze jak auto scholowalem to rozladowalo mi aku przez noc ale odpaliłem czyli nie było az tak zle, do domu wrocilem pomalu i ku mojemu zdziwieniu nic się nie dzialo ale akumulator się nie naladowal przez 50km kiedyś jak mi padl stary to bez problemu się naladowal. Co to może być? Zwarcie?
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Ostatnio zmieniony przez vwjanekvento 2015-01-19, 15:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-19, 17:07   

Czerwono - brązowy na pewno a nie brązowo - czerwony ?
może napisz co robiłeś wcześniej ? włączyłeś coś co nie jest często używane ? coś prócz, świateł, radia, ?
i po tej całej akcji wszystko działą ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2015-01-19, 17:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-19, 18:00   

majkel00230 jeden grzyb czy czerwono-brązowy czy brazowo-czerwony ;) miałem wlaczone swiatla mijania halogeny przod i tyl, ogrzewanie, radio podgrzewana tylna szybe i lusterka. Potej akcji wszystko działa no radia nie wlaczalem bo musialem jakos do domu dojechać, ale dziwi mnie fakt ze aku się nie naladowal, czy to może przez regulator napięcia? Ma on cos wspólnego z tym kablem spalonym?
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Ostatnio zmieniony przez vwjanekvento 2015-01-19, 18:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-19, 18:09   

vwjanekvento, i tu Ci powiem że jest różnica ;> przyjrzyj się kiedyś ;) że brązowo - czerwony jest inny niż czerwono brązowy ;> nawet w opisie instalacji elektrycznej jest podana inna kolejność ;> jeśli jest brązowo czerwony to pasek czerwony jest widocznie węższy i analogicznie z czerwono brązowym.
Z tego co mi się wydaję jeśli nie jest on gruby to jest plus po włożeniu kluczyka w stacyjce.
na jednym schemacie widziałem że niby jest on połączony z alternatorem, ale głowy nie dam.
a aku się nie naładował raczej z tego względu że w instalacji zrobiło się zwarcie porządne i chwile trzymało co pokazuje to że się otulina spaliła czyli płynął bardzo duży prąd co rozładowało aku do bliskiego zera więc 50 km mało żeby go trochę odnowić jeśli go nie uszkodziło na stałe,
jeśli jest na nim kolor czerwony to znaczy że jest tam napięcie czyli plus, wystarczy że gdzieś izolacja była przedarta i dotknęło jakiego metalowego elementu. napraw przewód osłoń dobrze i sprawdź co się bedzie działo a raczej nic nie powinno jeśli wszystkie sprzęty działają
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2015-01-19, 18:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-19, 18:46   

Cos będę dzialal będę musial prawdopodobnie sciagnac deske rozdzielcza bo tak go nie naprawie. Co do przewodu to maly odcinek jest tej otuliny wiec ciężko mi okreslic jaki to dokładnie widziałem dwa kolory, jutro się przyjrze bardziej. Ale dzięki za pomoc zawsze to jakies poszlaki. Na chwile obecna odlaczylem aku na noc, noi chyba podjade do elektrykam może przy okazji immobilaiser wywale bo mnie wkurza.
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Ostatnio zmieniony przez vwjanekvento 2015-01-19, 18:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-19, 19:02   

brazowo-czerwony kabel idzie do czujnika masowego powietrza wiec bardziej obstawiam ze kolor ktory mogl Ci sie przepalic to czerwono-brazowy lub czerwono-czarny ale bardziej czerwono-czarny bo tylko taki idzie bezposrednio do stacyjki i rozrusznika oraz alternatora nie majac bezpiecznika po drodze bo jezeli bylby inny kabel (od czegos innego to bezpiecznik by strzelil), a do stacyjki ida tylko kable koloru: czarnego, czerwonego, szarego, i wlasnie czerwono-czarny, vwjanekvento, musisz dobrze obadac sprawe czy napewno to kabel od stacyjki, a kabel czerwono-czarny idze w skrzynke bezpiecznikow w wejscie H1/1 sprawdz czy to ten
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2015-01-19, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-19, 19:05   

Zrobie jutro fotke jak będzie w miare dobra pogoda ;) Ale jestem pewny ze jest kolor czerwony i brązowy i napewni idzie on do stacyjki ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-19, 19:39   

hotdriver, 45 minut przeglądałem dokładne schematy passata, vento, i golfa i właśnie nigdzie nie było brązowo czerwonego do stacyjki. ;/ ale na jednej fotce owego widziałem także nie jestem pewny że to nie był na pewno brązowo czerwony
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-19, 20:15   

majkel00230, A czy ja napisalem ze brazowo-czerwony idzie do stacyjki? nie, ten kabel idzie przeplywomierza czyli kolo kiery nie ma takiego kabla :-P
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-19, 20:20   

hotdriver, a czy ja napisałem że ty powiedziałeś że idzie ?? :P przytaknołem Ci że leciałem po schematach i TAK JAK MÓWISZ nie ma takiego koloru kabla idącego do stacyjki ;p :pies:
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-19, 20:27   

Do stacyjki jak już to idzie czerwony z czarnym paskiem (czyli czerwono czarny? :P ), dziś rozbierałem to jeszcze pamiętam
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-19, 20:29   

tom cio, nie śmiej się bo mówię Ci że jest różnica :P
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-19, 20:33   

Wiem, dziś się tyle napatrzyłem na te cholerne kable że mam ich dość, w nawiasie tylko się upewniałem :P
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-01-19, 21:02   

Tu macie fotkę kabli które idą do stacyjki
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-19, 21:04   

napisane golf ii ;p
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-01-19, 21:14   

majkel00230, już poprawiłem sory za pomyłkę ;)
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2015-01-19, 21:30   

Kiedys sie spotkalem z takim tematem, to jest plus po stacyjce do radia. Pewnie do masy się zwarł a on nie ma żadnego bezpiecznika.
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-19, 21:32   

tomek87, też to wyczytałem ale nie widać owego na zdjęciu wojtasa
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-19, 23:39   

Wlasnie tez go tu nie widze jutro Panowie zrobie fotke jakas i wstawie tutaj ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-20, 16:41   

Tak jak pisałem wcześniej jest to kabel brązowy z czerwonym paskiem ;)


Noi jak Panowie? dzisiaj odpaliłem go normalnie swiatla zapaliłem i nic się nie dzieje, ale jakas przyczyna musi być. Ciezko jest opuscic skrzynke z bezpiecznikami? Gdzies ktoś kiedyś wstawil link do sciagniecia deski krok po kroku jakby ktoś miał niech zarzuci.
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2015-01-20, 16:53   

http://forum.vwgolf.pl/vi...ana+nagrzewnicy

 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2015-01-20, 18:03   

vwjanekvento napisał/a:
Ciezko jest opuscic skrzynke z bezpiecznikami?

Łatwo :)
Ze skrzynki po bokach wystają dwa plastikowe bolce one siedzą w metalowym stelażu i są zabezpieczone dwoma białymi/szarymi spinkami, odpinasz te spinki, do góry podnosisz całą skrzynkę i wyjeżdzasz :)

_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2015-01-20, 18:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-20, 21:02   

Janku znam rozwiązanie twojego problemu, mająć aktualnie kompletnie rozbebraną elektrykę sprawdziłem i ten przewód idzie koło skrzynki bezpieczników, potem przez czerwoną wtyczkę/gniazdko idzie prosto do kostki od radia, tam też jest brązowo czerwony przewód i to jest on ;) Nigdzie się nie rozgałęział itp.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-20, 21:51   

rzeczywiscie tak przegladalem dzis schematy dzieki tom cio, 'wi i idzie kabel brazowo- czerwony do stacyjki ale wchodzi w gniazdo H1/7 skrzynki bezpiecznikow do tego samego gniazda z radia idzie ten sam kabel ale czy vwjanekvento, nie masz przypadkiem przekaznika do wlozonych pasow bo to gniazdo H1/7 jest polaczone wewnatrz z pinem 85 przekaznika numer 9 jesli go posiadasz bo to opcjonalna czesc
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-20, 22:19   

Panowie ale radia nie mam podlaczonego pod stacyjke wiec nie rozumiem, a pozatym po tym wszystkim radio i tak działa. Wiec może troszkę jasniej? ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2015-01-20, 22:48   

tom cio, pisałem kilka postów wcześniej ze to plus po stacyjce do radia
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-20, 23:14   

Pardą, nie zauważyłem ;) vwjanekvento, wyjmuj radyjko i patrz co tam się narobiło.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-21, 11:09   

vwjanekvento, to przewód do fabrycznego radia ;) ty albo ktoś wcześniej założył inne i inaczej rozwiązał zasilanie radia ;> a masz tak że po włożeniu kluczyka załącza Ci się radijo ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-21, 13:59   

Kabel od radia nie jest bezposrednio podlaczony pod stacyjke tylko laczy sie we wtyczce pinu H1/7 skrzynki bezpiecznikow z kablem idacym od stacyjki czyli kabel idacy od stacyjki idzie do pinu H1/7, i kabel od radia rowniez idzie do pinu H1/7 czyli sa dwa rozne obwody, jest to plus po stacyjce wzbudzajacy jednoczesnie radio i przekaznik pasow, reasumujac jezeli spalil sie na odcinku stacyjka-pin to albo dostal gdzies przebicia masy bo byl pekniety, albo za duzy opor mial na przekazniku pasow(jezeli jest zamontowany) lub kabel ktory idzie do radia dotknol masy ale rowniez ten powinien byc podpalony
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-21, 17:10   

hotdriver masz racje kabel był popalony na całej dlugosci już wszystko wiem, tylko kwestia taka ze ten kabel nie był podlaczony był po prostu zaizolowany bo tak jak pisałem nie miałem radia podlaczonego pod stacyjke, problem rozwiązany, kabel ucialem przy samej wtyczce bo i tak nic z niego już nie będzie a jest mi zbędny. Podejrzewam ze po prostu izolacja z kabla się zsunela i dotknal masy i kłopot gotowy po części moja wina :mur:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-21, 20:24   

Panowie jeśli odcielem ten kabel od stacyjki to raczej nie powinno się nic już dziac? Sory za takie może dla was banalne pytania ale elektryka to nie jest moja najlepsza strona ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-21, 21:01   

vwjanekvento, jeśli dobrze zaizolowałeś to wszystko powinno być ok;> tam po prostu było 12V i gdzieś zwarło do masy jak mówisz i jak mówiłem na początku, swoje latka kable też mają ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-21, 21:17   

Tzn tak ten kabel tam został bez izolacji bo wszędzie nie dojde chodzi mi o to czy jak on idzie do skrzynki czy gdzies tam nic się nie będzie dzialo, bo tak jak pisałem kabel obcielem przy samej wtyczce przy stacyjce, wiec prad już nie pojdzie bo go tam nie będzie prawda? Chce na razie jezdzic autem a na wiosne sciagnalbym deche i go wywalil całkowicie bo tak naprawdę dla mnie on jest zbędny.
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Ostatnio zmieniony przez vwjanekvento 2015-01-21, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-21, 21:27   

Teoretycznie jezeli go odcieles przy stacyjce wszystko powinno hulac a w odcietym kablu nie powinno byc pradu dla pewnosci wez miernik wlacz auto i wszystkie odbiorniki razem ze stopem i zobacz czy w odcietym kablu jest prad czy przypadkiem nie stopil innych kabli w poblizu
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-01-21, 21:30   

No wlasnie o to mi chodzi, coz chociaż skrzynke opuszczę na dol i zobacze ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,35 sekundy. Zapytań do SQL: 12